Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6303 asszem. 17*47*14

De a régit beviszed egy csapágy boltba, akkor adnak akkora méretben.
hali nemtudja véletlen valaki az am5 főtengelycsapágy méretét?,
igen folyik rendesen, 2szer is ellenöriztük.
Szia! Sűrítési végnyomás mérésben tudnál konkrét tanácsokat adni? Nagyságrendileg mely értékek mire engednek következtetni? Mennyi lehet a gyári új állapotában? Mennyire kilométer arányosan csökken ez az érték? Pl egy 8,5 miről árulkodik?
Karbiba folyik rendesen a benzin?
Áááááá................nem indul az rs!Help pls!
Menet közben lefulladt! Utána már nem indult, önindító teker, karbit kitakarítottuk, dugulás nincs, gyertya tisztítás, cseréje megvolt, beindult. Visszatettük az idomokat utána megint nem indult, gyertyát kivettük szikra van, de mintha nem kapna benzint mert mikor után a pici benyát bespricceltünk indult...karbit megint szétszed összerak de semmi, nem jövünk rá a hiba okára.......:( Vkinek vmi ötlet vagy tapasztalat?Nagyon megköszönném.....
huhúú az nagyon kevés enyémbe 9.5
Az enyém is így kezdődött. És nincs benne nyomás. Találkoztam már olyan robogóval ami 6bar nyomással sem indult be. Az enyémben meg 4bar van.
Üdv mindenkinek!

Egy kis felújításba fogtam...

Van valakinek valami tapasztalata motorforce evolution főtengellyel kapcsolatban? Megéri az árát? (Cirka 20eFt)

Keresek am6-ba termosztátot. Ha valakinek van esetleg eladó szóljon.

Másik problémám. Az am6-os blokkokon tudtommal típushiba hogy a kuplung kikopik. Gyanítom hogy az enyémmel is ez a helyzet, de sehol nem találok sem kosarat sem komplett kuplungot csak lamellaszettet. Ezzel kapcsolatban is szívesen fogadok bármi infót.

Köszönöm előre is!
Így látatlanban én karbi állítással kezdeném
Semmi hangja a blokknak, szépen jár.
Vásárlási tanácsadás 2: Miután nagy teljesítményű motorról van szó érdemesebb a drágább, de frissen cserélt kopó alkatrészeket tartalmazó motort megvenni mint a lelakott szart. Ennél a motornál biztosan kell cserélni ezeket, az a nem mindegy, hogy mikor. Első hátsó fékbetét, lamellaszett, henger, a főtengelyt lehet hallani, ha rossz, láncszett. Elég hamar belekerül egy szép összegbe. A lamellaszett állapotáról a bowden feszesség állító csavarról lehet következtetni. Sűrítési nyomást mérni. Többi látható.
hello nekem is kb ezvolt csak épp nem kellet csusztatni nagyon a kuplungot.szétszedtem a henger ősszevolt szántva a főtengelyem is szar szoval etetik a népet eladáskor rendessen
Megpróbáltam modellezni mi történik, ha megkopik a motor és nyomást veszt. Nagyjából ilyen különbséget okoz. Ha egyesben és alapjáraton nyavalyázik illetve nem forogja meg a 11K-t (99-05-ös tipus) akkor kezd meghalni a henger. Lehetnek még fellángolásai, de fel kell újítani. Rs vásárlók figyelmébe, mérjetek méressetek sűrítési végnyomást, mert ha még nem ültél RS-en nem fogod tudni, hogy vége van és sokba kerül a felújítás. Esetleg, ha már felújították, de szar alkatrészekkel az is kiderül.
1 hete vettem az RS-t, többi sebességbe jó, csak az 1-esbe nagyon rossz
Amúgy 80 millió dolog lehet az oka. Lehet egy rossz karbi beállítástól kezdve rengeteg dolog. Valami egyéb rendellenességet nem vettél észre?
Nincs benne kraft? Többi sebességben gyorsul rendesen? Milyen áttételed van? nekem 14/43 -assal sem kell nagyot kuplungolni, kb. ugyan úgy, csak jobban húz. Gyári áttétel 14/53 volt.
Alig indul el 1-esbe, szinte végig csúsztatni kell a kuplungot hogy kiforogjon
Mi az, hogy halott?
Megoldottam, átfúrtam azt a biszbaszt és tettem bele egy csavart.
Hello. Ezt mire írtad?
Nektek is nagyon halott a motor 1-esbe?
Szopás. Hengerfúrás 4 atmoszféra a sűrítési végnyomás. 8,5Le 9500-on. Bár inkább veszek újat, mert melóba is kell járni valamivel.
Rakhatnál bele kisebb főfúvókát. Szokták "tuningolni " a fúvókát szöggel hajcsattal mifenével, esetleg feleslegesen felfúrták és ettől kap sokat.
Majd még holnap megnézem de amikor nézegettük arra jutottunk hogy tök mind1 a kivágás...legalábbis az én hengeremnél.