Ebben az esetben nem is olyan nagyon egyforma az a két henger. Általában a vasöntvény és nicasilos hengerek között van egy lóerő különbség ami már okozhatja a nyomaték vesztést. Esetleg lehet beállítási probléma is, de szerintem a további tuningokat bele kell raknod. Alapvetően összeillő dolgokat kellene rárakni a motorra. Nekem megvan a szoftveres hátterem amivel még vásárlás előtt megjósolható, hogy jól fog-e működni a kiválasztott alkatrésszel a motor. Persze ehhez is kellenek méretek. Kipunyílás valószínűleg ua. mint a Te új hengereden lévő. A tuningom kap még membránt porlasztót komprimált hengerfejet.
Megnéztem a kipu hasánál 80mm vastag a cső és ezelőtt a gyári hengerrel nagyon jól működött, kisebb sebességfokozatokban simán leforgott az óráról és nem ment el az erő a motorból mikor pirosba forgattam(a gyári kipunál ez van), ugyhogy csak azért nem értem hogy miért nem megy vele hogy ha ugyanolyan teljesítményű hengerrel előtte meg ment, az igaz hogy lentebb nyomatékosabb a gyári kipu, de nem sokkal, ja és karburátor maradt a gyári.Amugy te mit módosítottál a kipunyíláson?
Azt max úgy,ha nem indulsz el vele :D komolyra fordítva:oldalt van egy tekerő amivel a napi km-t lehet nullázni,a teljes futásteljesítményt természetesen nem,illetve csak pörgetni! (ami bűncselekmény)
Én épp sk tuningolom a motoromat. Amit tudnom kellene a Tiédről! Milyen vastag a hasa a kipudnak? A vékony kb. 80mm-es csövek jók az 50-es hengerekhez. Maradt-e a gyári porlasztó, mert az csak a gyári kipuval dolgozik jól. Gyakorlatilag a kiputól elveszted az alacsony fordulati nyomatékot, amit nagyobb porlasztóval és membránnal tudsz vissza szerezni illetve nagyobb sűrítéssel. Én kicsit a kipunyílást is bántalmaztam mert egyébként nem nő a motor fordulatszáma és teljesítménye. Önmagában a kiputól csak rosszabb lesz a motor, vagy ha igen kevéssé különbözik a gyári csőtől akkor jelentéktelen teljesítmény növekedést okoz. Ha 100mm körüli hasa van a kipudnak az sose lesz jó a hengeredhez.
Sziasztok!
Nekem van egy yamaha tzr 50-es motorom amibe ugyanolyan blokk van mint az rs-ekbe és ezért irtam ide is.Most volt bejáratós (ugyanolyan teljesítményű henger lett rárakva, mint a gyári), a bejáratás alatt a gianelli sportkipufogóm volt rajta és mikor vége lett a bejáratásnak akkor a motor olyat csinált, hogy 7500 és 9000-es fordulatszám között nem ment.Felraktam rá a gyári kipufogót és így jó lett.A kipufogót azóta kiégettem, mert azt hittem, hogy valalmi lerakódás van benne de ettől sem lett jó és a karbit is kipucoltam.Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudnátok valamit javasolni ezzel kapcsolatban, hogy mi lehet a baja neki?
Hát nem semmi! azért egy ilyen "fordítva bekötött indítómotoros mindig indulás"azért érdekelne !-főleg azért mert a szabadonfutója miatt csak EGY irányba képes hajtani! a másik irányból meghajtva (pl.fordított bekötéssel,v ha a motor pörgetné-pl.járó motornál tovább indítózva) szabadon fut a fogaskereke!Mint az autóknál,arról nem is beszélve ,hogy a blokkra,vázra,elektronikákra ford poaritás kerülne....
és mikor veszem észre ennek az elönyét?és miben?
ja itt a kép is
Meg valami márkát is ami bevált.
Műanyagkosaras Skf?
Köszi.
Nekem van egy yamaha tzr 50-es motorom amibe ugyanolyan blokk van mint az rs-ekbe és ezért irtam ide is.Most volt bejáratós (ugyanolyan teljesítményű henger lett rárakva, mint a gyári), a bejáratás alatt a gianelli sportkipufogóm volt rajta és mikor vége lett a bejáratásnak akkor a motor olyat csinált, hogy 7500 és 9000-es fordulatszám között nem ment.Felraktam rá a gyári kipufogót és így jó lett.A kipufogót azóta kiégettem, mert azt hittem, hogy valalmi lerakódás van benne de ettől sem lett jó és a karbit is kipucoltam.Azt szeretném kérdezni, hogy nem tudnátok valamit javasolni ezzel kapcsolatban, hogy mi lehet a baja neki?
Tettem fel pár képet az adatlapomra.