Kényszer megoldás! Jobb ha blokkot cserélsz, mert valószínűleg nem fog párhuzamosan és központosan állni a főtengely, ami számos hibát okozhat. Hidegen rakd össze, mert melegen nagyon hamar megszilárdul a ragasztó anyag. Arra kell ügyelni, hogy a felesleges ragasztó anyaggal ne kenj össze mindent. Általában légnedvességtől kötnek a ragasztók és kötés közben nem illik mozgatni az alkatrészeket.
Főtengelycsapágy beragasztás (loctite 603). Volt már valakinek része hasonlóban? Mire figyeljek oda? Hogyan csináljam? Hogyan ne csináljam, stb.? Vagy akár valami cikket is elfogadok, mert nem sok mindent találtam csapágyberagasztásról.
Gondolkoztam a dolgon. A gyári hengerfej tulajdonképpen csak a gyertya hűtésére jó. Annak ellenére, hogy széles préssávja (elméletileg nyomatékos) van a 1,3mm magas préssávnak köszönhetően a gyertya telibe kapja a tiszta keverék áramlását ami rontja a gyertya képet. Mindig úgy néz ki mintha sokat kapna és a motor is úgy viselkedik. Muszály lesz megcsinálnom az égéstér átalakítást, mert ez így nehezen értékelhető. Nincs préssebessége nagy a térfogata és talán túl is hűti a gyertyát.
jól néz ki csak nekem nem szettbe kellene xdxd... hanem csak a simán aprilia felirat :D még köré a cicoma se csak a piros alapon fehér betűs aprilia logo :Daz nem megoldható?
Itt a gyertyakép! Ma amikor mentem vele egy pár kört, hogy tudjak csinálni a gyertyáról képet, megint egész jól ment a kicsike, szóval lehe rakok fel majd olyat amikor nem megy így, megnézem van e különbség a gyertyaképek között!
Mi a különbség a minarelli am 3-5-6 között?
annyit tudok, hogy az am6, az 6 sebességes, az am 5-ben meg 5-ös váltó van. Akkor az am3-ban 3-as váltó van?
Sár nehéz, nem megy, instabil, 60felett halálfélelem, lassan meg billeg az idióta széles hátsó gumi miatt (nem baj de legalább "jól néz ki":) egy mtert nem megy eygenesen, fék nem fog, de legalább a teló összesesik fékazékor, és ami igen komikus, úgy is marad beesve, ha meg megállsz kihúzod, akkor kintebb marad úgy, mert a vilalszögmiatt feszül az a szar:)
Mindezt tetézi egy 2t kroszmotorhang kontra csopper kinézet.
Nevetséges.
Kellene valami elérhetőség,számlaszám,stb......
Beszélnünk is kellene.
Dobd ki a picsába!
NGKBR9 1100ft
annyit tudok, hogy az am6, az 6 sebességes, az am 5-ben meg 5-ös váltó van. Akkor az am3-ban 3-as váltó van?
Mondd meg milyen színben kell és mekkora méretben!
Telefon az adatlapomon! kb. 3-4eFt-os dolog!
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769
Sár nehéz, nem megy, instabil, 60felett halálfélelem, lassan meg billeg az idióta széles hátsó gumi miatt (nem baj de legalább "jól néz ki":) egy mtert nem megy eygenesen, fék nem fog, de legalább a teló összesesik fékazékor, és ami igen komikus, úgy is marad beesve, ha meg megállsz kihúzod, akkor kintebb marad úgy, mert a vilalszögmiatt feszül az a szar:)
Mindezt tetézi egy 2t kroszmotorhang kontra csopper kinézet.
Nevetséges.
http://italmondo.hu/index.php?...
De pontosan meg kell mérned a dugó átmérőt és akkorát rendelni, vagy gyártatni.
Üdv!