A kipufogó ránézésre high end, szóval maximális tuninghoz alkalmas. Ahhoz kicsi is lehet a 19-es porlasztó. Ehhez valami légyszűrő is kellene. A henger viszont biztosan nem ez a kategória. Ötvenes hengerhez tudom, hogy vékony kipu kell. Ehhez igazából méretek nélkül nem tudok hozzászólni melyik kipu lenne megfelelő a kiválasztott hengerhez.
A DS Dellortón nincs olajcsatlakozó cső. Ha kényszerolajzósra hagyod a motort akkor olajcsatlakozós porlasztót vagy szívócsonkot kell választanod. Ha beledugós a porlasztó akkor kellhet még a szívócsonkhoz egy gumi muff is. Megnézhetném a cuccokat, de kellenek a méretek. És ilyesmiket nem igazán adnak ki a kereskedők, nehogy már plussz munkájuk legyen vele!
A karburátorban nem vagyok biztos, hogy jó-e? A hangtompítónál nem tudom, hogy melyik a jobb az alu vagy a karbonos? De lehet, hogy a kipufogó rendszert inkább legyártatnám (régebben volt két fórum társ is, akik vállaltak ilyesmit, de nem találtam meg az elérhetőségeiket).
Szerintetek össze illenek az alkatrészek? (Esetleg nagyon szemtelen lennék, ha megkérném Tujit, hogy virtuálisan vizsgálja meg?)
A kipufogót szerintem is érdemesebb lenne legyártatni ehhez a hengerhez és karbihoz. (19-es karbinál nem tervezek nagyobbat)