van az a rúd a blokkon amit a kuplungbovden húz remélem értitek szóval az kijön kézzel is nekem ( szabadna e kijönnie vagy sem ? ) ? ja és kb mennyibe kerül 1 kuplung bovden ?
Nem szakértem a témát egy bontóssal találkoztam haveromnál és a motorom kapcsán szóba elegyedve mondta, hogy az új RS-ekből kicserélik a blokkokat, vélhetőleg a minősége esetleg a teljesítménye miatt. Ha jól tudom az új RS-ek gyengébbek. AM6-hoz kapható gyengébb henger az RS-nél.
Sziasztok!
Ajánljatok valakit, aki főtengely centirózással foglalkozik! Itt Szegeden 2 hét alatt sem sikerült megbízható emberkét találni. Most már nagyon motorozhatnékom van, ráadásul megvan az összes alkatrész a felujításhoz,csapágyak,szimeringek,hajtókar...stb..
Üdv: DonPedro
Hát én sem értem teljesen tisztán. Felhívtam az illetőt és majd küld képeket. Úgy vettem ki szavaiból, hogy most nyaral és nincs otthon. Remélem lesznek képek róla.
Hú ezt most egy kicsit nem értem. Állítólag olaszból rendelt am6-os blokk. Csak azt nem értem miért írja af1 am6-ot. Gondolom az af1-be és aztán az Rs-be is ugyan azt az am6-os blokkot rakták. Mindegy. Be rakom a linket a hírdetésről.
Ezekkel a "zsír" AM6 blokkokkal vigyázz, mert mostanság az a divat, hogy az új Rs-ből kiveszik a kínai blokkot és belerakják a régebbi olaszt. Így aztán rengeteg "zsír" blokk kapható.
A főci-mivel foyltonosan dinamikus terhelést kap- simán szenvedhet fáradásos törést akkor is, ha minden oké.
(bár tény, hogy nem szokott sűrűn)
Ha viszont, valami észkombinát, egyszer is lefeszegette lehúzó nélkül a lendkereket, az attól kezdve garantáltan üt, és ilymódon szépen eltöri a főtengelyt.
zért javasoltam, hogy ki kell órázni a forgórészt az új főcin felszerelés után.
a munkamanet igen egyszerű, megméred hogy a főci csapvégen(ahova a lengkerék felül) mekkora az ütés, utána felrakod a lendkereket, és megméred , de most már a lendkeréken mérve.
A differenciából kiadódik, hogy mannyit üt a lendkerék.
A főcivégnek normális alkatrésznél amit nem vernek szét beszereléskor, nem fezsítenek meg, és nemis ejtettek el, annak tengelyvégen legfeljebb 1-2 századot szabad ütni.
Ha a alendkeréken ettől jelentősen(néhány zéázaddal) eltérő értéket mérsz, akkor a lengkerék kuka.
Meg lehet próbálni kiegynegetni(nem a főcin természetesen:) de az eredmény kétséges.
Főtengely hogy az anyámba fáradna már el? Jóhogy nem akkor a 200ezer km -ert futott autókban is 130 nál az autópályán egyszer csak főtengelytörés mert "elfáradt az anyag". Gyönyörű lenne. Hullanánk mint a legyek...
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az Af1 hez küldött am6-os blokk bele megy az rs vázba? Lenne egy eladó rs csak a blokk nem jó és egy af1 am6-os blokk lenne hozzá szír csomagolásban olaszból. Az eladó leírása alapján. Ez a motor Hevesen található
Az égéshez izzáshoz kell oxigén tehát vagy egy elszívóval ( ipari) vagy valamilyen befújásos módszerrel bele kell juttatni. Kivülről meg akár hőlég fúvóval, vagy benzin esetleg gáz lámpával melegíted. Én sávokban szoktam, tehát egyszerre csak egy gyűrűt melegítek amíg abba nem hagyja a füstölést.
Ajánljatok valakit, aki főtengely centirózással foglalkozik! Itt Szegeden 2 hét alatt sem sikerült megbízható emberkét találni. Most már nagyon motorozhatnékom van, ráadásul megvan az összes alkatrész a felujításhoz,csapágyak,szimeringek,hajtókar...stb..
Üdv: DonPedro
Hú ezt most egy kicsit nem értem. Állítólag olaszból rendelt am6-os blokk. Csak azt nem értem miért írja af1 am6-ot. Gondolom az af1-be és aztán az Rs-be is ugyan azt az am6-os blokkot rakták. Mindegy. Be rakom a linket a hírdetésről.
http://hevescity.olx.hu/eladna...
Zsolt
(bár tény, hogy nem szokott sűrűn)
Ha viszont, valami észkombinát, egyszer is lefeszegette lehúzó nélkül a lendkereket, az attól kezdve garantáltan üt, és ilymódon szépen eltöri a főtengelyt.
zért javasoltam, hogy ki kell órázni a forgórészt az új főcin felszerelés után.
a munkamanet igen egyszerű, megméred hogy a főci csapvégen(ahova a lengkerék felül) mekkora az ütés, utána felrakod a lendkereket, és megméred , de most már a lendkeréken mérve.
A differenciából kiadódik, hogy mannyit üt a lendkerék.
A főcivégnek normális alkatrésznél amit nem vernek szét beszereléskor, nem fezsítenek meg, és nemis ejtettek el, annak tengelyvégen legfeljebb 1-2 századot szabad ütni.
Ha a alendkeréken ettől jelentősen(néhány zéázaddal) eltérő értéket mérsz, akkor a lengkerék kuka.
Meg lehet próbálni kiegynegetni(nem a főcin természetesen:) de az eredmény kétséges.
karburator membránt mennyiért adod?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az Af1 hez küldött am6-os blokk bele megy az rs vázba? Lenne egy eladó rs csak a blokk nem jó és egy af1 am6-os blokk lenne hozzá szír csomagolásban olaszból. Az eladó leírása alapján. Ez a motor Hevesen található