Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neem, én pont visszafelé mondom.

A túl jó olajtól a puklung megcsúszik, meggyőződésem, hogy a 2t váltóolaj kevésbé/máshogy adalékolt cucc.

Mi pl a racesimsonba a legolcsóbb tuskó gazdaságos löttyöt toljuk, az már elég szar, hogy pont jó legyen:)

A 80w kontra 80w90 hibába 10 ből 9 motoros belesesik.
Az adalékolásban lehet nyilván más. De nem biztos, hogy azokkal az adalékokkal mi 'előrébb' vagyunk. Nincs extrém teljesítmény és hosszú csereperiódus egy kis 2t motornál.
Szerintem az a motorolaj, ami egy 100-200 lóerős 4t motor váltóját és kupplungját kiszolgálja, egy töredék teljesítményű kis köbcentis 2t esetében is jó kell legyen. Vagy rosszul gondolom?
A váltó- és differenciálmű olajokat a motorolajoktól eltérően SAE 75W-80, 75W-90, 80W-90, stb. viszkozitásokkal jelölik. Ezek valójában nem ennyivel sűrűbbek, mint a motorolajok, csak más skála szerint vannak számozva, a motorolajjal való összetévesztésük elkerülése végett, így numerikusan nem is összevethetőek.
Az adatlapokon, amit belinkeltem korábban, látszik, hogy a 75w90 és a 10W40 olajok viszkozitása teljesen megegyezik. Eltérések a gyártók között vannak ill abból adódik, hogy pl a SAE 40 viszkozitás egy -tól-ig értéket definiál.
A kis mérték az értelmezhetetlen, mert a 40 és 90 közötti különbség az " kicsi?!?!" de mihez képest? Pedig mindkettő viszkozitás! Én úgy vettem észre, hogy utcai használatra az az olaj felel meg amelyik a mechanikai zajokat is megszünteti és a napi szinten első elindulásnál nem okoz galibát a kuplungolási nehézséggel. Ezt a 75W-90 tudja. Amit lecseréltem olajat azzal szólt a kuplung kosaram. Verseny célra én is beleraknám a vékonyabb olajat, csak a kerékre jutó teljesítmény számít alapon! Na igen de én melóba járni vettem a vasat még ha meg is tuningolom. Vélhetően több km-t fut majd ezzel a váltó.
A viszkozitása az igen, de az adalékolása az más.
A 10W40 motorolaj ill. a 2T váltóolaj és a 75W90 hajtóműolaj viszkozitása minimálisan tér el.
A gyári ajánlás ez: AGIP Gear Synth 75W-90
A Repsol alternatív termékei: Repsol Moto Transmisiones 10W40 ill. a Repsol Moto Racing 4T 10W40
Gondolom az olaj állapotától függ. Az angolok szerint ami jó azt nem kell megjavítani.
akkor mit ajánlasz lecseréljem most vagy elég tavasszal?
Nem tudom hol láttad a 10w 40-et. A gyári könyve 75w90-es váltó olajat ír. Úgy vélem kell is bele a sűrű olaj mert elég rémes mennyiségű fémreszeléket láttam a lecserélt olajomban. Szóval nem egy japán minőség.
Nem tudom, vélhetőleg ahogy a bejáratás sikerül kb. 11 .
mondtam hogy ez 2 ütemű azt mondta ez tökéletes lesz bele
nekem a szerelő 10w50-et tett bele repsol racing 4t! Ez gáz?
Hello GHOST !
Ajánlottam a motorodat egy munkatársamnak ,tetszik neki, keresni fog majd telefonon, Mórról,-mondjuk nem kis táv-,de mondtam neki, hogy tuti a gép, többet is megérne, nem véletlenül fix áras.Remélem sikerül az üzlet,és akkor én is meggusztálhatnám a szépséget közelről is. Nem semmi lenne két EXTREMA parkolna a cég udvarán...
ja kösz azt pont nem vettem észre a listán
Hello!
Eladó lett motorom:
http://www.kepesmotor.hu/april...
Leírás: Nagyobbra váltás miatt eladó lett motorom. Vízhűtéses, 6 sebességes váltóval. Ami a motorban található:
-80-as TOP henger új dugattyúval
-tuning főtengely
-Dellorto karburátor
-Polini szívócsonk
-sportlégszűrő
-sport kipufogó rendszer
A motorja nagyon erős jó gyorsulással és végre is 120km/h felett megy. Esztétikailag vannak rajta hibák, karcolás, horzsolás. A fényezés még gyári és törve vagy repedve sosem volt. Minden visszajelző jól működik. Csak full szintetikus olajjal volt használva.Mivel eredetileg 50-es volt ezért gond nélkül használható 50-esként.
Csere csak rendszámos 125-ös gyorsasági motorra érdekel. Az ár alkuképes. Érdeklődni e-mailban: nagy122@freemail.hu
És telefonon bármikor!
Irányár:199.000 Ft
2t váltóolaj kell.
most vettem motort (rs) aztán szeretném lecserélni a blokkban az olajat. olvastam hogy 10w-40re kéne, gondoltam flancolok egy kicsit vennék hozzá repsol olajat. de abból van mindenféle moto rider, moto town meg ilyen szarságok. mindegy milyet választok bele csak 10w-40 legyen?
A 7.4-7.5 japán sűrítési viszonyra méretezett égéstérrel mekkora sűrítést lehet mérni új állapotában?
A km nem számít, miután gyorsan is ki lehet tolni a motor szemét. 7 atmoszférával még könnyen indul, de már kezd megérni a felújításra.
csinálhatok
sziasztok

mekkora az optimális kompresszió egy 11000 km es gyári 50esben?
köszi

üdv
Elég faszán néz ki!Esetleg 4ütemű 250-esre is csinálsz?
Nekem M4 van rajta
Milyen gyertyapipád van?
M4 vagy SAE?
összedobtam egy hangtompítót.