Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen gyújtótrafó van az rs50esekben?
köszi a választ! főtengely nem fogja bírni?
49ccm-es hengert nem igen fogsz 80ccm-ig fúrni :D
Elfogy az anyag meg vékonyodik a fal vastagság estébé. esetleg még a felömlők és elmászhatnak megváltozhat a vezérlés.
Inkább vegyél egy 80ccm-es hengert. De ugye mondanom sem kell,hogy akkor kelleni fog egy új főtengely,kipufogó,karburátor és egy erősebb talán hosszabb kuplung sem árt :)
Ha tévedek javítsatok! :D
sziasztok!

Még az előzővel kapcsolatban kérdezném, hogy lehet e fúrni 50 ről 80-asra a minarelli gyári hengert?

köszi
sziasztok!

rs50 em van am 6 blokkal. szeretnék bele 80as hengert tenni. ítud vki eladó hengerszettet. Vagy esetleg a következő linken található DR 49 mm-es beletehető?

http://motoroswebaruhaz.hu/spl...

akármilyen tapasztalatok van vagy véleményetek irjatok már!

Köszi előre is
Az végre jó már :D
Na az fasza
Igen meglett csak a fogaskerék hátulján volt.. :D
Mi lett a vég kifejlett? Meglett a pont?
Na megcsináltuk már jó! :)
Szia! leszedtük a kuplunk fedélt de nem látom az 1 pontot.. a 2 pont szépen kivehető. ácci segítsetek merre találom? köszi :) )balance tengely fogaskerekéről van szó.
Felső holtponton hogy teszem jelre, hogyha alsó holtpontra állítva néz egybe a jelölés? Ha jól tudom, hogy akkor néz egybe ha alsó holtponton van.
Mert, ha alsó holtponton van jelölésen, de felső holtponton kellene akkor rohadtúl fog rázni, de remekül jelen van.
Miért számít, hogy melyik állásánál?
ebay -en
Aha köszi most már látom biztos meglesz :) Ezt a képet hol találtad? :O mert én is kerestem de egyet sem találtam :) Köszi még1szer :)
A kép lemaradt
Kéne legyen szerintem ott is ilyen jelölésnek. Csatoltam egy képet azon láthatod, hogy a bal oldali fogason van két fogon 2 légyszar nagyságú pont. Kell legyen a főtengelyen lévő fogason is egy pontnak. Az 1 pontnak be kell nézzen a 2 pont közé.
Pl. a kipu és a henger nem összevaló. A gyári kipu kifejezetten "alacsony" fordulatra dolgozik. Ehhez képest lehet nyomatékosabb és nagyobb fordulatú nagyobb végsebességű tuningot csinálni. De az nem úgy működik, hogy nem összeillő dolgoktól elvárjuk, hogy nagyot alakítsanak. Amit terveztem kipufogó közepére tetejéra tudja amit kell, de ahhoz, hogy eladható kipu legyen 5-6K közé is kell teljesítményt rakjak bele. Még nem terveztem újra, lehet öt perces, de akár három hónapos munka is. Szóval, ha nem teszel meg a lehetőségekhez képest mindent akkor ne panaszkodj. Nekem senki nem ajánlotta fel a segítségét, de valszeg nem is tudtak volna annak idején. Most meg minden megkapható, csak ki kell választani a megfelelőt.
Am köszi! de úgy látom neked az már az újfajta rs ed van. Nekem AM6 os van ott is ugyan ez? :)
Hát igen nyomaték az 7500 és 9000 között nincs de ezen kivül meg mindenhol ugy megy ahogy kell,meg azt nem értem, hogy gyári kipuval, miért megy.A furat és löket az a gyári méretű 40.30mm*39.00mm.
A főtengely mely állásánál? Felső holtpont, alsó holtpont? Persze gondolom reteszeltek a fogaskerekek, de jobb biztosra menni.