Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ő az
Akkor szépen megy a kis rs!
Az enyim csak 5 sebesseges, az attetelt nem tudom, majd megnezem... Lehet, hogy mar cserelve lett, majd kiderul.
GPS adatot mondtam, az pedig nem csal
Sokat csal az órád lehet
Ez tuti nem gyári ez vmi sportcső,csak noname vagy nemtudom milyen márka..
Csak az enyém megy 110-et?
Hát a 85 az kicsit kevés,legalább egy 90-95-öt minimum ami jobb annak 100 felett kell menni ful gyárin.Áttételed milyen?6.-ba is lekéne forogni 10 ezer alá bár ez áttétel függő.
Ez egy mechanikus szerkezet. Úgy nagyjából mely részei működnek? Nagy-e a kuplung kar holtjátéka? Kuplung bowden rendben van-e? Kiverődött-e a kuplung agy, mert abba bele tudnak akadni a lamellák? Kiemelő rudazat rendben van-e? A kosárban könnyen mozognak a lamellák?
Nem gyári. ahhoz tul vastag a könyök. de nem tudom mi lehet
Nekem 70-nel 8000, 85 max speeden pedig ~9300. Normalis alap vasnak ez a vegsebesseg?
nekem is 80-nál 8 ezret forog kb.Nekem az áttétel 13/46
esetleg valakit nem érdekel a héten 25.000Ft ért egy idomszett? a tükrök nicsenek benne.
Motoron így néz ki ezt az egyet találtam amin ilyen cső van.
Sziasztok Szakik!
Ez milyen rezónak néz ki?
Gyári?
Amiket én néztem gyári kipufogók azoknak a végébe nincsen kanyar,viszont a kipufogón nem találok semmi írást.
Se aprilia,se semmit.
Kérdésem az lenne,hogy gyári,vagy tuning?Ha tuning milyen márka lehet?
Köszönöm.
Sziasztok. Nekem olyan gondom lenne, hogy: a motorom most kapott új kiemelő tengelyt, új lamellákat és új olajat. Mégsem emel ki. Nem csúszik, csak nem emel ki. Mi lehet a gond?
A kosarat tartja egy anya, azt leszeded utána lejön a kosár, simán le lehet húzni.:D
Akkor nekem is a 80km/h / 8000rpm egész jó
(gyári karbi,gyári légszűrő gyári henger)
Egyedül a fogaskeréknél van kis változtatás (43/12)
Oké, mert a manualba lévő képeken úgy tűnik, hogy elsőnek szétbontja az ürge, aztán veszi le.
Igen, ennyi.
A kuplungkosár lejön egybe is, igaz? Vagyis a rögzitő anyát leszedem, és lehúzom a kosarat?
hátha tunying hengered van akkor tunying hajtókar ha nem akkor meg gondolom jó a gyári..
Hajtókar vásárlás előtt állok. Nézegettem az Italmondo-n van néhány fajta. Valaki megtudná mondani mi a különbség a speciál, meg a sima között? És egyébként az eredetit, vagy pollini-t érdemesebb megvenni?
Üdv!
eladó idomszett, a hátsó idomon nem tökéletes a festés. ár 45 ezer ft egyben. nem pálya idom, az ár alkuképes.