Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiedben nincs belső
Az én TZr-embe is am6-os blokk van, azért irok ide is valaki mondja meg nekem,hogy miért dobja ki a motor 6.-ban a sebességet?
Hi Rsbe ugye nincsen belső gumi?
Enyémbe valami Denzo 22-es van
apriliamotorok@freemail.hu tel:06 70 459-6036
Nézd meg a gyertyát azért mielőtt túl kicsi fúvókát raknál bele.
én NGKBR9ES -t raktam anno bele!
Ti milyen gyertyát használtok az RS-be?
rendásnál érdemes szerintem, elég csak mondani hogy 420 as kell meg hogy hány szemes lánc, meg esetleg megkérdezi hogy milyen motorra kell. D.I.D. láncok jók, szerintem van neki
és ha a rendásnak annyit mondok hogy 420 as akkor fog adni vagy vigyem be? mert neki mindenhez minta kell. ugy hallottam hogy a D.I.D. láncok jók. nála van olyan vagy milyet és hol vegyek?
Hali
az egyik oldalán rajta van a láncon a láncmérete 420 vagy 415 van rajtuk ha minden igaz
Hőgomba korrekt, üres visszajelzőn még gondolkodom. Tudsz adni egy e-mailt?
sziasztok!
rs hez milyen és mekkora láncot vegyek?
Van hozzá üres jelzöm 4000ft hőgomba 3000ft
Jah.. hőgomba is érdekelne ha van, ugyan így az árára lennék kíváncsi.
2008 -ashoz üres jelző kapcsolód van? Ára érdekelne és egy elérhetőséget mondhatnál.
Eben nincs tű.
120-as
Nekem anno full gyári volt kicsike 12 es karbival és 96 os főfuvival
Most a 125 ösben nem tudom mekkora van, múltkor elfelejtettem megnézni
Nézd meg a tűt is
Üdv . tettem bele egy 60as fúvókát sokkal jobb . Létezik hogy még kisebb kellene bele sha 1412. Igy 2es-be is kipörög 8500 öt 3 as már gyengébb.Köszi szépen.
Most meg indul....nem értem:S
Üdv!
Senkinek nincs elfekvőbe 2003as rs-hez ülés?
keresek motorépitésre egy használhatatlan vasvázat a lényeg hogy a blokkbefogató része ne legyen sérült és am6os blokkhoz való legyen jó a vázvágott karambolos váz is.

féllengős rs, tzr, rx, rijeu stb.

várom az ajánlataitokat.
Isten igazából, ha már tudod mire kell ügyelni nem is fontos a mérés. Akik most vesznek először ilyen motort azoknak fontos, mert nem tudják, hogy döglött a motor. Én ilyen ötvenes motorokkal mászkálok már jó ideje, de simán úgy véltem, hogy jó motort vettem, pedig nem. Magas sűrítési végnyomás elérésében a kiváló minőségű alkatrészek és gépmunka segíthet. Nem is annyira a dugattyú mint inkább a gyűrű krómozásának minősége csinálja a jó tömítést. A kemény krómozás porózus. Szemre a bejáratott jó minőségű gyűrű tükörként is funkcionálhatna, mert az olajtárolásra is alkalmas apró lukak kissebbek tehát több anyag van benne nagyobb felületen fekszik fel kevésbé kopik. A rossz minőségű hamar kopik és rosszul tömít. A gépmunkánál az alak helyesség és a megmunkálás lépéseinek betartása és kivitelezése számít. Fúrás durva hónolás a mély olajtároló hornyok kialakításához, finom hónolás az élek letöréséhez és a gyűrű futófelületének kialakítására. Hónolásnál egyenletesnek kell lennie a löketeknek ami a nyomok bezárt szögén látszik. Az alakhelyesség pl. azt jelenti fixes gokart motoroknál, hogy a henger méretéhez századra pontos gyűrűk és dugattyúk készülnek több lépcsőben és a felújítás abból áll , hogy a megfelelő méretet rakják a kopott hengerbe. Amikor elfogytak a javító méretek akkor hüvely csere. Ilyen motoroknál kb. tíz kilóméter a bejáratás. A jó tömítés a motor hatásfokát jelentősen növeli. Hiába van frissen de rosszul felfúrva sokkal gyengébben muzsikál mint egy jól elkészített felújítással.