csak kérdés volt :) én mostani kipuffommal full meg vagyok elégedve :D arrow :D kíváncsiságból kérdeztem, pénzem sincs cserélni főleg hülyeségre nem fogok kibaszni pénzt az ablakon
az történik amitől a mérnökök ahajukat fognák--a kipuf alelke a 2 ütemű motornak és a vezérlésének..
ne basszátok már el..
fos lesz a hangja éas hamarabb tönkreteszed és még többet is fog enni--minden lylat fog csinálni amit nem akarsz..
ajánlom nektek fiataloknak hogy nézzetek utánna hogy mitől 2 t és mitől 4 t a motor és hogy hoygan mükszik
Igen, 130-ert hotam el, de utolag azt is sokallom... rengeteg baj van vele. Nagyreszet mar megoldottam, de nem keves munkaoram van benne Csunyan tul volt arazva 160-ert...
valakit esetleg nem érdekel egy rs 125 csere? a képeken még a régi idommal van a motor. de már az új idomszettel eladó vagy cserélhető. annyi a hibája hogy hajtókart kell cserélni, ezen kívül hibátlan, a blokkban cserélve volt minden tömítés, szimering, csapágy. új fékbetétek, 90% os hátsógumi.a motor indítható, de hallani a hajtókar csapágyat. a gömbölyű rs re ráfizetnék 80-100 ezret.
Egy ilyen üzemanyagmérős benzincsapra lenne szükségem, de itt túl drága sajnos: link
Nincs véletlen vkinek egy ilyenje, vagy tippje, hogy hol találhatnék korrekt áron?
sziasztok a 49mm henger az hány kőbcentisnek felel meg? és mivan akkor ha a hengerem kicsit megvan szántva elvileg nicacilos vagy mi.de még ment addig jovolt 120 at ment 11500 fordulaton meg még volna lesz pár kérdésem mert az aprilia kicsit ujj nekem
Vissza a tervező asztalhoz. Megjött a tnt derbi senda szívócsonk szetje. A membrán olyan mint amire számítottam, kb. egy fél marék alupor ki jön majd belőle mire meglesznek az általam kívánt méretek. A csonk kicsivel hosszabb mint amire számítottam ez is orvosolható. A Sendában is AM6 blokk van, de más szögben áll a porlasztója ami még jobb is mint az RS-é mert így jobb az áramlás. De 6-mm-rel eltolták a középvonaltól (direkt) az RShez képest ami viszont rontja az áramlást. Adtak hozzá membrán betétet is ami nem illik a képbe kicsit, miután a szívócsonkhoz a Hebo frog membrán illene. Ja a 0,3mm-es megfelelő mérethez képest 0,43-as lapok vannak rajta amilyet talán egyhengeres 500 motorba raknának abba is csak azért mert a 0,3-ast túl hamar széttépi. A csavar furatok sem stimmelnek de gyógyítható. Szóval vágnom kell hozzá lapokat. És a gyári légszűrő helyett veszek valami gokart stílusút, hátha az nem annyira hangos.
Hazahoztam szerelőtől és meg is volt a tesztkör :D Baromi jó lett :D Megy mint a meszes :D
ne basszátok már el..
fos lesz a hangja éas hamarabb tönkreteszed és még többet is fog enni--minden lylat fog csinálni amit nem akarsz..
ajánlom nektek fiataloknak hogy nézzetek utánna hogy mitől 2 t és mitől 4 t a motor és hogy hoygan mükszik
Én is megnéztem, de ott is hagytam. Egy 120as ajánlatom volt rá, de jobb is, hogy nem adta annyiért...
Egy ilyen üzemanyagmérős benzincsapra lenne szükségem, de itt túl drága sajnos: link
Nincs véletlen vkinek egy ilyenje, vagy tippje, hogy hol találhatnék korrekt áron?
Légyszi valaki írja meg nekem hánytól-hányig gyártottak trapéz és szív lámpás modelleket.
1995-ös moci mennyit ér szerintetek?
Augusztusban szeretnék venni egyet!
érdeklődnék, h mennyi..
1996-1998 évjáratú a motor