Ajánlani konkrét alkatrészt akkor tudok amikor már kipróbáltam. 19-eshez rendelt szívócsonk és membrán készletem hétfőn érkezik, majd beszámolok milyen.
A gyűrű csere párezer km-es motornál még működhet, de mivel a henger oválisra kopik ezért egy idő után már az új gyűrű alakja nem passzol a hengeréhez átfújások keletkezhetnek. Legalább egy hónolás kell a gyűrűcseréhez amennyiben még érdemes. Ha lelkiismeretes fúró szakit kérdezel azt fogja mondani, hogy felfúrásra vállal garanciát mujkolásra nem.
Ez az igazán nehéz, összepárosítani a motor állapotához igazodó megfelelő (és elegendő) keverési arányt ami mellett az adott olaj majdnem teljes mennyisége elég.
Meglátásod szerint hogy lehet ezt tapasztalati úton összepárosítani? Az olajhoz vagy a keverési arányhoz igazodsz inkább? Ezt úgy értem, hogy választasz egy adott olajat és a keverési aránnyal játszol vagy fordítva? Melyik lehet a jobb nagy terhelésen és fordulaton? Egy hígabb (és alacsonyabb hőmérsékleten elégő) olajat (pl Castrol Power1, Motul 710) sűrűbbre bekeverni (3-4%) vagy a sűrűbb olajból (pl Agip Racing, Castrol A747, K997, Motul800Road) kevesebbet a benzinbe (1%)?
A kipufogó tömítetlensége csökkenti a teljesítményt. DE más oka is lehet az olaj folyásnak és ez vonatkozik a kipufogó végén a végcső környékén megjelenő olajra is. Két egyforma ember és motor sincs ezért előfordulhat, hogy egyszerűen elégetlenül a kipufogóban csapódik ki a felesleges mennyiségű vagy túl jó minőségű magas hőmérsékleten égő olaj. Mivel az olaj is elég ezért mint fűtőanyag szerepel, de ha nem ég el akkor rontja az égési folyamatot két féle képpen is. Kicsapödik a kipuban és a koszos kipufogó is rontja a teljesítményt. Valamint hiányzik az a kis energia is amit egy megfelelően megválasztott olaj leadna.
Amennyiben ez egy tekercs akkor lehet menetzárlat ami feszültség esést produkálhat ami csökkenti a gyújtás teljesítményt. Ami kevesebb erőt, elégtelenül elégett benzin levegő keveréket jelenthet. DE lehet más oka is, mert pl. az én motorom is ilyen kis égési végnyomásos tüneteket produkál, mert a tervezett 2,8 négyzetcentiméteres helyett 1,1-es porlasztó van rajta még. Nyúlos 4-5-6-ban és csak a megfelelő porlasztó felhelyezése után derűl ki, hogy a tervezett állapothoz képest mennyire nyúlós 1-2-3-ban. Ezért azt mondanám, hogy motor javítás első lépése a sűrítési végnyomás ellenőrzése. Mert ha 6atm körül van akkor így is ugyis illenék felújítani, de ha 10 fölött van akkor érdemes elkezdeni cserélni a hibás alkatrészeket.
Üdv , kérdeztem már ,hogy minél magasabb fokozatba vagyok annál kevésbé pörög ki a moci 3. ba 4000 . Ez lehet e a gyújtó tekercs piros vezetékén kisebb ohmot mértem a gyárinál. gyári 125 +- 15 ohm nálam 100 ohm van csak. Köszi
Hát ezen látszik valamennyire milyen van rajta..
Láttam már ugyanilyet másik rs-en is.. szóval sztem tuti rávaló.
A tömítettségével meg szerintem nincs gond.. mert nem fúj ki sehol.. csak annyi hogy folyik belőle az olaj... a dob elejéből...
Az nagyon nagy baj?
Üdv . Tud e valaki okosat mondani? Ducati alaplapot (3 szín :piros fehér zöld) cserélném valami újabb kínaira .Ezek színe nem passzol .Hogyan kössem be? Köszi
Figyelj! Ez hobbi, semmi értelme, de qurva sokba kerül. Én a legolcsóbb megoldást említettem. Kivégezni bármit bárhol bármikor ki lehet. Alkatrészek? Mihez képest jók! Én adatok méretek alapján tudok segíteni. Malossiban még nem csalódtam, de az rém drága. A többi meg olyan kínai mint a másik. Szerencse kell hozzá. A Hebo membránszet amit be akartam szerezni kikerült a terméklistából. És nincsen kipróbált szet. Veszek TNT-t majdnem ugyan az, de olcsó, gondolom ha fos a membránja veszek Malossit, Ivánnak van eladó.
Meglátásod szerint hogy lehet ezt tapasztalati úton összepárosítani? Az olajhoz vagy a keverési arányhoz igazodsz inkább? Ezt úgy értem, hogy választasz egy adott olajat és a keverési aránnyal játszol vagy fordítva? Melyik lehet a jobb nagy terhelésen és fordulaton? Egy hígabb (és alacsonyabb hőmérsékleten elégő) olajat (pl Castrol Power1, Motul 710) sűrűbbre bekeverni (3-4%) vagy a sűrűbb olajból (pl Agip Racing, Castrol A747, K997, Motul800Road) kevesebbet a benzinbe (1%)?
Nem?
A döglött tekercs nem terhelhető, csak üresen böffent valamicskét, terhelve már nem szeret.
Láttam már ugyanilyet másik rs-en is.. szóval sztem tuti rávaló.
A tömítettségével meg szerintem nincs gond.. mert nem fúj ki sehol.. csak annyi hogy folyik belőle az olaj... a dob elejéből...
Az nagyon nagy baj?