Hát már a 42-es úton van ide, remélem nem kidobott pénz. :) Ahogy számolom, ugyanaz az áttétel jön ki mind2-re.
12/50=0,24
14/42=0,33
12/42=0,286
14/50=0,28
Így utólag talán kár volt megrendelni a hátsó lánckerót, mert drágább, de remélem szépen sikerül feltenni és rendben lesz a dolog, meg még lehet, hogy felrakom előre a 13-as kerót, mert még van itthon legalább 1, de lehet hogy 2. :) Új dolgokról beszélek, vagy kevés KM-esekről. Úgy 200kb.
Remélem érted és a matek részét is.
Bocs, hogy zsibbasztalak, de nem tudod, hogy a tiéden mekkora van hátul? És úgy 80-nál mennyit forog? Köszi!
Először ki kéne cserélni az első lánckereket rajta. Aztán hogyha úgy érzed, akkor a hátsóból is lehet kisebbet tenni rá.
Amúgy nem tudom már mennyit megy 11 -essel, 14 -essel használom.
Hát -esből kicsit azért másabb ugye mint1-ből, de simán megy, nem is szoktam nagy gázt tenni neki... Hátul hányas van fent? És neked így 11:xx-el mennyit megy végre? Köszi, üdv; Zoli
11 -es első fogassal az enyém is elindul 2-esből nagy kuplungolás nélkül... Ha neked tényleg elindul 2 -esből akkor én cserélném azt az első lánckereket 14 -esre legalább.
Van egy AM6 blokkos HM CRE-m, amin 12:50-es áttétel van és nagyon erős, nagyon gyorsul, de 2.ból is el tudok indulni gond nélkül és úgy 75km/h a vége, ami nekem kevés. Tudom, hogy nem 125-ös, de azért ha megyek valahová, vihetné utazóban a 80-at, mert így szétunom az agyam. Egyébként TOP henger van rajta, talán a blokkban vannak erősített cuccok, azt nem tudom, mert olaszból van, egyébként minden gyári, kis karbi van rajta, de gyorsulásra eszi az RS-t, de végre nagyon lemarad... Szóval azt szeretném kérdezni, hogy az RS-en milyen áttétel van és hogy lehet-e hogy az enyémnek kisebb a váltója? Előre is köszönöm a segítséget, legjobban valóban a lánc áttétel érdekelne, hogy az RS-en milyen. Zoli
Amit mondassz is kivitelezhető. Tavasszal azt az időpontot nem érdemes megvárni a vásárlással amíg a bőséges választékból és " olcsó" árakból az első komolyabb meleg idő hatására szűk és drága piac lesz.
Nem tudom mennyi a gyári mert nekem az több helyen is elszakadt anno. De ha 120 -as a gyári akkor a 118 bőven jó meg abból még ki kell szedni egy pár szemet mert kisebb a hátsó lánckerék.
mert jónagy árkülömbség van a kettő között. de sztem a 118-as túl rövid bármondjuk nembiztos mer kisebb ugye a lánckerék szal rövidebb lánc is jó rá mert a gyári 120-as ha jól tudom
Nah, olyan lehetőségek vannak, hogy 43, 49, és 50. Szerintem utóbbi 2 nem érdekel téged, ezért csak a 43 -ast kérdeztem meg. Az számla nélkül postával együtt 6480Ft (nem utánvéttel). És ugye értelemszerűen 428 -as láncot kell majd vegyél hozzá. Enyémen ETZ lánc van, bár full gyári minden.
Sziasztok!
Szétszedtem az első féket úgytűnik csak gumi gyűrűk kellenek rá a henger és a dugattyú jó állapotú! Tudna nekem valaki küldeni 1linket ahonnan csak a gumigyűrűket tudom megvenni?
Oké akkor majd árat irj holnap
Az én gépem 15/53-mas áttétellel megy 110-et 90-ig meg elég komolyan gyorsul még ilyen áttétellel is jó mondjuk az enyémen van egy 80ccm-es stage6 henger egy 19-es karbi sportlégszűrő gyári kipu carbon lamellák erősített főtengely kb 16LE de a hengertalptömítés még elég vastag meg a kipu is gyári ugye szal ha kész lesz lesz kb 20LE meg hátul 42-43 lánckeróval remélem fog olyan 130 körül menni kb 95-100-as utazóval
Na srácok újabb fejlemények a hidegen indulni nem akaró 2002-es morinis ditecről.
Szóval benzint nem kap mert ha a hengerbe benzint juttatok azonnal indul. Hőgomba tökéletes megmértem, az ECU-t a benzinpumpát a levegő injektort átraktam az enyémből levegőt külső kompresszorról kapott. Így sem indul.
Marad az injektorfej kizárásos alapon. Azt még nem raktam át az enyémről a sok bilincset meg csövet leszedni nem volt idegrendszerem. :) De már nagyon kíváncsi leszek a dologra. De azt nem értem hogy ha nehezen sikerül beröffenteni, melegen miért megy hiba nélkül? Akkor 1-re indul a tetü Tud erre valaki értelmes magyarázatot adni?
12/50=0,24
14/42=0,33
12/42=0,286
14/50=0,28
Így utólag talán kár volt megrendelni a hátsó lánckerót, mert drágább, de remélem szépen sikerül feltenni és rendben lesz a dolog, meg még lehet, hogy felrakom előre a 13-as kerót, mert még van itthon legalább 1, de lehet hogy 2. :) Új dolgokról beszélek, vagy kevés KM-esekről. Úgy 200kb.
Remélem érted és a matek részét is.
Bocs, hogy zsibbasztalak, de nem tudod, hogy a tiéden mekkora van hátul? És úgy 80-nál mennyit forog? Köszi!
Amúgy nem tudom már mennyit megy 11 -essel, 14 -essel használom.
Van egy AM6 blokkos HM CRE-m, amin 12:50-es áttétel van és nagyon erős, nagyon gyorsul, de 2.ból is el tudok indulni gond nélkül és úgy 75km/h a vége, ami nekem kevés. Tudom, hogy nem 125-ös, de azért ha megyek valahová, vihetné utazóban a 80-at, mert így szétunom az agyam. Egyébként TOP henger van rajta, talán a blokkban vannak erősített cuccok, azt nem tudom, mert olaszból van, egyébként minden gyári, kis karbi van rajta, de gyorsulásra eszi az RS-t, de végre nagyon lemarad... Szóval azt szeretném kérdezni, hogy az RS-en milyen áttétel van és hogy lehet-e hogy az enyémnek kisebb a váltója? Előre is köszönöm a segítséget, legjobban valóban a lánc áttétel érdekelne, hogy az RS-en milyen. Zoli
címem:
Nyári Lajos
8555 Bakonytamási Jókai u. 5
mondjuk ez: http://adamoto.hu/spd/428SHDR/...
vagy a 118-as is jó:http://online-motor.hu/spd/428...
mert jónagy árkülömbség van a kettő között. de sztem a 118-as túl rövid bármondjuk nembiztos mer kisebb ugye a lánckerék szal rövidebb lánc is jó rá mert a gyári 120-as ha jól tudom
Szétszedtem az első féket úgytűnik csak gumi gyűrűk kellenek rá a henger és a dugattyú jó állapotú! Tudna nekem valaki küldeni 1linket ahonnan csak a gumigyűrűket tudom megvenni?
Az én gépem 15/53-mas áttétellel megy 110-et 90-ig meg elég komolyan gyorsul még ilyen áttétellel is jó mondjuk az enyémen van egy 80ccm-es stage6 henger egy 19-es karbi sportlégszűrő gyári kipu carbon lamellák erősített főtengely kb 16LE de a hengertalptömítés még elég vastag meg a kipu is gyári ugye szal ha kész lesz lesz kb 20LE meg hátul 42-43 lánckeróval remélem fog olyan 130 körül menni kb 95-100-as utazóval
én is rendszeresen összekeverem az rs-t és az sr fórumot
Szóval benzint nem kap mert ha a hengerbe benzint juttatok azonnal indul. Hőgomba tökéletes megmértem, az ECU-t a benzinpumpát a levegő injektort átraktam az enyémből levegőt külső kompresszorról kapott. Így sem indul.
Marad az injektorfej kizárásos alapon. Azt még nem raktam át az enyémről a sok bilincset meg csövet leszedni nem volt idegrendszerem. :) De már nagyon kíváncsi leszek a dologra. De azt nem értem hogy ha nehezen sikerül beröffenteni, melegen miért megy hiba nélkül? Akkor 1-re indul a tetü Tud erre valaki értelmes magyarázatot adni?