Elvileg az egyetlen sarga piros kabel az onindito gombtol megy az indito relehez egy csatlakozon keresztul. Ha a tank alatt megnezed a jobb kormanyrol lejovo kabelkoteget a csatlakozonal, eszreveheted honnan csuszott ki. Ugyanolyan szin lesz a csati masik oldalan is. Ha a tank alatt talaltad, feltehetoleg abbol csuszott ki. Megy az oninditod? :)
Azthiszem sárgapiros, a tank alatt van . De nincs elvágva meg semmi , csak mintha kilenne húzva valahonnan . Nincs párja ahova belehetne dugni. Mindegy szombaton délelött viszem szerelőhöz. Kíváncsi leszek , hogy milesz. Majd megírom.
Milyen szinu a kabel, es hol talaltad? Szakadt a vege, vagy lecsipett? Lehet, hogy az elozo tulaj vagta le valamiert... Ilyet en is talaltam az enyimen sajnos, ezert nincs elso fekre feklampam :S
Az sincs , minden világítás elszállt egyszerre , első is , hátsó is .. indexek meg a féklámpa megy egyedül . van egy kábel ami lóg de akárhova kerstem nem lehet hova bedugni . De szerintem is a kapcsolóval van vmi. Szombaton délelött viszem akkor kiderül és leírom... amugy 99.es
A 2008-as tipust nem ismerem. Nekem 2005-ig futó tipusúm van. Tized pontosan le kellene mérni a hengert a hengerfejet, vagy akár az egész motort, mert akkor leszimulálom, hogy szerintem mi lenne a legjobb megoldás. Ha nem vagy szakmabeli akkor ez nehézségekbe ütközhet és még egy megbízható esztergályos is kell hozzá. A legjobb az lenne, ha felvetne a pénz és gyártanék ilyen tuning alkatrészeket, de nem ez van. A Te motorodon meg nem szívesen kísérletezem.
Mennyibe fájna egy ilyen átalakítás nekem? Síkba szedni 1500 pénz volt legutóbb.
Amúgy közben kiderült, azért forrt fel a víz pillanatok alatt, mert a termosztátom bedobta a kulcsot.. Melegen szétszedtem a hengerfej fedelet le, és zárva volt a termosztát. Kiveszem amíg meleg van, aztán ha valakinek lenne esetleg hozzá való, jöhetne egy ár:) 2008 -asról van szó.
2x megragadt, utána elment az az "éles" hangja, szóval kompresszió megint eltűnt. Hengerben nincs kézzel érezhető szántás, de a dugó sérült... Külön gyűrű szettet lehet hozzájuk kapni? Annyira nem érzem vészesnek a dugót, hogy azt cserélni kelljen.. vagy cserélni kéne azt is?
Igazából a hengerfejet nem nagyon akarnám átalakítani. Bár attól függ, ha van rá valami konkrét ötleted, hogy hogyan és mint, akkor lehet hogy érdekelne. Te is átalakítottad a hengerfejed nem rég, jól emlékszem?
Cseréltem hűtővizet, most minden ok eddig úgy néz ki. Megnéztem a váltóolajat, habos, szürkés... benzin került volna bele? Szimeringek vadi újak, vitonosak.
Légszűrő bemeneti méretek 28-35-50. Ilyen kokány szűrőket lehet kapni 45 és 90 fokos csonkkal is párezerért, de nem biztos, hogy remekűl müködnek. Esőben pl. beáznak.
A tömény fagyálló rendbe tudja tenni a gumi alktrészeket. Ha vízköves a rendszer akkor valami nem túl tömény vízkőoldóval kimosni és utána többször vízzel. Ha olajos mocsok van benne akkor meg alkalmas mosószerrel.
Mai nap jöttem haza fele, és felforrt a víz. Lehetséges-e attól, hogy tömény fagyálló van benne? 50% - 50% -ban van neki elő írva desztillált vízzel keverés, csak nem volt desztillált vizem.
Másik pedig hogy szuszog a kiegyenlítő tartály kupaknál, arra gondoltam hogy nyomja a gázt a vízbe (pl. hengerfejes, mert szarfos lemez hengerfejtömítésem van, hengerfejet pedig síkba kellett volna szedni...), kiegyenlítő tartály tetején azt láttam, hogy fekete a víz. Most leengedtem, és tömény (szinte tiszta) fagyálló jött vissza. Valamiért fekete a kiegyenlítő tartály alja, de már legutóbbi feltöltésnél is láttam hogy retkes a tartály alja. Létezik rá valami módszer, hogy hogyan lehet azt a fekete retket kitisztítani belőle? Szerintem a radiátort is ki kellene tisztítani, létezik valami hűtő tisztító cucc? Akár "házi praktika" is érdekel.
Bármi értelmes tanács jöhet.:)
Ha nem fér be egy normális légszűrő, akkor kell hozzá egy légszűrőcsonk ami kikanyarítja oldalra a légszűrőt, asszem 2000-3000ftért dobálják őket. + légszűrő.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Aprilia RS50 motort. Az elözö tulaj 80ccm-es DR hengert, 19-es DellOrto karbit és egy vákumdobot szerelt a motorba. Ezekhez az alkatrészekhez milyen légszüröt ajánlotok? A karbi légszüröbemenetének 38mm az átméröje. Olyan légszürö kellene ami befér a karbi mellé, mert a hely nagyon kicsi. Linket is kérnék, ahol meg lehetne rendelni. Ár max 8.000Ft
Annó nekem is mikor fel lett újítva a kis Rs én is Vertex dugót ragasztottam bele kb már 800 km es volt....előtte is forgattam már el rövidebb távon kb 1 km eren! Ennyinél már terveztem h na akkor kicsit küldjük meg, rögtön meg is ragadt.....
Nekem a túl sok olaj okozta....azt se szabad túlzásba vinni! Járatásra volt karburálva a gép, ez van! Hál istennek a 25 össel nincs gond, pedig ez jóval kényesebb masina
A megragadás és a megakadás között az a különbség, hogy ragadás után nem biztos, hogy tovább tudsz menni. Inkább csak megakadt az a motor. Szikszai mondta, hogy óvatosan kell járatni mégis megakasztottam 300 MÉTERES korában valami 5500-as fordulaton. 400km-től kezdtem 7500-8000-ig forgatni, de ha figyeled a motort érezhető, ha már hagyja tovább forgatni magát. Talán érdemes bemelegítés után üresben beleforgatni magasabb fordulatokba, mert ennél már csak a hideg járatás ad kisebb terhelést a dugattyúnak.
Amúgy közben kiderült, azért forrt fel a víz pillanatok alatt, mert a termosztátom bedobta a kulcsot.. Melegen szétszedtem a hengerfej fedelet le, és zárva volt a termosztát. Kiveszem amíg meleg van, aztán ha valakinek lenne esetleg hozzá való, jöhetne egy ár:) 2008 -asról van szó.
2x megragadt, utána elment az az "éles" hangja, szóval kompresszió megint eltűnt. Hengerben nincs kézzel érezhető szántás, de a dugó sérült... Külön gyűrű szettet lehet hozzájuk kapni? Annyira nem érzem vészesnek a dugót, hogy azt cserélni kelljen.. vagy cserélni kéne azt is?
Másik pedig hogy szuszog a kiegyenlítő tartály kupaknál, arra gondoltam hogy nyomja a gázt a vízbe (pl. hengerfejes, mert szarfos lemez hengerfejtömítésem van, hengerfejet pedig síkba kellett volna szedni...), kiegyenlítő tartály tetején azt láttam, hogy fekete a víz. Most leengedtem, és tömény (szinte tiszta) fagyálló jött vissza. Valamiért fekete a kiegyenlítő tartály alja, de már legutóbbi feltöltésnél is láttam hogy retkes a tartály alja. Létezik rá valami módszer, hogy hogyan lehet azt a fekete retket kitisztítani belőle? Szerintem a radiátort is ki kellene tisztítani, létezik valami hűtő tisztító cucc? Akár "házi praktika" is érdekel.
Bármi értelmes tanács jöhet.:)
Nemrég vettem egy Aprilia RS50 motort. Az elözö tulaj 80ccm-es DR hengert, 19-es DellOrto karbit és egy vákumdobot szerelt a motorba. Ezekhez az alkatrészekhez milyen légszüröt ajánlotok? A karbi légszüröbemenetének 38mm az átméröje. Olyan légszürö kellene ami befér a karbi mellé, mert a hely nagyon kicsi. Linket is kérnék, ahol meg lehetne rendelni. Ár max 8.000Ft
Nekem a túl sok olaj okozta....azt se szabad túlzásba vinni! Járatásra volt karburálva a gép, ez van! Hál istennek a 25 össel nincs gond, pedig ez jóval kényesebb masina