Agip Speed 2T-t ne rakj bele, nem jó neked is tudom ajánlani Roil Goldot, ha kiváncsi vagy rá majd ő mesél neked ilyen fajta olajakról. Ezekbe JASO FD szabványnak megfelelő olaj kell.
http://midland.hu/termek/synqr...
Olyat kell bele rakni ami megfelel a JASO FD szabványnak nem elég jó bele a JASO FC, igaz a gyári kézikönyv ezt irja, de látom Roli Gold irt ide a forumba kérdezd meg tőle ezt, ő tud mesélni neked rendesen ezzel kapcsolatban.
Sziasztok. Ha már az üzemanyagnál, és a kétütemű motorolajoknál tartunk, ajánlhatnátok valami jól bevált motorolajat nekem. Melyiket szereti a kis RS? Előre is köszi, széles utat :D
Még ami kimaradt, hogy most a 125 ös Rs be ami még kényesebb mint az 50 es még véletlenül se öntök bele olyan bármiféle folyadékot legyen az bármiféle olaj benzin aminek esetleg ismeretlen az eredete!
Eddig se voltam híve, inkább akkor nem megyek sehova!
Igol Racing STS Agip Speed 2T
Castrol Power Racing 2T ebben még nem volt de elvileg ha jól tudom annak az egyik teljesítmény szintje magasabb!
Félre értettük egymást! Én a benzinre gondoltam!
Abban igazad van, hogy a Shell olajai tényleg nem a legjobbak! Én egyszer havertól kértem egy fél deci olajat még az 50 es Rs- be! A shell legjobb 2T olaja volt de szabályosan csörgött tőle a gép! Megkapta a megszokott olajat ( Agip Speed 2t vagy Power Racing 2t vagy Igol Racing sts ) rögtön csendbe volt
Kutastól én se kérek véleményt meg ne is adjon, én tudom h mi kell a moccomnak!
Shell ők nyomják az adalékot! Nem akartam településeket írni de muszáj már csak a példa miatt is!
MOL-nak van olyan üzemanyagi ami úgymond rögtön a finomítóból jön le 0 adalékkal! Ilyet kaptunk mi Egyekre a noname kúthoz! Érezhetően nem volt a legjobb benzin! Haveréknak is magán kút van de ők már a MOL tól is adalékolt benzint kapnak. Érezhetően finomabb tőle a gép. A shell ugyan ezt az üzemanyagot kapja itt nincs is "elvileg" különbség. Persze most a prémium benzineket hagyjuk ki a játékból :)
Én most hagytam fel a Shell üzemanyag tankolással. Saját tapasztalatból mondom hogy kb 5% os csalással mennek a shellnél! Legalábbis itt a környéki kúton. Vagy a kannám űrtartalma változik hetente? Kétlem
OMW nél mi ritkán tankolunk autóba motorba, mert itt a környéken nem nagyon van, de csak is jó tapasztalataink vannak. Horvát nyaralás alkalmával kint tankoltunk ( 100 as prémium benzint egy tankkal mert ugye ott az is "ócsóé" van ) érezhető a különbség is és egyszerűen feltünően halkabb a motor. De ez az itthoni prémium benyákkal is így van, csak ugye 440 ért senkinek nincs "kedve" tankolni
üdv!
teljesen kezdő vagyok, de érdekelne ez a motor mennyire kényelmes illetve kényelmetlen? Egy 183 cmes férfinak nem kényelmetlen? köszönöm a választ:)
Ha kell, én bármilyen számítógáppel nyomtatott számláról, szálító levélről tudok "hiteles" másolatot készíteni. és nem veszed észre melyik az eredeti. Ha kell "vizjelesítést" is teszek bele" Csak, hogy mit látsz és mi a valóság... Na mindegy.
Ha figyelmesen olvasod a SHELL olajok nem jók. Nincs nekik motorolajból JASO FD, ami egy ilyen gépbe minimum elvárás a jó üzemeltetésre mint az RS 50.
Hiába írja a kezelési a JASO FC-t az egy sz@r olaj. Tudom mert régen azt a sz@r SHELL Advanced VSX 2T-t használtam és mikor nagy távot akartam lemenni végig szopás volt. Majd mikor kicseréltem a motorolajat egy JASO FD-re egyszerűen gyönyörűen ment a gép, semmi állítás nem volt közben. Legalábbis az én motorom válogat. Tapasztaltam Mol Dynamic Moto 2T-vel nem volt gond azóta azt, és még a Midland Synqron full syntetic 2T olajat kapta ami szintén JASO FD. Azóta nem veszek gondot észre. Nagyon fasza volt teli gázzal ment végig a gép.
Múltkor is mikor voltam a Kútnál azt a szar VSX-et akarta adni mikor megkérdeztem, hogy van-e valami jó olaj nekik, mondtam hogy ez nem jó és elkezdett vitázni hogy ez jó, Most akkor ki használja a motorom és ki tapasztalta, hogy milyen? Nincs más nekik, ez maximum robogóba jó "talán", de lehet oda sem tenném inkább, ha azom lenne.
Benzin jó mindkettőnél: Mol, SHELL legalábbis is csak egy helyen tankolok inkább az utóbbinál, a motor ezt megszokta. Talán abból a SHELL valamivel jobb a MOLnál a saját adalékja miatt. Ahogyan te is írtad majdnem ugyan az, de csak majdnem. Mert ha már valami összetételben, vagy arányban más már nem ugyanaz.
OMW túlságosan vizezett. Nehezen indul a gép.. Ezt több ismerősöm is mondta. Én is tapasztaltam.
Vannak akik nem veszik észre, hogy másként megy a motor vagy nem is érdekli. Több kútnál meg nem is jártam azóta se.
Én a helyedben benzinkutastól (haver vagy nem lényegtelen) nem kérnék tanácsot, Inkább a MOL-szakértői mérnöki allkalmazottakat, akik elmondják neked kérdésedre a szakértői választ mire kell figyelni. Engem még vissza is hívtak másnap, mert aznap nem értek rá, mikor kerestem őket, és megválaszolták a kérdéseimet.
Benzinkutastól én nem fogadok el semmilyen "szaktanácsot" vannak megfelelő ismarőseim akik szakavatottak ebben a témában, velük szoktam kontaktálni mikor az szükségesé válik, az egyik ebből okleveles járműtribológus.
Se benzinbe, de legfőképen olajba nem kérném ki a véleményét benzinkutasnak (én használom nem ő az én motoromba, ha károm van, akkor ő mit válal be anyagit) csak, mert ő azt mondta jó lessz. És persze tudalan mert ő is csak úgy megfelelő utánajárás nélkül mondogatja. Persze, hogy nem mindig azonnal derül ki a gond, de később visszavezethető rá, hogy az miatt volt.
Ami még nem tetszik az OMW-nél, hogy túlságosan rámenősek, hogy ha már muszájból ott tankolok 17000 km-alatt 3x volt ilyen, még azt is megakarják mondani, hogy nehogymár azt tegyem bele, de nem csak úgy ajánla hanem már majdnem verekszik azért a sz@ros jutalékáért amit a főnökétől kap, hogy a drágábatt veteti meg veled. Mert a másik az "jobb" amit "ő" ajánl. Csak mikor mondom neki, hogy figyelj semmi gond teszem bele azt amit te mondasz, de ha csak a különbözetet kifizeted. Erre bezzeg elkussol. Használok olyan adalékot benzinbe ami megköti a vizet, jobb tulajdonságot ad így a benzinnek az égésre, tisztítja az üzemanyagrendszert és gátolja a lerakódásokaté és annak kialakulását.
Ismerősöd az a kutas, ajánlott olajat mibe használja? Honnan vette a szakmai ajánlást? A flakonon ráírt szöveges leírásból? ha ha ha...
tipikus eset JASO FC sokan tudjék milyen szar erre a Motul megírja, hogy verseny olaj a 710-es. mitől verseny olaj ha az a kategória nem éri el azt a szintet amit egy verseny olajnak tudnia kell hiszen ők maguk sorolták be gyengébb kategóriába (JASO FC). A minimum verseny olaj az JASO FD. De ez is kell a motornak eleve, az RS-nek, a TZR-nek. Robogó meg nem verszeny motor szal értelmetlen a leírás, mert kb abba lehet talán jó. Aki meg a JASO FB-t bele meri tenni az önmaga de legfőképpen motorja gyilkosa.
Mibe használja azt az olajat amit feltételezhetően kipróbált mert azt ajánlja? Abba amibe te? Ment nagy távot full gázon, egyenes szakaszon, PL. 4-es úton ahol kijön a különbség az olajak között? Ez nem úgy mőködik, hogy motor az motor, akkor kurvár@ mindegy neki.. nesze itt van ez. Egyáltalán van is neki valami járműve vagy csak kényszerből segédmunkás?
Ha van és netán motorja, azt ő hol használja? Ő azt teszi bele? Neki TZR 50 vagy RS 50-e van? Vagy más váltós 50-es? Bírna a motorja kb. 100 km/h-t menni nem tuningolva, a 200 km távot egyben túlmelegedés nélkül? Vagy már eleve félúton kifogy a benzinje, mert csak egy nyamvadt robogója van ami max 5L tankkal max kb 60km-et megy (nem tuningolt)?
Robogó az Robogó, Nem jó ugyan az a kenőanyag a RS 50, be sem a TZR 50-be, ami a robogóba. Robogók alacsonyabb forulaton nennek. Kisebb teljesítményűek. Teljesen más gyártás és technológia. A TZr és az RS gyakorlatilag, ami AM6-os blokkos azok egyforma gépek mechanikusan. így ugyan az a kenőanyagok megfelelő mindkét gépbe. A rendeltetésű helyükre (motor és váltó olaj). A motor jeljesítményét és élettartalmát nagy mértékben meghatározza az allkalmazott olaj minősége.
Köszönöm a válaszokat sokat segítettek! Elmentem azért egy szerelőhöz mert hallatszott rajta ilyen nagyon kicsi zörgés kis gáz adásnál ő azt mondja hogy a gyűrű szóval csütürtökön szét kapjuk addig meg pihen a paripa ( amúgy a mol szállítja mindenkinek a benzint)
SHELL Mol gyakorlatilag ugyan az!
Nem tudom mi a baj az OMW-vel ? Saját tapasztalat szerint a legjobb benzin!
Kérdésekben nem vitázok, haverom benzinkutas és láttam már pár dolgot + szállítóleveleket meg ilyenek
Ha szerepel rajta a köv. jelzés, akkor használhatod: JASO FD, ISO-L-EGD, Ha JASO FC akkor felejtsd el és ha ezektől eltérő jelzés van csak rajta.
ha nem ilyen akkor a következőkre cseréltesd be:
Ez tuti jó hozzá: PUTOLINE TTX INJECTOR PUTOLINE TT LIGHT
Ezek a blokkok nem apriliából valók.Az apriliákba eredeti am6.-os minarelli olasz blokkok vannak amiket itt kapni azok kinai generikből lettek leselejtezve 2000-3000km után kuka.
Olyat kell bele rakni ami megfelel a JASO FD szabványnak nem elég jó bele a JASO FC, igaz a gyári kézikönyv ezt irja, de látom Roli Gold irt ide a forumba kérdezd meg tőle ezt, ő tud mesélni neked rendesen ezzel kapcsolatban.
Eddig se voltam híve, inkább akkor nem megyek sehova!
Igol Racing STS Agip Speed 2T
Castrol Power Racing 2T ebben még nem volt de elvileg ha jól tudom annak az egyik teljesítmény szintje magasabb!
Abban igazad van, hogy a Shell olajai tényleg nem a legjobbak! Én egyszer havertól kértem egy fél deci olajat még az 50 es Rs- be! A shell legjobb 2T olaja volt de szabályosan csörgött tőle a gép! Megkapta a megszokott olajat ( Agip Speed 2t vagy Power Racing 2t vagy Igol Racing sts ) rögtön csendbe volt
Kutastól én se kérek véleményt meg ne is adjon, én tudom h mi kell a moccomnak!
Shell ők nyomják az adalékot! Nem akartam településeket írni de muszáj már csak a példa miatt is!
MOL-nak van olyan üzemanyagi ami úgymond rögtön a finomítóból jön le 0 adalékkal! Ilyet kaptunk mi Egyekre a noname kúthoz! Érezhetően nem volt a legjobb benzin! Haveréknak is magán kút van de ők már a MOL tól is adalékolt benzint kapnak. Érezhetően finomabb tőle a gép. A shell ugyan ezt az üzemanyagot kapja itt nincs is "elvileg" különbség. Persze most a prémium benzineket hagyjuk ki a játékból :)
Én most hagytam fel a Shell üzemanyag tankolással. Saját tapasztalatból mondom hogy kb 5% os csalással mennek a shellnél! Legalábbis itt a környéki kúton. Vagy a kannám űrtartalma változik hetente? Kétlem
OMW nél mi ritkán tankolunk autóba motorba, mert itt a környéken nem nagyon van, de csak is jó tapasztalataink vannak. Horvát nyaralás alkalmával kint tankoltunk ( 100 as prémium benzint egy tankkal mert ugye ott az is "ócsóé" van ) érezhető a különbség is és egyszerűen feltünően halkabb a motor. De ez az itthoni prémium benyákkal is így van, csak ugye 440 ért senkinek nincs "kedve" tankolni
teljesen kezdő vagyok, de érdekelne ez a motor mennyire kényelmes illetve kényelmetlen? Egy 183 cmes férfinak nem kényelmetlen? köszönöm a választ:)
Hiába írja a kezelési a JASO FC-t az egy sz@r olaj. Tudom mert régen azt a sz@r SHELL Advanced VSX 2T-t használtam és mikor nagy távot akartam lemenni végig szopás volt. Majd mikor kicseréltem a motorolajat egy JASO FD-re egyszerűen gyönyörűen ment a gép, semmi állítás nem volt közben. Legalábbis az én motorom válogat. Tapasztaltam Mol Dynamic Moto 2T-vel nem volt gond azóta azt, és még a Midland Synqron full syntetic 2T olajat kapta ami szintén JASO FD. Azóta nem veszek gondot észre. Nagyon fasza volt teli gázzal ment végig a gép.
Múltkor is mikor voltam a Kútnál azt a szar VSX-et akarta adni mikor megkérdeztem, hogy van-e valami jó olaj nekik, mondtam hogy ez nem jó és elkezdett vitázni hogy ez jó, Most akkor ki használja a motorom és ki tapasztalta, hogy milyen? Nincs más nekik, ez maximum robogóba jó "talán", de lehet oda sem tenném inkább, ha azom lenne.
Benzin jó mindkettőnél: Mol, SHELL legalábbis is csak egy helyen tankolok inkább az utóbbinál, a motor ezt megszokta. Talán abból a SHELL valamivel jobb a MOLnál a saját adalékja miatt. Ahogyan te is írtad majdnem ugyan az, de csak majdnem. Mert ha már valami összetételben, vagy arányban más már nem ugyanaz.
OMW túlságosan vizezett. Nehezen indul a gép.. Ezt több ismerősöm is mondta. Én is tapasztaltam.
Vannak akik nem veszik észre, hogy másként megy a motor vagy nem is érdekli. Több kútnál meg nem is jártam azóta se.
Én a helyedben benzinkutastól (haver vagy nem lényegtelen) nem kérnék tanácsot, Inkább a MOL-szakértői mérnöki allkalmazottakat, akik elmondják neked kérdésedre a szakértői választ mire kell figyelni. Engem még vissza is hívtak másnap, mert aznap nem értek rá, mikor kerestem őket, és megválaszolták a kérdéseimet.
Benzinkutastól én nem fogadok el semmilyen "szaktanácsot" vannak megfelelő ismarőseim akik szakavatottak ebben a témában, velük szoktam kontaktálni mikor az szükségesé válik, az egyik ebből okleveles járműtribológus.
Se benzinbe, de legfőképen olajba nem kérném ki a véleményét benzinkutasnak (én használom nem ő az én motoromba, ha károm van, akkor ő mit válal be anyagit) csak, mert ő azt mondta jó lessz. És persze tudalan mert ő is csak úgy megfelelő utánajárás nélkül mondogatja. Persze, hogy nem mindig azonnal derül ki a gond, de később visszavezethető rá, hogy az miatt volt.
Ami még nem tetszik az OMW-nél, hogy túlságosan rámenősek, hogy ha már muszájból ott tankolok 17000 km-alatt 3x volt ilyen, még azt is megakarják mondani, hogy nehogymár azt tegyem bele, de nem csak úgy ajánla hanem már majdnem verekszik azért a sz@ros jutalékáért amit a főnökétől kap, hogy a drágábatt veteti meg veled. Mert a másik az "jobb" amit "ő" ajánl. Csak mikor mondom neki, hogy figyelj semmi gond teszem bele azt amit te mondasz, de ha csak a különbözetet kifizeted. Erre bezzeg elkussol. Használok olyan adalékot benzinbe ami megköti a vizet, jobb tulajdonságot ad így a benzinnek az égésre, tisztítja az üzemanyagrendszert és gátolja a lerakódásokaté és annak kialakulását.
Ismerősöd az a kutas, ajánlott olajat mibe használja? Honnan vette a szakmai ajánlást? A flakonon ráírt szöveges leírásból? ha ha ha...
tipikus eset JASO FC sokan tudjék milyen szar erre a Motul megírja, hogy verseny olaj a 710-es. mitől verseny olaj ha az a kategória nem éri el azt a szintet amit egy verseny olajnak tudnia kell hiszen ők maguk sorolták be gyengébb kategóriába (JASO FC). A minimum verseny olaj az JASO FD. De ez is kell a motornak eleve, az RS-nek, a TZR-nek. Robogó meg nem verszeny motor szal értelmetlen a leírás, mert kb abba lehet talán jó. Aki meg a JASO FB-t bele meri tenni az önmaga de legfőképpen motorja gyilkosa.
Mibe használja azt az olajat amit feltételezhetően kipróbált mert azt ajánlja? Abba amibe te? Ment nagy távot full gázon, egyenes szakaszon, PL. 4-es úton ahol kijön a különbség az olajak között? Ez nem úgy mőködik, hogy motor az motor, akkor kurvár@ mindegy neki.. nesze itt van ez. Egyáltalán van is neki valami járműve vagy csak kényszerből segédmunkás?
Ha van és netán motorja, azt ő hol használja? Ő azt teszi bele? Neki TZR 50 vagy RS 50-e van? Vagy más váltós 50-es? Bírna a motorja kb. 100 km/h-t menni nem tuningolva, a 200 km távot egyben túlmelegedés nélkül? Vagy már eleve félúton kifogy a benzinje, mert csak egy nyamvadt robogója van ami max 5L tankkal max kb 60km-et megy (nem tuningolt)?
Robogó az Robogó, Nem jó ugyan az a kenőanyag a RS 50, be sem a TZR 50-be, ami a robogóba. Robogók alacsonyabb forulaton nennek. Kisebb teljesítményűek. Teljesen más gyártás és technológia. A TZr és az RS gyakorlatilag, ami AM6-os blokkos azok egyforma gépek mechanikusan. így ugyan az a kenőanyagok megfelelő mindkét gépbe. A rendeltetésű helyükre (motor és váltó olaj). A motor jeljesítményét és élettartalmát nagy mértékben meghatározza az allkalmazott olaj minősége.
Nem tudom mi a baj az OMW-vel ? Saját tapasztalat szerint a legjobb benzin!
Kérdésekben nem vitázok, haverom benzinkutas és láttam már pár dolgot + szállítóleveleket meg ilyenek
A SHELL-nek jó az üzemanyagja, az olajokat már nem venném meg tőlük... OMW-t felejtsd el.
A MOL-é is jó.
ha nem ilyen akkor a következőkre cseréltesd be:
Ez tuti jó hozzá:
PUTOLINE TTX INJECTOR
PUTOLINE TT LIGHT