Ma este melóból hazajövet egy kanyar után-már várt a "szerv"-(első ellenőrzés volt,szinte napi szinten állnak kint,pedig csak 10km a melóhely) kérdés:mekkora a motor?mondom 50,megnézték a papírokat ,rádión bemondták az adatokat,aztán köszönik, jó utat,jó éjt
Nemrég kellett nekem is karmantyúzni az elsőfőfékhengert,2éve ahátsót,tökéletes lett mindkettő,pár ezerből !,semmi kopás,váll nem volt,ahengerben,dugattyún,pedig 93-as évj., az erdeti hengerekkel!
Ez oké ,de már " értetlenkedtem ",hogy csak tarakíroz ha oda húzom. Viszont ha elzárom a benzincsapot menet közben,egyszer csak elindul mint a mérgezett egér.
Na az a zöld a Senda nyomatékos membránja. Nem is annyira beállítási mint inkább melegentartási problémája van a motoromnak. A 0,8-as lemez nem tartja a meleget és hideg kipuval nyüglődik a motor. Vagy bandázsolok, vagy rakom vissza a gyári kiput. Az legalább másfeles lemezből van.
Ha jól emlékszem nem állítható az úszószint. Ezért aztán, ha túlfolyna akkor tüszelep csere. Az önmagában nem baj, ha a szint magasabb mint a tömítés szintje, mert azért van a tömítés, hogy ne eressze ki a benzint.
Kérem szépen az a biszbasz ami a képen látható, az letörött. Hűtőradiátornak az alsó tartója. Valami tartós megoldás kéne, lehetőleg hegesztésen kívül. Normál CO -val gondolom alut nem lehet hegeszteni...
Srácok! Valaki tudna nekem gyorsan segíteni?
Felujjítás folyamatban van az rs-nek és most Minarelli olasz dugó volt benne,namost rendelnék: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
1iet de ez ablakolt dugattyú,ez mit jelent? meg merjem rendelni? mit számít? mit jelent? működni fog vele,hogy ez ablakolt?
Gyors válasz kellene előrre is köszi!
Helyzetjelentés:
Membránt cseréltem a lent látható gyárit a zöld színűre,érezhetően jobb lett a gázreakció,8-9000 környékén sem fullad bele a nyálba.
Első lánckereket kell kerítenem és mehet a próbakör
Köszi a válaszod.
Végülis a motort darabokban vettem,nem volt hozzá henger,hengerfej,karburátor,membrán,szívócsonk,gyújtás,trafó stb.
Amik rajta vannak csak a józan paraszti eszem szerint tettem rá.
Az miatt kérdeztem a membránnal és szívócsonkal kapcsolatos dolgokoat,hogy melyikkel lenne ideálisabb,amúgy valószínűleg főfuvim nekem nagy lesz 95-ös van bent,viszont tetőre nagyon sokall vele 7-8 000-ig oké.
Köszi.
Bocsi a zavarás ! De kérdeznélek hogy 14-12 es karbin az úszó házban meddig kell lennie a benzinszintnek ? Mert az enyém teli van, még egy picit könnyezik is, hogy szét szedtem és a tömítés már össze száradt?Köszi
Amúgy a gyári membránhoz viszonyítottam és kihajtottam a "füleket" a zöldön is annyira mint amennyire a gyárin van.
Úgy döntöttem,hogy elcserélem a 24-est egy 21-es Phbg-re úgy gondolom,hogy mégsem olyan High end tuning ez,hogy kelljen rá a 24-es.
Gyári hengerem van még fúrva sem volt!
Kérem szépen az a biszbasz ami a képen látható, az letörött. Hűtőradiátornak az alsó tartója. Valami tartós megoldás kéne, lehetőleg hegesztésen kívül. Normál CO -val gondolom alut nem lehet hegeszteni...
Felujjítás folyamatban van az rs-nek és most Minarelli olasz dugó volt benne,namost rendelnék: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
1iet de ez ablakolt dugattyú,ez mit jelent? meg merjem rendelni? mit számít? mit jelent? működni fog vele,hogy ez ablakolt?
Gyors válasz kellene előrre is köszi!
Membránt cseréltem a lent látható gyárit a zöld színűre,érezhetően jobb lett a gázreakció,8-9000 környékén sem fullad bele a nyálba.
Első lánckereket kell kerítenem és mehet a próbakör
Nyil elore: zarva
Nyil lefele: nyitva
Nyil hatrafele: tartalek is nyitva
azt akarom kérdezni hogy benzincsap állásait eltudná nekem mondani valaki ?:D mert barátnőmnek van egy és nem tudtam rájönni:S:D
Végülis a motort darabokban vettem,nem volt hozzá henger,hengerfej,karburátor,membrán,szívócsonk,gyújtás,trafó stb.
Amik rajta vannak csak a józan paraszti eszem szerint tettem rá.
Az miatt kérdeztem a membránnal és szívócsonkal kapcsolatos dolgokoat,hogy melyikkel lenne ideálisabb,amúgy valószínűleg főfuvim nekem nagy lesz 95-ös van bent,viszont tetőre nagyon sokall vele 7-8 000-ig oké.
Köszi.