nincs... 2 szer csinálta ezt másodjára nem vettem vissza a gázból és akkor állt le de csak 10 ezres fölött volt ez remélem csak a a benzintől volt mert amíg csak sima 95 ös volt benne addig nemvolt gáz az olaj lámpa be-be villant de olyankor még simán van benne
Én érzéssel szoktam de mindig szembelévőt kell húzni. Hengerfej csavarok nem nagyon szoktak megszakadni de azért óvatosan. Meg többször menj át a csavarokon meghúzáskor.
Amúgy nincs semmi csörgés vagy bármi rendellenesnek tűnő hang?
oké köszönöm hétvégén majd meg próbálkozom szét kapni addig meg próbálom a legkevesebbet használni és akkor is óvatosan nyugdíjasan... de lehet valakitől kérek segítséget el ne csesszem , nem nyomaték kulcsal kell vissza húzni a csavarokat a hengerbe? vagy csak érzéssel?
Ne húzd le a hengert teljesen, csak épp hogy látsszon a dugó szoknyája. Hajtókaron látszani fog a berágódás, ha van rajta. Vagy a hengerfalán ha végig húzod a kezed, akkor érezni fogod benne a "szántást", meg úgy fog kinézni mint a galériáim között látható henger, vagy még szarabbul.
Enyém főtengely csapágyas volt szóval csörgésnek vagy kopogásnak kéne hallatszania. Nem kell szét húzni a blokkot, csak egy picit le kell húzni a hengert (dugót felsőholtpontra állítva) és akkor már látod a hajtókart 2 oldalról. Csak akkor már hengertalp tömítést is cserélni kéne ha rongyos.
Rá kéne lesni minél előbb hogy mi okozhatta nehogy egyszer a semmi közepén hagyjon cserben.
Nekem lenne egy elméletem, de annak előzetes oka is kellett legyen.
Az elméletem, hogy elfogyott a hajtókar mellett a távtartó és belekaphatott a sonkába a hajtókar. Csak azért gondoltam erre, mert ugyan ezekkel a jelekkel jártam meg, ugyan ez volt a viselkedése a motornak. Épp raktam a 6. -at és pár másodperc múlva egyszer csak lefékezett a motor elég hirtelen, erőteljesen. Vészleállítóval leállítottam egyből és kuplung be, majd megálltam utána simán újra indult. Hangja olyan súrlódós volt... Szét szedtem és elég csúnya látvány fogadott. Adatlapomon a képeknél láthatod a hajtókart az 5. képen. De reméljük ez csak egy elmélet marad
meg ragadt volna a motor? ma teszteltem nem volt semmi hangja amúgy az olaj be-be villant de olyankor mèg van benne , nemtom,mi lehetett , estig dolgozok utánna le tesztelem megint ha vAN valakinek mèg valami tipje az írjon pls
Megragasztottad ennyire egyszerű....
benzinnek nincs köze hozzá max egy szar karbibeállításnak.
Olajjal minden rendben volt érzésed szerint?
A zümmögés szerű dolog az a fém a fémmel zenéje
Sziaztok tegnap motoroztam a kis rssel elértem 6osba a 10 ezres fordulatott és ilyen furcsa hangot adott ki ilyen zümmögés szerűséget aztán le ált a motor és csúszott a hátsó kerék vissza tettem 3 vagy 4be rá a kuplung és ment is tovább indul azonnal és semmi hangot nem ad ki kisebb fordulaton utána próbáltam még 1-2 szer ade ki olyan hangot 1szer adott akkor nem húztam tovább máskor meg nem valameik nap tankoltam shelvpowert előtte még nem tankoltam ebbe a motoromba ilyet lehet ettől a benzintől volt ez szerintetek? vagy ez hülyeség lehet? valakinek valami ötlete?
Az új blokk a Derbi újabb blokkja. Azt teszik az RS-be 2006-tól. A régi derbi blokk nagyon jó, mivel nekem is az van. Megbízható. Igaz az Am6 blokkot nem ismerem.
Szalkai Tibor.
Békés
Posta u. 4/1
Békés település irányítószámát nem tudom.
Ő csinálta nekem a hajtókar cserét és kiegyensúlyozását. Az unokaöcsém üzemórás cross motrok hengerét csak ő hozzá szokta vinni.
Remélem tudtam segíteni. Üdv Zsotty.
Most mit mondjak erre? Van olyan hivatalos papírom a motoromról, hogy ROTAX50-es blokk van benne, vagy a motornak ez a kódja. 2000-es a motor alvázszám alapján. Valószínűleg leszokom arról, hogy bárkiben is megbízzak. De akkor azt kellene elfogadnom, hogy a magyarok egyik fele hazudik a másik fele meg nem ért semmihez és az egész bagázs szeret sokat beszélni. Látszólag tényként elfogadható dolgok jutnak a tudomásomra. Hebo forgalmazással foglalkozó kereskedő azt állítja, hogy ő a mo-i márkaképviselő. Látszólag igaz! Azután mégis én kerülök kellemetlen helyzetbe a segítőkészségem miatt, de főleg a rossz információ?! vagy a mások......miatt. Szóval szerintem nem leszek segítőkész abból nincsen baj!
Amúgy nincs semmi csörgés vagy bármi rendellenesnek tűnő hang?
Sajnos ilyen olajat kaptam
Valakinek valamilyen tapasztalat?
Rá kéne lesni minél előbb hogy mi okozhatta nehogy egyszer a semmi közepén hagyjon cserben.
Az elméletem, hogy elfogyott a hajtókar mellett a távtartó és belekaphatott a sonkába a hajtókar. Csak azért gondoltam erre, mert ugyan ezekkel a jelekkel jártam meg, ugyan ez volt a viselkedése a motornak. Épp raktam a 6. -at és pár másodperc múlva egyszer csak lefékezett a motor elég hirtelen, erőteljesen. Vészleállítóval leállítottam egyből és kuplung be, majd megálltam utána simán újra indult. Hangja olyan súrlódós volt... Szét szedtem és elég csúnya látvány fogadott. Adatlapomon a képeknél láthatod a hajtókart az 5. képen. De reméljük ez csak egy elmélet marad
itt a link az újhoz.:http://www.italmondo.hu/index2...
benzinnek nincs köze hozzá max egy szar karbibeállításnak.
Olajjal minden rendben volt érzésed szerint?
A zümmögés szerű dolog az a fém a fémmel zenéje
06303413404
Köszönöm az infót, esetleg tel. számot tudnál még adni?
Üdv! DonPedro
Az új blokk a Derbi újabb blokkja. Azt teszik az RS-be 2006-tól. A régi derbi blokk nagyon jó, mivel nekem is az van. Megbízható. Igaz az Am6 blokkot nem ismerem.
Szalkai Tibor.
Békés
Posta u. 4/1
Békés település irányítószámát nem tudom.
Ő csinálta nekem a hajtókar cserét és kiegyensúlyozását. Az unokaöcsém üzemórás cross motrok hengerét csak ő hozzá szokta vinni.
Remélem tudtam segíteni. Üdv Zsotty.