Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma este melóból hazajövet egy kanyar után-már várt a "szerv"-(első ellenőrzés volt,szinte napi szinten állnak kint,pedig csak 10km a melóhely) kérdés:mekkora a motor?mondom 50,megnézték a papírokat ,rádión bemondták az adatokat,aztán köszönik, jó utat,jó éjt
Nemrég kellett nekem is karmantyúzni az elsőfőfékhengert,2éve ahátsót,tökéletes lett mindkettő,pár ezerből !,semmi kopás,váll nem volt,ahengerben,dugattyún,pedig 93-as évj., az erdeti hengerekkel!
Én vettem suzukiét 1500 ért+2400 a karmannytyú
Köszönöm.
Amúgy a gyári membránhoz viszonyítottam és kihajtottam a "füleket" a zöldön is annyira mint amennyire a gyárin van.


Úgy döntöttem,hogy elcserélem a 24-est egy 21-es Phbg-re úgy gondolom,hogy mégsem olyan High end tuning ez,hogy kelljen rá a 24-es.
Nem ér semmit a gumi gyürü csere mivel a ház is megkopok az a munkahenger már kuka.nekem van bontott hibátlan 10 000ft.-ért
Bocsi de a tűszelep csere se vált be , ugyan olyan.
Fúrd át a bakot , és lemez csavar . Persze ne hosszú . + egy kis ragasztó.
Ez oké ,de már " értetlenkedtem ",hogy csak tarakíroz ha oda húzom. Viszont ha elzárom a benzincsapot menet közben,egyszer csak elindul mint a mérgezett egér.
alakul-alakul
Na az a zöld a Senda nyomatékos membránja. Nem is annyira beállítási mint inkább melegentartási problémája van a motoromnak. A 0,8-as lemez nem tartja a meleget és hideg kipuval nyüglődik a motor. Vagy bandázsolok, vagy rakom vissza a gyári kiput. Az legalább másfeles lemezből van.
Lehet vele alut hegeszteni, de olyan gáz és drót kell hozzá. Rohadt drága.
Az ablakok általában a felömlő megtáplálására vannak.
Ha jól emlékszem nem állítható az úszószint. Ezért aztán, ha túlfolyna akkor tüszelep csere. Az önmagában nem baj, ha a szint magasabb mint a tömítés szintje, mert azért van a tömítés, hogy ne eressze ki a benzint.
Szerinted akkor megrendeljem? nem lesz para? :D
Gyári hengerem van még fúrva sem volt!
Gilardoni2 alu hengerem van és ablakolt dugót kaptam hozzá.Működik faszán,sztem akkor befolyásolna vmit ha hengerre szívna a gép és nem karterba.
Szevasztok!

Kérem szépen az a biszbasz ami a képen látható, az letörött. Hűtőradiátornak az alsó tartója. Valami tartós megoldás kéne, lehetőleg hegesztésen kívül. Normál CO -val gondolom alut nem lehet hegeszteni...
valaki tudna nekem linkelni 1oldalt ahonnan tudok rendelni prox,vertex dugattyút ami nem ablakos?
Ja igen a mostani dugó ami benne volt nem ablakolt!
Srácok! Valaki tudna nekem gyorsan segíteni?
Felujjítás folyamatban van az rs-nek és most Minarelli olasz dugó volt benne,namost rendelnék: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
1iet de ez ablakolt dugattyú,ez mit jelent? meg merjem rendelni? mit számít? mit jelent? működni fog vele,hogy ez ablakolt?
Gyors válasz kellene előrre is köszi!
Helyzetjelentés:
Membránt cseréltem a lent látható gyárit a zöld színűre,érezhetően jobb lett a gázreakció,8-9000 környékén sem fullad bele a nyálba.
Első lánckereket kell kerítenem és mehet a próbakör
Szia!

Nyil elore: zarva
Nyil lefele: nyitva
Nyil hatrafele: tartalek is nyitva
Sziasztok
azt akarom kérdezni hogy benzincsap állásait eltudná nekem mondani valaki ?:D mert barátnőmnek van egy és nem tudtam rájönni:S:D
Köszi a válaszod.
Végülis a motort darabokban vettem,nem volt hozzá henger,hengerfej,karburátor,membrán,szívócsonk,gyújtás,trafó stb.

Amik rajta vannak csak a józan paraszti eszem szerint tettem rá.
Az miatt kérdeztem a membránnal és szívócsonkal kapcsolatos dolgokoat,hogy melyikkel lenne ideálisabb,amúgy valószínűleg főfuvim nekem nagy lesz 95-ös van bent,viszont tetőre nagyon sokall vele 7-8 000-ig oké.
Köszi.
Bocsi a zavarás ! De kérdeznélek hogy 14-12 es karbin az úszó házban meddig kell lennie a benzinszintnek ? Mert az enyém teli van, még egy picit könnyezik is, hogy szét szedtem és a tömítés már össze száradt?Köszi
Barátod a gugli, valahol láttam FŐFÉKHENGER felújító készletet, de már nem tom hol. A MUNKAHENGER meg amelyik a tárcsát szorongatja.