Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém egyenlőre jó, de még nem forgatom 6500 fölé.
Vaze! De akkor nem értem min csodálkozol? Szóval az új lecserélt henger kevéssé nyomatékos mint az eredeti. Be kell állítani, akár a kompresszió növelésével is. Pontosan nem tudom megmondani méretek adatok nélkül, de esély van rá, ha leméred!
Hát ez ebben a formában fél igazság. 0,6-0,65 milliméternek kellene lennie a préssáv magasságnak 50% préssáv szélesség mellett. Az égéstér térfogat pedig a japán módi szerint 7,5-8 között. Mindkét értéket be kell állítani mert nem csak nekiesünk az égéstérnek, hogy majd csak jó lesz. Én már olyat is csináltam, hogy 3D-ben megterveztem az égésteret térfogatra ezred köbmilliméter pontossággal, de gyertyástól és figyelembe véve azt a pár század milliméter eltérést amit a dugattyú domborulatán a középen és a széleken történő mérés okoz. Van három féle égéstér tervező programom ezekkel a préssebességet lehet a térfogat mellett megtervezni fordulatszám függően. Ha csak úgy tervezed a hengerfejet elő tud fordulni, hogy a túlforgatott motor a túl nagyra növő préssebesség miatt detonál, pedig nem kicsi a térfogat és nem túl tervezett a préssáv sem látszólag. Az RS tuningját én úgy látom, hogy kedveli a magas nyomást. Ez természetesen gondos beállítást igényel ami nem könnyű. Ehelyett lehet azt mondani, hogy ez ezt meg azt tönkre tesz a motoron.
Főtengelyen lévő fogaskereken van egy pont, ugyan így a kiegyenlítő tengely fogaskerekén is van egy pont. Ez a 2 pont egybenézzenek.
Ja értem
Sziasztok! Az a kérdésem lenne hogy a kiegyenlítő tengely fogaskereke hogy van a megfelőlelő állásba? A válaszokat előre is köszi :)
A karbin is próbáltunk állítani, de az sem sikerült.
Nálam nem fúrva volt, hanem cserélve lett.
Azért aztse kell elfelejteni, hogy a kis préssáv idő előtt lezúzza a hajtókart, netán detonál a motor.
Énis azt csinálnám, de szerelőnél van, aki nem hive ezeknek.
Nem, de fúrásnál változik a vezérlés. Ami még változik az a hengertalp tömítés (ennek is lényeges a vastagsága, minél vékonyabb annál jobb nyomatékra) a dugattyú, de főleg a gyűrű. Lehet beállítási probléma is, mert a döglött hengerhez állított porlasztó nem biztos, hogy jó a frissen fúrthoz. Én meg most indulok felrakni a frissen fúrtat.
Spirál füzet hátulja
HEllo!
A tömitések egyeznek az Am 5-6 blokkba?
Ha igen, és van valakinek elfekvőbe a kuplung felöli oldalhoz tömitése akkor szóljon. Dekni - vizpumpa - olajpumpa alá kellene. Üdv!
Igen abba kellene
af1-be kellene? :D azokban van 3főtengely csapágy :)
http://www.egumotors.hu/4313-e...
Innen rendeltem.
Szerintem beveszi, mert direkt megvárom, hogy bekattanjon a helyére és megyek vele aztán csak egyszer kidobja,ja és akkor már lenne még egy kérdésem már régebben irtam, hogy 7500 és 9000 között nem megy a motorom sportkipufogóval rendesen és ez hengercsere óta van, de gyári teljesítményű henger ment vissza rá, ez nem lehet amiatt, hogy a gyári dugó az könnyített vagy legalábbis könnyebb, mint a mostani?
Ja értelek mert én is akarok venni de nekem 3 főtengely csapágy kellene! Hol rendelted?
őő darabja azthiszem olyan 1300-1600ft között lehet!
Én szettet rendeltem,ami azt jelenti,hogy van benne 2db főtengely csapágy és 2db főtengely szimering,ami 5300ft.
Helló én azt szeretném kérdezni mennyibe kerül db-ja ennek a csapágynak Köszi Szépen
üdv!
gyors reagálású válaszra lenne szükségem!
Rendeltem 2db 6303 c3-as csapágyat főtengelyhez.
Amit Rendeltem az Skf-volt,de kaptam egy e-mailt,hogy Koyo csapágyakat fognak küldeni ugyan abban az árban és,hogy az jobb minőségű. Szerintetek? Skf vagy Koyo?
Nem lehet, hogy inkább nem veszi be a sebességet mint kidobja?
Istikee, ha jól emlékszem az italmondo-tól vettem nemrég RMS fékbetéteket elsö-hátsót,potom1800 körül/szett,sokkal jobban fog mint az előző5000ft-os ferodo szett ami előtte hátul volt!( 93-as RS)
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy a 2004-es AM6-os lendkerék lehúzó menetének mi a pontos mérete?

(én csak tippelem, hogy 22x1,5)
Köszi előre is mindenkinek!
Igen rendszeresen van szervizelve, hát sztem már nincs rá gari,mert 2009.04-hó-ba lett forgalomba helyezve.