Na most lenne 1 olyan kérdésem hogy .: ma széthúztuk a blokkot erre kiesett 1 kis rugó illetve 1 golyó valahonnan de nem tudom honnan :P kérdésem ti nem találkoztatok valahol a blokkban 1 rugó illetve 1 golyóval ? xdaki tud segíteni megköszönném :D
Dobnál nekem egy pontos linket erről az olajról?
Utána olvasnék kicsit.
Tegnap volt gyertya csere (BR9) mondhatom volt ám változás!
Viszont ma reggel kicsit megtréfált a technika.
Sejtettem,hogy nem lehet sok benya a gépben,de mondom
már tartalékkal is simán hazaérek.
Cél előtt kb 5km-el ledadogott,semmi gond csap fordít & go tovább
igen ám de a tartalék max ha 2km bírt ki.
Még szerencse,hogy volt ismerős!
Ha,hazamegyek szétszedem megnézem,hátha eldugult a tartalék
nyílása.
Sziasztok valaki tudna küldeni olyan linket ahol rajzolva megvannak a motorok részei, hogy hogy kell szétszedni darabjaira vagy pl.: a blokkot széthúzva mutatja stb..
előre is kösz :D !
üdv. bocs a kései válaszért.
12e az ára.Olyan kérdésem lenne, hogy ha nened van eddig hengered .. megtudnád e mérni az alsó szoknyáját(ami a blokkfelekbe illeszkedik) hogy milyen széles?
Sajno olcsóbban nem fogsz ilyen minőségű olajat találni,de hidd el meghálálja motor:) Mondjuk amit én veszek kicsit szűkebb pénztárca időszakban 2.5decis kiszerelésben 650ft full szintetikus olaj.
Nevét majd megnézem ha érdekel.
Fasza egy motoros bolt van a közelembe!
castrol power 1 racing 2T "3540 ft" hát ez hülye!
Ti honnan szerzitek be?
Esetleg valamelyik benzinkúton nincsen?
Vagy simán megrendelik egy autósboltban is?
Bizony,hogy ráz, de megszokható Viszont a tűgörgőnek tényleg az lesz a sorsa, amit Norbi írt. Tapasztalatból mondom. És az akkor visz mindent,hengert,dugót...stb. A javítása költséges, és időigényes. Közbe meg esz a fene, hogy miért nem tudsz motorozni 37 C fokba. Én így jártam, most már megvannak az alkatrészek a felujításhoz, most a szerelőt kell csipkednem, hogy haladjon.
Szóval jó az a nagyobb henger, és sztem nem bírja ki senki,hogy ne tegyen rá nagyobbat, de az biztos,hogy 50ccm az nyugodtabb motorozást biztosít
De! Csak nem sokáig 70-es hengert még elbír de ahhoz sem árt egy erősített hajtókar + új csapágyak meg tűgörgők! De egy idő után úgyis kinyírja a 80 as meg főleg! Meg rázni is fog elvileg! nekem nem volt tuningolva az 50 es sőt már nem is 50 es van de ez a tapasztalat
http://www.olaj-csere.hu/ketut...
próbálta már valaki RS-be?
Utána olvasnék kicsit.
Tegnap volt gyertya csere (BR9) mondhatom volt ám változás!
Viszont ma reggel kicsit megtréfált a technika.
Sejtettem,hogy nem lehet sok benya a gépben,de mondom
már tartalékkal is simán hazaérek.
Cél előtt kb 5km-el ledadogott,semmi gond csap fordít & go tovább
igen ám de a tartalék max ha 2km bírt ki.
Még szerencse,hogy volt ismerős!
Ha,hazamegyek szétszedem megnézem,hátha eldugult a tartalék
nyílása.
előre is kösz :D !
12e az ára.Olyan kérdésem lenne, hogy ha nened van eddig hengered .. megtudnád e mérni az alsó szoknyáját(ami a blokkfelekbe illeszkedik) hogy milyen széles?
De biztos mindjárt jön valaki, hogy a (nem létező) "haverjának" megállt tőle a motorja...
Nevét majd megnézem ha érdekel.
castrol power 1 racing 2T "3540 ft" hát ez hülye!
Ti honnan szerzitek be?
Esetleg valamelyik benzinkúton nincsen?
Vagy simán megrendelik egy autósboltban is?
Szóval jó az a nagyobb henger, és sztem nem bírja ki senki,hogy ne tegyen rá nagyobbat, de az biztos,hogy 50ccm az nyugodtabb motorozást biztosít