Hát a 85 az kicsit kevés,legalább egy 90-95-öt minimum ami jobb annak 100 felett kell menni ful gyárin.Áttételed milyen?6.-ba is lekéne forogni 10 ezer alá bár ez áttétel függő.
Ez egy mechanikus szerkezet. Úgy nagyjából mely részei működnek? Nagy-e a kuplung kar holtjátéka? Kuplung bowden rendben van-e? Kiverődött-e a kuplung agy, mert abba bele tudnak akadni a lamellák? Kiemelő rudazat rendben van-e? A kosárban könnyen mozognak a lamellák?
Sziasztok Szakik!
Ez milyen rezónak néz ki?
Gyári?
Amiket én néztem gyári kipufogók azoknak a végébe nincsen kanyar,viszont a kipufogón nem találok semmi írást.
Se aprilia,se semmit.
Kérdésem az lenne,hogy gyári,vagy tuning?Ha tuning milyen márka lehet?
Köszönöm.
Sziasztok. Nekem olyan gondom lenne, hogy: a motorom most kapott új kiemelő tengelyt, új lamellákat és új olajat. Mégsem emel ki. Nem csúszik, csak nem emel ki. Mi lehet a gond?
Hajtókar vásárlás előtt állok. Nézegettem az Italmondo-n van néhány fajta. Valaki megtudná mondani mi a különbség a speciál, meg a sima között? És egyébként az eredetit, vagy pollini-t érdemesebb megvenni?
Üdv!
Ez milyen rezónak néz ki?
Gyári?
Amiket én néztem gyári kipufogók azoknak a végébe nincsen kanyar,viszont a kipufogón nem találok semmi írást.
Se aprilia,se semmit.
Kérdésem az lenne,hogy gyári,vagy tuning?Ha tuning milyen márka lehet?
Köszönöm.
(gyári karbi,gyári légszűrő gyári henger)
Egyedül a fogaskeréknél van kis változtatás (43/12)
Üdv!