Sziasztok!
Nincsen valakinek a polcon egy Af/Rs 50-re való rezója?Tompító része nem kell csak a cső.
Vannak csere alkatrészeim is,de kp-ra is érdekel.
Egy felső tűgörgő méretet valaki tudna mondani?
Köszi előre is.
Nekem nem az a bajom hogy nem forog ki hanem az hogy 7500 és 9000 között nem megy, kiforogni rendesen kiforog kisebb fokozatokba leforog az óráról simán.
Kipróbáltam a kipufogót. Így félig sem tuningolt állapotban is kiforog 11000-ig. Egy kettő hármat gyorsan leforgatja, négy öt hatban kicsit gondolkozós, de a további tuningok tetejére teszik majd erősebbé. Csináltam amit tudtam egy rendkívűl eseménytelen videót amint épp ráncigálom a gázt 4000-ről maxit húzva. Annyira halk a motor és annyira eseménytelen hogy ezt inkább nem rakom fel. Ha valakit érdekel elküldöm Neki.
Elkészült a kipu. Kölcsön co-nak ne nézd a fogát. Alapjáraton szerintem csendesebb a gyárinál. Olyan 7000 környékén jön meg a hangja, szép egyenletesen dolgozik. Szerintem kevés lesz a fordulatszáma a váltóhoz képest. Kéne vagy 12500-at forognia, hogy 8500-12500 között legyen a hasznos fordszáma. 8500-11250 talán 11500 az elég szűk tartomány. Kurva sokat kap a motor, de mindenhol, folyamatosan füstöl. Lehet újra tervezni a felillesztését, mert túlnyúlik a motoron, alig sikerült összehoznom a dobot a tompítóval. Terveztem vázat is, de az nagyon a jövő zenéje. Holnap viszem a fényképelőt is.
Hát ha az letört akkor sehogy!
Jegyezd meg mennyin áll & utána már csak egy kis matek.
De am ez jó kérdés h.hogy lehet kiszedni a km órát a foglalatból,
mert a napi számlálótól nem tud kijönni hiába is vettem le a kis
műanyag tekerőt.
Nincsen valakinek a polcon egy Af/Rs 50-re való rezója?Tompító része nem kell csak a cső.
Vannak csere alkatrészeim is,de kp-ra is érdekel.
Egy felső tűgörgő méretet valaki tudna mondani?
Köszi előre is.
petya14958@citromail.hu
Érdekelne hogy milyen lett a gép, adok egy e-mail címet légyszíves küld el a vidit :)
Címem: apriliaars50@gmail.com
Köszi! :)
Szerintetek az új rs125 jobb vagy a régi?
Elkészült a kipu. Kölcsön co-nak ne nézd a fogát. Alapjáraton szerintem csendesebb a gyárinál. Olyan 7000 környékén jön meg a hangja, szép egyenletesen dolgozik. Szerintem kevés lesz a fordulatszáma a váltóhoz képest. Kéne vagy 12500-at forognia, hogy 8500-12500 között legyen a hasznos fordszáma. 8500-11250 talán 11500 az elég szűk tartomány. Kurva sokat kap a motor, de mindenhol, folyamatosan füstöl. Lehet újra tervezni a felillesztését, mert túlnyúlik a motoron, alig sikerült összehoznom a dobot a tompítóval. Terveztem vázat is, de az nagyon a jövő zenéje. Holnap viszem a fényképelőt is.
Jegyezd meg mennyin áll & utána már csak egy kis matek.
De am ez jó kérdés h.hogy lehet kiszedni a km órát a foglalatból,
mert a napi számlálótól nem tud kijönni hiába is vettem le a kis
műanyag tekerőt.