Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem használod nem kopik. Ha garanciális még a motor akkor kicserélik talán.
Vettem egy hengert amit mára felfúrnak nekem. Amúgy nem erőltettem a beállítást a rossz állapotú másik hengerem miatt. Alapból 48-90 fúvókák voltak benne. 35-82-re cseréltem, de még mindig sokal. Tű W9, ehhez tudni kell a tűs fúvóka méretét is mert ki kell számolni mekkora áteresztése van. A tű és tűs fúvóka nem lehet kisebb a fő fúvókánál. Valamint a tű és tűs fúvóka méretéből számolható a gázálláshoz viszonyított áteresztés. http://www.dellorto.fr/produit... itt a link a létező tűk méreteivel. Én a W4, W8-at fogom leméretezni cad programban és összehasonlítani kiszámolni az áteresztésüket szállítási karakterüket. Persze nem biztos, hogy ezek közül kerül ki a megfelelő, de minél több kísérlet hozhatja meg a legjobb eredményt.
Motorod hogyan áll valami előrelépés?
Én beszereztem egy Phbg 21-es karbit a 24-es Phbl helyett.
Olyan kérdésem lenne,hogy neked milyen tű van a karbiba,Mekkora alapjárati fuvóka?
Csak mert nekem ami bent volt tű W16 jelölésű azt akár hova álítottam elsokalt,most gyárottam bele egy maszek tűt ezzel valamennyire jobb,csak kíváncsi lennék te kb milyen főfuvókával,alapjárati fuvókával tesztelsz....
Asszem abba 35 x 51 x 6 -os kell feltéve ha gyári féknyerged van. A legbiztosabb az lenne ha kivennéd és bevinnéd egy motorosboltba. 2500Ft körül vannak.
Rendszeresen van szervizeltetve? Mert a váltóra biztosan vállalnak garanciát pár évig mivel az nem minősül "kopóalkatrésznek".
Amúgy nem normális... Nekem 13k -nél lett szimeringes a vízpumpám, meg átégett a hengerfejtömítés. 14k nál meg hajtókarcsapágyas... amúgy ha nem használod 6. -ban akkor nem lesz baja..
és ez normális, hogy 13000 párszáz km-nél csinálja, mert sztem nem és ha nem használom 6.-ba akkor azzal nem ártok neki ugye?
Sziasztok.. 1995-s rs-em van . Milyen fékbetét kell hátulra. Neten valami rendelhető oldalt valaki segitsen nekem mert már gatya az első fék is köszi....
üdv a hengered érdekelne mi az ára..?am6-ra kéne....mikori a tiéd..?
Megoldódot! Vettem egy gyári új karbit 7000 ért.Mint a távirat! Szerintem a karbi hátulján van egy rés furat a levegőnek ott volt valami baj.
Sziasztok!

Dobtam fel pár képet milyen lett a motorom, aki akarja nézze meg!
Szia!
Gyári könyve szerint: Elsőbe 1.7 bar, Hátsóba 1.9 bar. Az értékek 1 személyes motorozásra vannak.
Üdv:DonPedro
helló! azt szeretném kérdezni h első és hátsó gumiba hány bár levegőt rakjak ?
1-2 fokról van szó, jobb hozzáértőre bízni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs-4967921 Ha érdekel vkit,az ár alkuképes!
Amelyikre van pénzed. De előbb szedd szét és nézd meg. Használtban is van jó állapotú.
Én a beköszörülést inkább hagynám, mert ha szarul csinálja akkor még szétbaszhatja azt a fogast is amibe bele kapaszkodik a kapcsolóköröm. De ha új váltót tervez venni akkor ideiglenesen a környéken szaladgálni biztos jó. Na meg ugye a beköszörülés gyengítéssel jár.
Az biztos, hogyha sokáig nyegteted járhatsz rosszabbul is.
Bontott váltót láttam 7K-ért. Az új fogaskerekek lehet, hogy drágábbak ( mert ugye két egymásba kapcsolható fogaskereket vagy a komplett váltót kellene cserélni). De olyan megoldás is létezik, hogy a kapcsoló körmöt, körmöket kicsit alá köszörülöd. Gyáriban sík lapokon fekszik fel de így az éle kicsit meg tud kopni és egy idő után akár ki is dobja a sebességet. Ha kicsit ék alakúra csinálod akkor az erőhatások inkább összekapcsolni akarják a fogaskerekeket. Persze nem szabad túlzásba vinni.
helo. minarelli am3-5-6 blokk alkatrészek eladók! blokkfelek , deknik, váltófogaskerekek, komlett kuplung, nicasilos henger! ,főtengely rajta a hajtókarral, af1/rs 50 oldalidom,membrán és sok egyéb alkatrész! ha több kép kell írj!
érdeklődni: 0630-643-6137
polyakjeno@postafiok.hu
msn: polyaca12@freemail.hu
És ilyenből milyet érdemes venni gyári bontottat vagy utángyártott ujat?
oké, láttam már írtál csak nem voltam gépnél, este fele leszek majd
Ha énnem használom 6.ba akkor is igy fog járni vagy csak akor amikor 6.ba megyek és erre hogyan keressek rá?Igy hogy 6.fokozati fogaskerék?
felvettelek msn re ha van időd gyere fel kérdeznék pár dolgot.
Megpróbálnék egy olajcserét (ami valószínű nem fog segíteni).

Ha az előbbi nem segít akkor szét kell húzni a blokkot, meg kell nézni. Valószínű le van gömbölyödve egyik fogason a kapcsolóköröm. Ha sokáig így használod akkor még a léptető villán is megjelenik egy szép berágódás. AM6 cuccokkal tele van a képesmotor..