Lehetséges nyomatékosítani, de ha nem sikerül olcsón beszerezni az alkatrészeket akkor kb. 50K. Olajcsatlakozós 19-es porlasztót vagy szívócsonkot kell beszerezni . Vélhetőleg kevesebbet fog forogni tőle.
Hogy tudok egy kis plusz nyomatekot adni az RS-emnek alacsonyabb fordulaton? Annyira gyengecske az 50-es hengerrel, hogy az elindulasnal konnyen lefullad. Pedig 5-6000-ig forgatom minimum, es a kuplungot is lassabban engedem fel. A nagyobb karbi segithet? 14-es gyari van benne.
PHBG19DS Dellorto.19-21-es porlasztóhoz ajánlott Hebo frog membrán és szívócsonk szet ( erre még szerdáig várok, mert öt hete nem jött meg, márpedig Hong Kong-ból is megjönne ennyi idő alatt, nemhogy spanyolországból). Még a TNT-nek van hasonló szetje vagy innen onnan is összelehet lapátolni, én inkább a kipróbált dolgokat szeretném. Saját tervezésű kipu. Komprimált hengerfej. Kicsit módosított henger.
Most néztem a benzincsavar teljesen be van tekerve és a levegő is majdnem ugyhogy akkor vszinüleg kevés neki a benzin.Azt letudnád pontosan irni nekem, hogy mit tuningolsz és miből milyet raksz bele és honnan szerzed be?
Előre is köszi.
Ha tengelyt akarsz cserélni, akkor rákérdezhetsz akár egy esztergályosnál is szerintem nagy pénzt nem kér egy ilyen pár centis tengelyért. Nekem is esztergályos csinálta a tengelyt, ha jól emlékszem akkor húzott acélból(?). Nekem ingyen volt, hála az ismeretségnek.. annyi hátránya volt az ingyenességnek, hogy eltartott pár napig míg elkészült. Mondjuk felőlem eltarthatott volna pár hétig is, mert amúgy is teljes felújítás közben voltam...:D
Hali!
Ne rakd bele rs-be én a tzr-embe raktam ilyet de nem jó mert nem keveredik össze a karbiba rendesen, különolajozású motorokba nem jó.Ezt egyébként szerelőm mondta a motultól kapott teszt alapján, mert őtőlök vettem 4000ft/l-ér.Ettől függetlenül megy vele mert én is egy évig használtam vele.Ne azt nézd, hogy mennyibe kerül meg azt,hogy milyen márka,hanem azt, hogy jaso FD-s.A tzr szervizkönyv szerint jaso fc-kell bele és lehet az rs könyv szerint is, de ez nem jó bele.Egy tzr-es mondta, hogy ugy tesztelte, hogy a jaso fc-s olajjal 200km csutkagázon, olyanokat csinált, hogy csak ugy a motor 9000 alá vitte a fordulatot és utána pár perc után megint jó lett.Hazafelé 200km-en vett benzinkuton vmi Mol jaso-fd-s olajat ugyanígy csutkagázon nem volt semmi gáz vele.
Amugy sztem rakj bele ilyet:http://midland.hu/termek/synqr...
delorto karbis tuning 50 -80 as gépre delorto 24 szuper állapotban...azért van széttszedve hogy lásd hogy nincs berohadva...6000 ft 30 605 6883 megvan hozzá minden---tű fuvókák -teteje stb komplett hiánytalan karbis...
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy nem tudja e valaki hogy az miért lehet hogy a motor sem üresben sem pedig terhelés alatt nem tud 8500 fölé pörögni.. ?
Sziasztok!Minarelli am 5ös blokkom van és sajnos vizes olajal találkoztam olajcsere után.A hütöböl pedig fogy a viz ezért gondolom hogy onnan jut be az olajhoz.Olyan kérdésem van hogy hol lehetséges az átfolyás ?Melyik tömitést kellene cserélnem?
Az miatt nem kell mivel magamnak is el tudom készíteni.
Egy gyári csőhöz természetesen gyári méretekkel megáldott tompító való.
Azért köszi,esetleg tűgörgő méretet nem tudnál mondani?
Örülök amúgy,hogy egy plusz szakival bővül az MSE.
30 605 6883 kérésre képeket küldök
Előre is köszi.
Ne rakd bele rs-be én a tzr-embe raktam ilyet de nem jó mert nem keveredik össze a karbiba rendesen, különolajozású motorokba nem jó.Ezt egyébként szerelőm mondta a motultól kapott teszt alapján, mert őtőlök vettem 4000ft/l-ér.Ettől függetlenül megy vele mert én is egy évig használtam vele.Ne azt nézd, hogy mennyibe kerül meg azt,hogy milyen márka,hanem azt, hogy jaso FD-s.A tzr szervizkönyv szerint jaso fc-kell bele és lehet az rs könyv szerint is, de ez nem jó bele.Egy tzr-es mondta, hogy ugy tesztelte, hogy a jaso fc-s olajjal 200km csutkagázon, olyanokat csinált, hogy csak ugy a motor 9000 alá vitte a fordulatot és utána pár perc után megint jó lett.Hazafelé 200km-en vett benzinkuton vmi Mol jaso-fd-s olajat ugyanígy csutkagázon nem volt semmi gáz vele.
Amugy sztem rakj bele ilyet:http://midland.hu/termek/synqr...
azt mondták hogy a hengerrel lehet gond.. de nemtom..
Azt szeretném kérdezni hogy nem tudja e valaki hogy az miért lehet hogy a motor sem üresben sem pedig terhelés alatt nem tud 8500 fölé pörögni.. ?
Egy gyári csőhöz természetesen gyári méretekkel megáldott tompító való.
Azért köszi,esetleg tűgörgő méretet nem tudnál mondani?
Örülök amúgy,hogy egy plusz szakival bővül az MSE.