Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahha megy.. de nem biztos , hogy pirossárga , csak így emlékszem. Megy minden csak az első világítás meg a hátsó világítás nem.
Elvileg az egyetlen sarga piros kabel az onindito gombtol megy az indito relehez egy csatlakozon keresztul. Ha a tank alatt megnezed a jobb kormanyrol lejovo kabelkoteget a csatlakozonal, eszreveheted honnan csuszott ki. Ugyanolyan szin lesz a csati masik oldalan is. Ha a tank alatt talaltad, feltehetoleg abbol csuszott ki. Megy az oninditod? :)
Azthiszem sárgapiros, a tank alatt van . De nincs elvágva meg semmi , csak mintha kilenne húzva valahonnan . Nincs párja ahova belehetne dugni. Mindegy szombaton délelött viszem szerelőhöz. Kíváncsi leszek , hogy milesz. Majd megírom.
Milyen szinu a kabel, es hol talaltad? Szakadt a vege, vagy lecsipett? Lehet, hogy az elozo tulaj vagta le valamiert... Ilyet en is talaltam az enyimen sajnos, ezert nincs elso fekre feklampam :S
Az sincs , minden világítás elszállt egyszerre , első is , hátsó is .. indexek meg a féklámpa megy egyedül . van egy kábel ami lóg de akárhova kerstem nem lehet hova bedugni . De szerintem is a kapcsolóval van vmi. Szombaton délelött viszem akkor kiderül és leírom... amugy 99.es
A 2008-as tipust nem ismerem. Nekem 2005-ig futó tipusúm van. Tized pontosan le kellene mérni a hengert a hengerfejet, vagy akár az egész motort, mert akkor leszimulálom, hogy szerintem mi lenne a legjobb megoldás. Ha nem vagy szakmabeli akkor ez nehézségekbe ütközhet és még egy megbízható esztergályos is kell hozzá. A legjobb az lenne, ha felvetne a pénz és gyártanék ilyen tuning alkatrészeket, de nem ez van. A Te motorodon meg nem szívesen kísérletezem.
Mennyibe fájna egy ilyen átalakítás nekem? Síkba szedni 1500 pénz volt legutóbb.
Amúgy közben kiderült, azért forrt fel a víz pillanatok alatt, mert a termosztátom bedobta a kulcsot.. Melegen szétszedtem a hengerfej fedelet le, és zárva volt a termosztát. Kiveszem amíg meleg van, aztán ha valakinek lenne esetleg hozzá való, jöhetne egy ár:) 2008 -asról van szó.
2x megragadt, utána elment az az "éles" hangja, szóval kompresszió megint eltűnt. Hengerben nincs kézzel érezhető szántás, de a dugó sérült... Külön gyűrű szettet lehet hozzájuk kapni? Annyira nem érzem vészesnek a dugót, hogy azt cserélni kelljen.. vagy cserélni kéne azt is?
Átalakítottam bevált, de már máshogyan csinálnám. Amire van ötletem.
Víz kerülhetett bele! jártam így egyszer, szürke majdnem fehér színű olaj jött ki a váltó felől. Vízpumpa szimering valószínűleg
Akkor inkább zöld lenne az olaj ha víz került volna bele, nem?
ilyen esetben víz került bele... vízpumpa szimeringre tippelnék ott tud belefolyni, és attól lehetett trutyis a hűtővized
Igazából a hengerfejet nem nagyon akarnám átalakítani. Bár attól függ, ha van rá valami konkrét ötleted, hogy hogyan és mint, akkor lehet hogy érdekelne. Te is átalakítottad a hengerfejed nem rég, jól emlékszem?
Cseréltem hűtővizet, most minden ok eddig úgy néz ki. Megnéztem a váltóolajat, habos, szürkés... benzin került volna bele? Szimeringek vadi újak, vitonosak.
A hengerfejet, meg ha már esztergálni kell én valami jobbra átalakíttatnám.
Légszűrő bemeneti méretek 28-35-50. Ilyen kokány szűrőket lehet kapni 45 és 90 fokos csonkkal is párezerért, de nem biztos, hogy remekűl müködnek. Esőben pl. beáznak.
A tömény fagyálló rendbe tudja tenni a gumi alktrészeket. Ha vízköves a rendszer akkor valami nem túl tömény vízkőoldóval kimosni és utána többször vízzel. Ha olajos mocsok van benne akkor meg alkalmas mosószerrel.
Tisztítás, akkor brigéciol! Az kiszedi a szutykot. Bár a vízkövet lehet, hogy nem oldja(ha eggyáltalán vízköves), de a fekete trutyit leszedi.
Mai nap jöttem haza fele, és felforrt a víz. Lehetséges-e attól, hogy tömény fagyálló van benne? 50% - 50% -ban van neki elő írva desztillált vízzel keverés, csak nem volt desztillált vizem.

Másik pedig hogy szuszog a kiegyenlítő tartály kupaknál, arra gondoltam hogy nyomja a gázt a vízbe (pl. hengerfejes, mert szarfos lemez hengerfejtömítésem van, hengerfejet pedig síkba kellett volna szedni...), kiegyenlítő tartály tetején azt láttam, hogy fekete a víz. Most leengedtem, és tömény (szinte tiszta) fagyálló jött vissza. Valamiért fekete a kiegyenlítő tartály alja, de már legutóbbi feltöltésnél is láttam hogy retkes a tartály alja. Létezik rá valami módszer, hogy hogyan lehet azt a fekete retket kitisztítani belőle? Szerintem a radiátort is ki kellene tisztítani, létezik valami hűtő tisztító cucc? Akár "házi praktika" is érdekel.
Bármi értelmes tanács jöhet.:)
Ha nem fér be egy normális légszűrő, akkor kell hozzá egy légszűrőcsonk ami kikanyarítja oldalra a légszűrőt, asszem 2000-3000ftért dobálják őket. + légszűrő.
Milyen felszereltséggel és hány sebességes érdekellne?Nekem vannak eredeti olasz minarelli Am blokkjaim
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Aprilia RS50 motort. Az elözö tulaj 80ccm-es DR hengert, 19-es DellOrto karbit és egy vákumdobot szerelt a motorba. Ezekhez az alkatrészekhez milyen légszüröt ajánlotok? A karbi légszüröbemenetének 38mm az átméröje. Olyan légszürö kellene ami befér a karbi mellé, mert a hely nagyon kicsi. Linket is kérnék, ahol meg lehetne rendelni. Ár max 8.000Ft
Annó nekem is mikor fel lett újítva a kis Rs én is Vertex dugót ragasztottam bele kb már 800 km es volt....előtte is forgattam már el rövidebb távon kb 1 km eren! Ennyinél már terveztem h na akkor kicsit küldjük meg, rögtön meg is ragadt.....
Nekem a túl sok olaj okozta....azt se szabad túlzásba vinni! Járatásra volt karburálva a gép, ez van! Hál istennek a 25 össel nincs gond, pedig ez jóval kényesebb masina
A megragadás és a megakadás között az a különbség, hogy ragadás után nem biztos, hogy tovább tudsz menni. Inkább csak megakadt az a motor. Szikszai mondta, hogy óvatosan kell járatni mégis megakasztottam 300 MÉTERES korában valami 5500-as fordulaton. 400km-től kezdtem 7500-8000-ig forgatni, de ha figyeled a motort érezhető, ha már hagyja tovább forgatni magát. Talán érdemes bemelegítés után üresben beleforgatni magasabb fordulatokba, mert ennél már csak a hideg járatás ad kisebb terhelést a dugattyúnak.
SZIASZTOK am blokkkot keresek egyben jó állapotban ...multkor láttam apróbna de most nem találok..akkor 26000ért volt azthiszem...van itt valakinek?
müszerfal világitás sincs?Valószinü tönkre ment a fesz szabályzód!