Vaze! De akkor nem értem min csodálkozol? Szóval az új lecserélt henger kevéssé nyomatékos mint az eredeti. Be kell állítani, akár a kompresszió növelésével is. Pontosan nem tudom megmondani méretek adatok nélkül, de esély van rá, ha leméred!
Hát ez ebben a formában fél igazság. 0,6-0,65 milliméternek kellene lennie a préssáv magasságnak 50% préssáv szélesség mellett. Az égéstér térfogat pedig a japán módi szerint 7,5-8 között. Mindkét értéket be kell állítani mert nem csak nekiesünk az égéstérnek, hogy majd csak jó lesz. Én már olyat is csináltam, hogy 3D-ben megterveztem az égésteret térfogatra ezred köbmilliméter pontossággal, de gyertyástól és figyelembe véve azt a pár század milliméter eltérést amit a dugattyú domborulatán a középen és a széleken történő mérés okoz. Van három féle égéstér tervező programom ezekkel a préssebességet lehet a térfogat mellett megtervezni fordulatszám függően. Ha csak úgy tervezed a hengerfejet elő tud fordulni, hogy a túlforgatott motor a túl nagyra növő préssebesség miatt detonál, pedig nem kicsi a térfogat és nem túl tervezett a préssáv sem látszólag. Az RS tuningját én úgy látom, hogy kedveli a magas nyomást. Ez természetesen gondos beállítást igényel ami nem könnyű. Ehelyett lehet azt mondani, hogy ez ezt meg azt tönkre tesz a motoron.
Nem, de fúrásnál változik a vezérlés. Ami még változik az a hengertalp tömítés (ennek is lényeges a vastagsága, minél vékonyabb annál jobb nyomatékra) a dugattyú, de főleg a gyűrű. Lehet beállítási probléma is, mert a döglött hengerhez állított porlasztó nem biztos, hogy jó a frissen fúrthoz. Én meg most indulok felrakni a frissen fúrtat.
HEllo!
A tömitések egyeznek az Am 5-6 blokkba?
Ha igen, és van valakinek elfekvőbe a kuplung felöli oldalhoz tömitése akkor szóljon. Dekni - vizpumpa - olajpumpa alá kellene. Üdv!
Szerintem beveszi, mert direkt megvárom, hogy bekattanjon a helyére és megyek vele aztán csak egyszer kidobja,ja és akkor már lenne még egy kérdésem már régebben irtam, hogy 7500 és 9000 között nem megy a motorom sportkipufogóval rendesen és ez hengercsere óta van, de gyári teljesítményű henger ment vissza rá, ez nem lehet amiatt, hogy a gyári dugó az könnyített vagy legalábbis könnyebb, mint a mostani?
üdv!
gyors reagálású válaszra lenne szükségem!
Rendeltem 2db 6303 c3-as csapágyat főtengelyhez.
Amit Rendeltem az Skf-volt,de kaptam egy e-mailt,hogy Koyo csapágyakat fognak küldeni ugyan abban az árban és,hogy az jobb minőségű. Szerintetek? Skf vagy Koyo?
Istikee, ha jól emlékszem az italmondo-tól vettem nemrég RMS fékbetéteket elsö-hátsót,potom1800 körül/szett,sokkal jobban fog mint az előző5000ft-os ferodo szett ami előtte hátul volt!( 93-as RS)
A tömitések egyeznek az Am 5-6 blokkba?
Ha igen, és van valakinek elfekvőbe a kuplung felöli oldalhoz tömitése akkor szóljon. Dekni - vizpumpa - olajpumpa alá kellene. Üdv!
http://www.egumotors.hu/4313-e...
Innen rendeltem.
gyors reagálású válaszra lenne szükségem!
Rendeltem 2db 6303 c3-as csapágyat főtengelyhez.
Amit Rendeltem az Skf-volt,de kaptam egy e-mailt,hogy Koyo csapágyakat fognak küldeni ugyan abban az árban és,hogy az jobb minőségű. Szerintetek? Skf vagy Koyo?
Kérdésem az lenne, hogy a 2004-es AM6-os lendkerék lehúzó menetének mi a pontos mérete?
(én csak tippelem, hogy 22x1,5)
Köszi előre is mindenkinek!