milyen mocid is van amihez keresed?
európa 50?
annak nem ismeerem a tankját mert még azom nem volt de elvileg a tank aljába van középen vagy a szélén az a csati mint pl af1 50 nél ami a benzinszintet méri---
Közben megtaláltam a manual-ját neten, és ahogy sejtettem, a fesszabályzóba van beépítve az indexrelé. Azért nem volt hangja. Mondjuk érdekes, mert ilyennel még nem találkoztam.
Szóval vettem egy 12v-os simson indexrelét 700ft-ért és most f@sza@.
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy az üzemanyagjelzőt hol kellene megtalálnom?
Mert a tank alatt megtaláltam a vezetéket, ami visszajelző ledhez megy, de a tankon nincs semmi csatlakozás. Lehet kicserélték a benzin csapot (ha ott volt)?
Valószínűleg én vagyok a béna, de én se találtam az általad felrakott képet.
Elgondolkoztam azon amit írtál (hogy az 50-es henger + gyári kipu + nagyobb karbi), hogy alul sokkal nyomatékosabb. De nem menne ez az élettartam rovására (tudom, hogy minden módosítással csökken valamelyest)?
Nekem az megrögződésem, hogy az én 100 kg súlyomhoz kell a 70-es henger, bár lehet, hogy ez baromság (félek, hogy a kisebb hengert egy szezon alatt kivégzem).
Amiket belinkeltem alkatrészek azok szerinted jók?
A Kawaszatiéknak is van bowden és spirál készítőkéjük. Új spirált rak bele a végeire meg présszerszámmal nyomja rá a négyszögeket. Mondjuk jót tesz neki az időnkénti kenés. Mert a legnagyobb terhelés az a spirálon, ha rozsdás vagy száraz.
Igen kb. ott, azon gondolkodok hogy lehet az a törés okozója hogy a ház kissé jobban meghajlik vagy esetleg már belül van valami sérülés és ez okozza a gyakori törést.
Helo !Elvileg lehet, nálunk van egy bowdenes őő újra húzza az egészet vagy nemtom hogy csinálja de többen is ajánlották meg a neten is találtam google be keress rá
Köszi mindenkinek a sok segítséget az olaj le eresztő csavar ügyében csak rá jöttem magamtól meik az tehát olaj csere kipipálva most már csak a km spirált kell elvinnem a bowdeneshez mert elszakadt
Tegnap szétszedtem teljesen, átnéztem az egész motort, de sehol nincs, ülés alatt se láttam. Hogy lehet ez?
Múlt héten még működött, de kattogó relé hangja soha nem volt neki. Valaminek viszont meg kell szakítania a jelet, hogy villogjon az index.
Valami ötlet?
Ha más nem, akkor lehet veszek rá vmi robogó vagy bármi másnak az indexreléét és bekötöm, de jó lenne, ha nem kéne ilyennel szórakozni és meglenne a gyári...
európa 50?
annak nem ismeerem a tankját mert még azom nem volt de elvileg a tank aljába van középen vagy a szélén az a csati mint pl af1 50 nél ami a benzinszintet méri---