Alapvetően egy kis köbcentis 2 ütemű utcai versenymotorról beszélünk. Egy ilyen motornál NEM mérvadó a nyomaték. Amúgy lehet próbálkozni nagyobb karburátorral, sportlégszűrővel meg sok egyéb mással, de drasztikus nyomatéknövekedést nem fogsz elérni. Alapvetően a kétütem "huzatos) mivoltja miatt alacsony fordulaton nagyon rossz hatásfokkal dolgozik. Erre találták ki a power-szelepet. :)
Szervusz! :)
Ha már 70ccm-es hengerszettet keresel főtengellyel együtt, akkor a karburátort is illene lecserélni egy nagyobbal, valamint a rezonátorról se feledkezz meg.
Azt tudnod kell, hogy az acélból készült hengerszettek sokkal gyengébbek, mint az alumíniumból készült társaik, viszont sokkal olcsóbbak.
Márkákat tekintve vitathatatlanul a legjobb minőségű az olasz Polini, majd utánna a szintén olasz Malossi és MHR . A kettő NEM ugyan az. Én azt mondom, hogy elsősorban nézzed meg ezeket a hengerszetteket és főtengelyeket. Ha sokallod az árukat, akkor gondolkozz a DR, TOP illetve ATHENA alkatrészekben. Ez a három is szintén olasz. :)
U.i.: ha a teljesítmény számít, akkor a MalossiHyperRacing (MHR) vagy a Polini Evolution illetve BigEvolution szériás alkatrészeit keressed. :)
sziasztok.sajnos az enyémbe is megszolalt a harkály azt se tom mi kéne bele gyanitom a főtengelyem halt meg de szét kéne huzzam hogy biztos meglegyen a bibi
sajna Atti az öreg motoros se lát bele, hangra szép volt, esztétikailag meg olyan amiennek láttuk, egyébként szerintem olyan rosszul nem vetted, minden géppel van valamit csinálni hidd el én 4 éves motort vettem és amióta megvan azóta huzgálom meg a csavaropkat meg ami elöjön rajta, mindig van mit csinálni, amikor elfogy akkor meg kezdheted elöröl.
Az enyim is ilyen hargerolt vas volt... utolag derult ki, hogy sok hiba van vele. Az elado azt allitotta, hogy teljes felujitast kapott. Ebbol annyi volt az igaz, hogy uj henger ment bele. Idomok lelakva, serulten, meg a labtarto konzol is repedt volt, olajfolyas hegyek, elkotott elektromos halozat, rossz akksi, stb... Sajnos nem vettem minden hibat eszre, pedig 1 oran at nezegettem egy oreg motorossal.
Sajnos, nagyon konnyen beleesunk az elso latasra szerelem csapdajaba, pedig ennyi penzert kaptam volna sokkal jobb allapotu vasat is!
Egyebkent akkor mar en is postolok fotot (ilyen volt... majd ujra mutatom, ha kesz lesz a felujitasa)
ha viszonylag olcsó hengert és hajtókart szeretnél szerintem a top/dr a legjobb választás hosszú élettartamú persze ha úgy kezelik.
nekem top vashengerem van nyűhetetlen. eddig 16000kmtert ment el hiba nélkül két szezon alatt én csak ajánlani tudom.
Ismét a segítségeteket szeretném kérni! Sajnos mostanában nem volt időm a gépsárkányra, de remélem ez most megváltozik.
Előzményként megemlíteném, hogy vettem egy 2003-as RS-t, mely a fojtásoktól eltekintve teljesen gyári. A próba kör alatt éreztem, hogy gyenge, de sebaj egy kis felújítás és hadd szóljon (viszont occsó). Legalábbis ez volt a terv.
Mialatt szétszedtem, legalább háromszor fejeltem le a falat és minimum kétszer gondolkoztam el a lapos fejű csavarhúzóval történő harakiri kivitelezéséről. (Csak egy pár apróságot említve: MINDENHOL menetrögzítő /nem kevés !/, a kompresszió gyűrű hiányzik, de a valamikori létezésére bizonyítékok vannak a henger falon /milliméteres bemaródások/, 6-os hő értékű gyertya /igen, nyilván a jó kompresszió miatt tették bele/, stb.)
Elsősorban a leendő tulajok okuljanak, és ne úgy vásároljanak mint én (ráül - megvesz), hanem igenis tessék átnézni (hiába olcsó) !
Szóval, arra gondoltam, hogy kapna a gép egy új henger szettet (70 cm3 vashenger) és a főtengelyt nem cserélném csak az is kapna egy erősített hajtókart. Nem egy "full tuning" gépet szeretnék építeni, "csak" az én 100 kg-t kéne egy picit dinamikusabban vinnie. Tudom, hogy kell majd még egy pár dolog (kipu, karbi, membrán, stb), de első körben ez lenne a cél.
Tehát tudnátok ajánlani bevált henger szettet és hajtókart? Ár/minőség szempontból a legjobbat, de ha nem drága az nem baj. Sőt!
Nekem elől 100/70R17-es van hátúl meg 120/70R17 használtan is érdemes utánanézegetnni szokott jó állapotú lenni és olcsón,de a Contigo az ténleg jó,nekem pireli van elől hátúl.
Közép kategóriás olyan 30K. Ha rám hallgatsz akkor veszel Continental ContiGo-t de a legkisebb sebesség jelzésűt 11-12 ezer forint és hibátlan. A méreteket nem tudom, de ha nincs rajta akkor a neten percek alatt megtalálod. Az enyém 99-2005-ös.
Helló.!
Megszeretném kérdezni hogy mekkora a gumi Mérete egy Aprilia Rs 50 (2003-as évjáratú) motornak?
Továbbá mennyibe kerül Egy Pár közép kategóriás gumiabroncs?
Alapvetően magamnak szerzek be alkatrészeket. Sokkal jobban jársz Te is, ha körülnézel a neten, mert PHBG19DS Dellortot szerencsétől függően 12-50K között láttam. Ha én levelezem le máris két szállítási költség terhelné a dolgot + a haszonszerzési kísérletemről nem is beszélve. Maradjunk annyiban, hogy tuningtapasztalataim alapján megmondom, hogy szerintem mit érdemes megvenni és ennyi amennyit segítek. Membránból a magasabb, kisebb szögű, nyomatékosabb, Derbi Sendához valót ajánlanám. El nem felejtem skribálok valami rajzot róla, hogy megismerd. Hebóból van elméletileg 19-21-hez ajánlott szívócsonk és membrán szet, de ahogy elnézem a TNT hasonló készlete is kb. ugyan az.
Konkrétan ezzel a tipussal nincs tapasztalatom. A hozzászólásokból azt vélem kimagozni, hogy kis mértékű fogyasztás csökkenésre lehet számítani. DE erre nem esküszöm meg.
Köszi az infót. Akkor már megfejelném egy sportlégszűrővel is... a fogyasztáson is meg fog látszani a csere? Ha igen, a tapasztalatok szerint kb. mennyivel eszik majd többet?
Ha már 70ccm-es hengerszettet keresel főtengellyel együtt, akkor a karburátort is illene lecserélni egy nagyobbal, valamint a rezonátorról se feledkezz meg.
Azt tudnod kell, hogy az acélból készült hengerszettek sokkal gyengébbek, mint az alumíniumból készült társaik, viszont sokkal olcsóbbak.
Márkákat tekintve vitathatatlanul a legjobb minőségű az olasz Polini, majd utánna a szintén olasz Malossi és MHR . A kettő NEM ugyan az. Én azt mondom, hogy elsősorban nézzed meg ezeket a hengerszetteket és főtengelyeket. Ha sokallod az árukat, akkor gondolkozz a DR, TOP illetve ATHENA alkatrészekben. Ez a három is szintén olasz. :)
U.i.: ha a teljesítmény számít, akkor a MalossiHyperRacing (MHR) vagy a Polini Evolution illetve BigEvolution szériás alkatrészeit keressed. :)
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769
Sajnos, nagyon konnyen beleesunk az elso latasra szerelem csapdajaba, pedig ennyi penzert kaptam volna sokkal jobb allapotu vasat is!
Egyebkent akkor mar en is postolok fotot (ilyen volt... majd ujra mutatom, ha kesz lesz a felujitasa)
nekem top vashengerem van nyűhetetlen. eddig 16000kmtert ment el hiba nélkül két szezon alatt én csak ajánlani tudom.
Ismét a segítségeteket szeretném kérni! Sajnos mostanában nem volt időm a gépsárkányra, de remélem ez most megváltozik.
Előzményként megemlíteném, hogy vettem egy 2003-as RS-t, mely a fojtásoktól eltekintve teljesen gyári. A próba kör alatt éreztem, hogy gyenge, de sebaj egy kis felújítás és hadd szóljon (viszont occsó). Legalábbis ez volt a terv.
Mialatt szétszedtem, legalább háromszor fejeltem le a falat és minimum kétszer gondolkoztam el a lapos fejű csavarhúzóval történő harakiri kivitelezéséről. (Csak egy pár apróságot említve: MINDENHOL menetrögzítő /nem kevés !/, a kompresszió gyűrű hiányzik, de a valamikori létezésére bizonyítékok vannak a henger falon /milliméteres bemaródások/, 6-os hő értékű gyertya /igen, nyilván a jó kompresszió miatt tették bele/, stb.)
Elsősorban a leendő tulajok okuljanak, és ne úgy vásároljanak mint én (ráül - megvesz), hanem igenis tessék átnézni (hiába olcsó) !
Szóval, arra gondoltam, hogy kapna a gép egy új henger szettet (70 cm3 vashenger) és a főtengelyt nem cserélném csak az is kapna egy erősített hajtókart. Nem egy "full tuning" gépet szeretnék építeni, "csak" az én 100 kg-t kéne egy picit dinamikusabban vinnie. Tudom, hogy kell majd még egy pár dolog (kipu, karbi, membrán, stb), de első körben ez lenne a cél.
Tehát tudnátok ajánlani bevált henger szettet és hajtókart? Ár/minőség szempontból a legjobbat, de ha nem drága az nem baj. Sőt!
Köszönettel:
Sgab
Mikomoly :D
Az én gépem 2005 ös de elméletileg ugyan az.
Megszeretném kérdezni hogy mekkora a gumi Mérete egy Aprilia Rs 50 (2003-as évjáratú) motornak?
Továbbá mennyibe kerül Egy Pár közép kategóriás gumiabroncs?
csak nemakartam 8x belinkelni.
Aprilia Rs 50 Am6 Eladó