Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó: fejidom, oldalidomok, farokidom, Y idomok. a idomok nem voltak még motoron.
Tisztába vagyok vele ,meg azzal is ,hogy egy darabig még rosszabb . De a kis srác 14 éves, friss jogsi -egy kicsit várnék vele mielőtt felújítom.
Ajánlani konkrét alkatrészt akkor tudok amikor már kipróbáltam. 19-eshez rendelt szívócsonk és membrán készletem hétfőn érkezik, majd beszámolok milyen.
A gyűrű csere párezer km-es motornál még működhet, de mivel a henger oválisra kopik ezért egy idő után már az új gyűrű alakja nem passzol a hengeréhez átfújások keletkezhetnek. Legalább egy hónolás kell a gyűrűcseréhez amennyiben még érdemes. Ha lelkiismeretes fúró szakit kérdezel azt fogja mondani, hogy felfúrásra vállal garanciát mujkolásra nem.
És még ehhez jön a gyári porlasztó ami mondjuk egy fűnyíróhoz vélhetőleg remek lenne, de egy széles tartományban dolgozó motorhoz nem ideális.
Most ,hogy szét szedtem már teszek rá új gyűrűt + membrán is vennék rá ha elárúlnád honnan lenne érdemes rendelni? Köszi a válaszokat!
Annyira nem.
Ez az igazán nehéz, összepárosítani a motor állapotához igazodó megfelelő (és elegendő) keverési arányt ami mellett az adott olaj majdnem teljes mennyisége elég.
Meglátásod szerint hogy lehet ezt tapasztalati úton összepárosítani? Az olajhoz vagy a keverési arányhoz igazodsz inkább? Ezt úgy értem, hogy választasz egy adott olajat és a keverési aránnyal játszol vagy fordítva? Melyik lehet a jobb nagy terhelésen és fordulaton? Egy hígabb (és alacsonyabb hőmérsékleten elégő) olajat (pl Castrol Power1, Motul 710) sűrűbbre bekeverni (3-4%) vagy a sűrűbb olajból (pl Agip Racing, Castrol A747, K997, Motul800Road) kevesebbet a benzinbe (1%)?
De ennyire azért nem tudja hogy olyan 100-110 helyett max csak 60al menjen.. és hogy max 8000-et pörögjön...
Nem?
Túl jó minőséget említettem. Megkeni rendesen a cuccost, de akár még csökkenti is a teljesítményt.
Háát a minőségével nem nagyon lehet gond mivel a castrol power 1-et raktam bele most utoljára..
A kipufogó tömítetlensége csökkenti a teljesítményt. DE más oka is lehet az olaj folyásnak és ez vonatkozik a kipufogó végén a végcső környékén megjelenő olajra is. Két egyforma ember és motor sincs ezért előfordulhat, hogy egyszerűen elégetlenül a kipufogóban csapódik ki a felesleges mennyiségű vagy túl jó minőségű magas hőmérsékleten égő olaj. Mivel az olaj is elég ezért mint fűtőanyag szerepel, de ha nem ég el akkor rontja az égési folyamatot két féle képpen is. Kicsapödik a kipuban és a koszos kipufogó is rontja a teljesítményt. Valamint hiányzik az a kis energia is amit egy megfelelően megválasztott olaj leadna.
meg kelelne pörgetni gyertya nélkül a mtoort, és feszt mérni terhelt állapotban.

A döglött tekercs nem terhelhető, csak üresen böffent valamicskét, terhelve már nem szeret.
Amennyiben ez egy tekercs akkor lehet menetzárlat ami feszültség esést produkálhat ami csökkenti a gyújtás teljesítményt. Ami kevesebb erőt, elégtelenül elégett benzin levegő keveréket jelenthet. DE lehet más oka is, mert pl. az én motorom is ilyen kis égési végnyomásos tüneteket produkál, mert a tervezett 2,8 négyzetcentiméteres helyett 1,1-es porlasztó van rajta még. Nyúlos 4-5-6-ban és csak a megfelelő porlasztó felhelyezése után derűl ki, hogy a tervezett állapothoz képest mennyire nyúlós 1-2-3-ban. Ezért azt mondanám, hogy motor javítás első lépése a sűrítési végnyomás ellenőrzése. Mert ha 6atm körül van akkor így is ugyis illenék felújítani, de ha 10 fölött van akkor érdemes elkezdeni cserélni a hibás alkatrészeket.
Üdv , kérdeztem már ,hogy minél magasabb fokozatba vagyok annál kevésbé pörög ki a moci 3. ba 4000 . Ez lehet e a gyújtó tekercs piros vezetékén kisebb ohmot mértem a gyárinál. gyári 125 +- 15 ohm nálam 100 ohm van csak. Köszi
Hát ezen látszik valamennyire milyen van rajta..
Láttam már ugyanilyet másik rs-en is.. szóval sztem tuti rávaló.
A tömítettségével meg szerintem nincs gond.. mert nem fúj ki sehol.. csak annyi hogy folyik belőle az olaj... a dob elejéből...
Az nagyon nagy baj?
De ha nem rávaló vagy akár csak rossz tömítésű tompítót raksz rá az rontja a teljesítményt.
És azzal úgy mit kéne csinálnom ha azt mondod hogy az lehet a baja?
2 ütemű motornál a dob kb semmit nemszámít! A REZONÁTOR A LÉNYEG!
Háát levettem a dobot róla és akk úgyis megpróbáltam de akkkor is ugyanaz... szóval mostmár teljesen biztos hogy henger baja van.. :S
aham-----sajna nem ismerem---
Dellorto phbn 12-es karbiba mekkorára szokták a főfúvókát cserélni? A gyári asszem 60as benne.
Motorhipania Rx50, vagy más néven, Peugeot XR6.
Üdv . Tud e valaki okosat mondani? Ducati alaplapot (3 szín :piros fehér zöld) cserélném valami újabb kínaira .Ezek színe nem passzol .Hogyan kössem be? Köszi
Figyelj! Ez hobbi, semmi értelme, de qurva sokba kerül. Én a legolcsóbb megoldást említettem. Kivégezni bármit bárhol bármikor ki lehet. Alkatrészek? Mihez képest jók! Én adatok méretek alapján tudok segíteni. Malossiban még nem csalódtam, de az rém drága. A többi meg olyan kínai mint a másik. Szerencse kell hozzá. A Hebo membránszet amit be akartam szerezni kikerült a terméklistából. És nincsen kipróbált szet. Veszek TNT-t majdnem ugyan az, de olcsó, gondolom ha fos a membránja veszek Malossit, Ivánnak van eladó.