Pneumatikai boltban lehet kapni hőálló olatj álló benzin álló tömitő pasztát kb 2500ft egy kis tubus de nagyon jó én már kipróbáltam és valóban állja a benzint
Hát ha haveromat rá tudom venni, hogy csináljunk egyet. Akkor talán jövő héten lesz vidi. Egyenlőre küzdelmes a dolog mert elég rendesen fullad főleg alacsony sebességi fokozatokban a túl nagy alapjárati fúvóka miatt.
Utazó? Amit kényelmesen megy negyed gázon. Nem nem itt fogyaszt a legkevesebbet, de talán a tuningolás sem arról szól, hogy akkor most menjünk minnél lassabban. Szérián nekem is 70 és 8000 volt az utazó.
hello
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs50-4929223
n
ézegettem ezt a motort, szerintetek milyen? azt írta a tulaj hogy 7000 től kezd el húzni. ez mennyire normális az 50 es rs ektől? csak azért kérdezem mert én nem igazán ismerem az 50 eseket.
Egészen jó lett a motorom. A gyári 90-es helyett 75-ös főfuvi. Alapjáratit is cserélnem kell mert sok neki a 48-as. Utazója 90 óra szerint a gyári 70 képest. Viszont 40-nel már csak 4.-ben lehet tötyörögni. Ezt lehetne orvosolni a hengerfej átalakítással de melóba járni nem szeretnék 100-as benzinnel és 10-es gyertyával. Úgyhogy marad így, de felújításnál kap egy széria hengert. Egyenletesen húz és jól túlforog. A hasidom nélkűl mászkálok úgyhogy a végsebességet nem néztem.
Talaltam egy DS tipusut, de nekem gyanusan olcsonak tunik: http://motorwebaruhaz.hu/catal...
Ahogy latom nem olyan egyszeru ez sem (jo lenne, ha maradna kenyszer olajozos es nekem mar a kormanyon van a szivato karja, ezt is szeretnem a karbi csere utan hasznalni).
Egy kis töblet fogyasztás ellenében nem sok teljesítmény növekedés. Méginkább beállíthatatlan alapjárat és székrekedéses hang. Valamelyes értékcsökkenése a motornak.
Széles utat, gumi fákat.... ;)