Akkor szerencséd volt. Egyszer egy kéthengeres 125-ös Italjethez kellett volna karmantyút csináltatnunk, de az erre engedéllyel rendelkező gumisütőnek nem volt ilyen szerszáma. Hát annyiba került volna, hogy főfékhenger csere lett a vége.
Ha probléma mentes akkor hozzá ne nyúlj. Én most a porlasztóval copok, tűcsere lesz a vége, vélhetőleg egy vastagabb tű kellene bele, mert most a nagyobb főfuvitól sokal, de pár napja még az alapjáratival volt ugyan ez a baj. Amúgy full tuning a motorod, de nem a maximális teljesítményre. Minden cserélve volt rajta, de 50-es széria közeli hengerrel.
Én úgy gyártattam hozzá gumikarmantyúkat. 5eFt körül volt az egész, abba benne volt a fék munkahenger gumikarmantyúk és a főfékhenger gumikarmantyúk is. Egyébként itt is találsz: http://italmondo.hu/index.php?...
üdv!
Plz segítsetek! Az Rs50 első főfékmunkahengerem elfáradtt. Felhívtam a csepeli Aprilia boltot, hogy rendeljek hozzá felújító szettet, Telafonban azt mondták van nekik, de mikor oda mentem személyesen akkor hebegtek habogtak és kiderítették, hogy nem tudnak hozzá ilyet szerezni.
A kérdésem, hogy most tényleg kuka pusztán két Gumigyűrü miatt ez az alkatrész vagy van rá valamilyen megoldás?
Persze a boltos biztatott hogy 25 ezerért vehetek ujjat. De köszönöm annyit nem akarok rá költeni.
Első kép ha jól gondolom ez a gyári...
2.3. erről nem tudok semmit sem,maga az egész ház alu,és ha jól látom ezek nem műanyag lapok benne.
4. képen pedig a szívócsonkok.
5. képen látható szívócsonk van jelenleg a motoron ez már nincsen jó állapotban.
Segítséget abban kérnék,hogy ehhez a gilardoni 1-es hengerhez melyik szívócsonk és membrán illene a legjobban és persze a Phbl 24-es karburátorhoz?
Köszönöm.
Értem köszönöm.
Jelenleg az én motoromon semmi komoly tuning nincsen.
Gilardoni 1-es henger,ez ha jól tudom gyári tartozék volt.
Egy Dellorto Phbl 24-es karburátor,mint kiderült egy Gianelli csővel.
A 24-es Dellortot el tudnám cserélni egy Phbg 21-es karburátorra ha az ideálisabb választás lenne erre a motorra.
Ha jól gondolom a 24-es karbi már elég komoly tuninghoz való.
Szépen veszi ezzel is a lapot nincs vele semmi probléma.
Pénteken viszem a motort teljesítmény mérésre. Kawasaki M3. Most már csak be kéne fúvókáznom, mert nem kevés idegeskedés után megkaptam az alapjárati fúvókákat. Melóhelyen kicseréltem a 48-asat 35-re. Így már sokkal jobb aljára közepére de most meg tetejére kevesel. Eddig sokalt és 11K-t forgott most meg kevesel és 10K. Jó lesz a szekér csak lenne több időm.
Eladó egy alig használt 26-os dellorto karburátor csonkal nyitott membránnal.((csak egyben eladó)légszűrő már nincs meg)
minarelli am & minarelli rv blokkra 70-es 80-as hengerekhez nagyon ajánlom
Sziasztok!
Ti komolyabb tuningokhoz mekkora karbit használtok?
Phbg19,Phbg 21,vagy esetleg kell a Phbl 24.
Tudom ez nagyon sok mindentől függ,hogy az adott motor milyen karbit igényel,de kíváncsi vagyok.
Köszi.
Hali nincs valakinek rs50 97-8-as évjárathoz gianelli kipuffja? nem dob! Rendszer kellene! :D vagy aki tud jó kipuff tervező emberkét írja le ide az elérhetőségét:) köszöntem!
Üdv!
Szerintem tompítotton csak egy izzószálnak kellene világítania. Az sem lehetetlen, hogy nem belevaló izzó az a kétszálas 25/25-ös és akkor azért villog mert nem megfelelő a foglalat, rosszul érintkezik. Érintkezési problémánál meg minden vezetéket és kapcsolódási pontot ellenőrízni kell.
http://italmondo.hu/index.php?...
üdv!
Plz segítsetek! Az Rs50 első főfékmunkahengerem elfáradtt. Felhívtam a csepeli Aprilia boltot, hogy rendeljek hozzá felújító szettet, Telafonban azt mondták van nekik, de mikor oda mentem személyesen akkor hebegtek habogtak és kiderítették, hogy nem tudnak hozzá ilyet szerezni.
A kérdésem, hogy most tényleg kuka pusztán két Gumigyűrü miatt ez az alkatrész vagy van rá valamilyen megoldás?
Persze a boltos biztatott hogy 25 ezerért vehetek ujjat. De köszönöm annyit nem akarok rá költeni.
a tanácsokat előre is köszönöm!
2.3. erről nem tudok semmit sem,maga az egész ház alu,és ha jól látom ezek nem műanyag lapok benne.
4. képen pedig a szívócsonkok.
5. képen látható szívócsonk van jelenleg a motoron ez már nincsen jó állapotban.
Segítséget abban kérnék,hogy ehhez a gilardoni 1-es hengerhez melyik szívócsonk és membrán illene a legjobban és persze a Phbl 24-es karburátorhoz?
Köszönöm.
Jelenleg az én motoromon semmi komoly tuning nincsen.
Gilardoni 1-es henger,ez ha jól tudom gyári tartozék volt.
Egy Dellorto Phbl 24-es karburátor,mint kiderült egy Gianelli csővel.
A 24-es Dellortot el tudnám cserélni egy Phbg 21-es karburátorra ha az ideálisabb választás lenne erre a motorra.
Ha jól gondolom a 24-es karbi már elég komoly tuninghoz való.
Szépen veszi ezzel is a lapot nincs vele semmi probléma.
Az AM5-s blokkba és az AM6-ba ugyanolyan dugattyú megy? Tehát az AM6-ba való jó az AM5-be is?
minarelli am & minarelli rv blokkra 70-es 80-as hengerekhez nagyon ajánlom
ár:13000ft
tel:06209103659
Ti komolyabb tuningokhoz mekkora karbit használtok?
Phbg19,Phbg 21,vagy esetleg kell a Phbl 24.
Tudom ez nagyon sok mindentől függ,hogy az adott motor milyen karbit igényel,de kíváncsi vagyok.
Köszi.
Udv.
Üdv!
http://italmondo.hu/index.php?...
Mindjárt az első az am blokkhoz való gyári méretű dugó.