Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én is igy gondolkodom de sztem az nincs meg 1.2mm aztán kitudja.
Sziasztok!

Egy kis segítségere lenne szükségem!
Egy Motorhispania RX50-esről lenne szó. Nem működnek az indexek rajta, és sehol se találom az indexrelét. Elviekben nagyban megegyezik a 2000 utáni RS50-esekkel. Azokon hol van?

Köszönöm előre is!
gondolom azért 120 as mert 1,2 mili az átmérője nem?
SZIASZTOK--RÉGEBBI FAJTA APRILIA BLOKK MEGMARADT TÖMÍTTÉSEI ELADÓK EGYBEN VAGY DARABOKBAN OLCSÓN IS--A MATRICASZETTET AJÁNDÉKBA ADOM HOZZÁ--ár megegyezés szerint darabáron-- levélben olcsón postázom 30 605 6883
Sziasztok!
Azt vki nem tudná megmondani hogy egy 120-as fuvóka hány mm-nek felel meg?
kuplung komplettan lamellák, agy kosár kiskerék 8ezer ft
kosár külön 4ezer ft
Próbáltam kipuf nélkül ugyan az. A membránnal kezdtem a kisérletezést. Csak a jeladó tekercsek nem voltak még bántva.
Szia! érdekelne a kuplung kosár mi volna árba a vége köszi.
sziasztok! segìtsen valaki lêcci, tegnap le akartam cserèlni az olajat de nemtudtam kitalálni meikkel kell 2004es rs esetleg kèpen meg tudná mutatni valak? elôre is köszöm a segitsèget
Az ötvenes motorokat általában 10000-et forog 90-et megy végáttétellel látják el. Eszerint 8000-en 70-et kellene mennie. Hacsak nem valami kis teljesítményű a motor eleve. Rengeteg kialakítást kitaláltak már teljesítmény csökkentésre. Ismernem kellene a motorod. Állítólag a 2006 utáni RS-ek gyengébbek?
Nem tudom, ha adsz méreteket meg tudom mondani, de ennyi erővel ki is tudod próbálni.
Hali mindenki!
Van egy hengerem eladó 2006-tól jó, tehát az új blokkosra való.
Olcsón adom.
http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Van még CDI-m is meg fesz. szabályzóm is!
igloditamas@citromail.hu
Motor átvizsgálást a sűrítési nyomás mérésével érdemes kezdeni. Ha melegen 6atm alatt van akkor felkell újítani.
Értem.. nagyon szépen köszönöm a válaszodat.!
Olcsó benzint széles utat.!;)
Én se akarok kurvára okoskodni, de már itt mindne hülyeséget feltételez mindenki! Karbi meg elektronika meg tököm tudja!
Ha nem pörög ki egy 2t motor akkor meg kell nézni a karbit először is h jól be van-e álíltva! Ha leveset kap akkor lehet ilyen probléma ha sokat akkor meg nagynehezn de kiforogja magát , max kisebb fordulatszámtartományba duzzog de fönt ki kell h forogja! Másrészt ami a leggyanusabb lehet az a kipu! Láttatok már szétszedett rezót? Kötve hiszem h a fórumozók 90%-a nem! Ha láttatok volna akkor tudnátok hogy a belseje tele van terelő lemezekkel amin kis apró lyukacskák vannak! Ez a sok minőségi sütőolajtól el tud koszolódni, mert olyan szarokat öntenek bele az emberek hogy nemképes még elégni sem, vagy annyi olajat kap a gép hogy egyszerűen fujja orrán száján! Én is jártam így, járatós volt kapta a tankba az olajat csak sokat öntöttem meg nem is bántottam, el is tömődött meg is ragadt mert annyira nemvolt képes kipufogni! Vágtak rajta egy lyukat 8 órán át égették az egész rendszert oxigénnel 2x megütöttem az oldalát kihullot belőle 2 kiló trutymú vissza lett téve ( előtte a motor olyan szintem ment hogy pörgött 4000 ret és topp speed 30 ) na szóval vissza lett téve , ezen kívül semmi nem lett csinálva a motorral és leakasztotta az órát.... szóval ne bonyolítsátok már túl itt a helyzetet! Membránlapokat szedjétek ki nézzétek meg hogy nicns-e repedve! Vagy a szélei nincsenek e felhajolva mert már esetleg olyan szar az egész! ez is lehet az oka! Akinek meg nem inge ezt a hsz.-t ne vegye magára és ennyi
Inkább a tűgörgő szokott meghalni.
Egy napja raktam be.
Helló!
Nem akarok okoskodni meg bele szololni.
Nekem is volt ilyen hogy nem pörgőt ki! Az henger nincs kompresszió benne! Az enyém anno üresbe ha nagyon meg gyiháltam 9eig felment 65km volt a vége 21" Delorto karbival direkt szűrővel. Én is mindenre gondoltam kapót új membrán, gyújtást trafót, és még sorolhatnám mit mert rutintalan voltam. Ez addig így ment mire eltörött a gyűrűje és kapott egy 70-es hengert. Egyből minden tuti lett rajta! Ha pöcre indul akkor a gyújtásod az tuti. Ha gyertyakép ősz barna akkor csak henger lehet. 90%...

Ha megfogadod jó ha nem akkor sok sikert a keresgéléshez.
Ezt a képet betudnád rakni ide mert nem találom sehol.
Kérdezném ,hogy a nem kipörgés lehet e a gyujtó tekercsektől?Mint mondtam a gyertya gyári ,karbi tiszta , elektronika a trafóval új. be néztem a hengerbe de íy nem látok semmi bajt
sziasztok mijen árba van egy normális rs hajtokar?ami nemhal meg egykőnnyen?
Szia!
24-es Dellorto phbl 24-es etető nagyon nagy lenne egy Gilardoni 1-es hengerre?24-es karbim van,jobb lenne egy 21-es etetővel?
Helló!
Ez most nem az előző dolgokhoz tartozik csak így láttam a szövegekből hogy eléggé értesz a motorhoz. Szóval igy akkor már tőled is meg szeretném kérdezni hogy mi lehet a gond a mocimmal.
Így az van hogy se üresben sem pedig sebességben nem tud 8000-nél tovább pörögni. Most vettem rá nagyobb karbit meg sportlégszűrőt meg szívócsonkot mert én hülye azthittem az lehet a baja.. de kb ugyanaz mint a gyári 14essel.. (am 17.5est vettem rá).Annyi változott hogy mostmár simábban viszi a 60at..
Gondolkoztam rajta hogy lehet vmi elektronikai baja lehet,mert eléggé összevissza van kábelozva.. de sztem nem ez a baj.. vagy nemis tudom..
A másik amit már mondtak is meg amire még gyanítok az az lehet hogy kicsit már elvan kopva a henger... (mondjuk ha még a gyári akkor 40000km után már nemcsoda) am gilardoni1 -es henger van rajta.
Meg amúgy igy 8000ig feltud pörögni.. de utána semmi.. és pöccre indul hidegen-melegen. Jah és az sem normális hogy 5.ben 8000nél 60-al megy... pont 60-al.. XD
ez amúgy egy AM5 blokkos 94es rs 50 extrema.
SZóval így már gondoltam megkérdezem hogy mit gondolsz erről?
Előre is köszi.
Akkor biztos a henger baja lehet... mert eléggé füstöl...
Am az órában 40000et mutat kb.. xal az máár elég sok.. megérett már eléggé a cserére.. :D
bocsi de nem mert csak egyben akarom eladni