Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

add meg az msn címed és megbeszéljük.
Ja bocs... nem az RS-re irtad :) sri
Nekem NGK BR9ES van a vasban
Lehet,hogy gyertya probléma, de néztem, "isteni" szikrát ad .
Egyébként az Ngk br9 gyertya jó lehet komárhoz?
Még a kipufogóra gyanakszok. Szétszedem és kiégetem.
Üdv mindenki!
Van egy eladó hengerszettem! 2008-as Derbi sendáról való, de jó az apriliákra is 2006-tól!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Még más is jó lehet Apriliára pl van CDI-m stb.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Kérdezz nyugodtan!
Elérhetőségeim: igloditamas@citromail.hu
+3630431151
Lehet, hogy inkább a benzinnel lesz a probléma a komar esetében. Ólmos gyorsan égő benzinhez tervezték. Mindenesetre egy gyertyavizit nem árthat. Sok állás után is melegedni szokott a motor vélhetőleg valami oxidréteg vagy hasonló képződik a hengeren és tulképp újra kell járatni egy két napot. Amúgy nekem volt olyan haverom aki a frissen bejáratott motoromat 5 perc alatt főtengelyesre hajtotta. Adottsága volt a mandarinnak a maximális teljesítmény kicsikarása, a trabantja 140-et ment és 120-ról még gyorsított. A kipufogója pedig zsír kiégett állapotban volt mindig.
Üdv melyik a nehezebb ? Aprilia rx 50 vag y aprilia rs 50?
Üdv melyik a nehezebb ? Aprilia rx 50 vag y aprilia rs 50?
gyári leírásában az am6-nak nekem 75w-90 van!
Egyszer levolt irva nekem egy papírra pl: 30W blabla válaszokat köszi.
Maga a blokkba milyen olajat szoktatok tölteni?
súber?

Lefelé azonos tolattyúállásnál jobban elzárja a tűfúvókát és kevesebb benzint kap a motor. Felfelé tolva jobban nyitja a tűfúvókát és több benzint enged be. Ha minden igaz.. nálam így volt.
De vajon hol?
Én így elsőre a karbi légszűrő csatlakozásra tippelek,majd megnézem
otthon.
Az alapjártai csavaron kívül van más beállítási pont is a karbin valahol?
(full gyári)
oké köszi, olajat nemrég cseréltem :)
akkor keveset! csak kocaszerelő vagyok
Csak egyetérteni tudok az első mondatod első tagmondatával.)
Akkor nem sokat, hanem keveset kap:)

A tönetek alapján meg falsol valahol.
ha nem esik vissza alapjárati fordulatszámra akkor valószínűleg karbibeállítás kell neki,szerintem sokat kap!
Baromi nehezen akar indulni a kis Rs-m!:S
A fordulat is össze vissza jár,ha meg elkapja!
Felmegy 3e ig majd szépen lassan visszaejt 2e körülig.
Ha kicsit odahúzok neki & elengedem ismét megáll 3e
majd szépen ejt & néha meg is áll.
Akksi zsír új,önindító is.
Még a gyertya nem volt ezidáig cserélve.
Tegnap mentem vele végre 100km/h-t.
Szép is volt ez pár percig,majd elkezdett néha beszaggatni.
Utána lassítás kuplung be gurulás & leállt!
Nem értem!
Igen nekem is ilyen a motorom. Nekem Tuji azt mondta hogy ez tipus hibának mondható ;) Ellenőrizd a váltóban az olajat attól nekem csendesebb lett..:)
Olyan kérdésem volna hogy nektek az rs-etek ha be húzzátok a kuplungot nem csöndesebb ? mert nekem az ha ki engedem akkor meg eléggé diselessé válik
lehet baromságot mondok de szerintem a komárt nem ezekhez a jó fajta olajokhoz gyártották és azért melegszik tuti jó annak a sima olaj szerintem ezek a szintetikus olajok meg már az újabb technikákba valók, az előző gazdája a motoromnak csak motullal használta semmi baja se lett tölle sőt.. én castrol power 1 racingel használom tudom is ajánlani mindenkinek
Pontosan ez az olaj:
Motul 710 2t 100% szintetikus-észter.
Van egy kis fejlemény megszorulás ügybe. Most egy 1972 Komár motorral járok és ebbe is ugyanazt a Motul 100% szintetikus 2T olajat raktam, mit az rs-be. Elindultam dolgozni, és kb. 2 km után megállt. Érezhetően forró volt a henger. Rácsuláztam, csak úgy gurultak rajta a csöppek nagy sercegés kíséretébe. Az pedig elég meleg vasra utal. Vártam kicsit, újra beindult, és hazamotoroztam vele, de kezdett rendellenes hangja lenni, csörgött. Elképzelhető, hogy kuka a híres MOTUL olaj? És ezért állt be az rs is? 1:20 keveréket csináltam, többször leellenőriztem. Vajon honnan tudom meg, hogy tényleg szar-e az olaj?
Üdv: DonPedro
http://www.vatera.hu/repsol_mo... igényes olaj elérhető áron akár nyíregyházán is.. vagy esetleg egy teljesen versenyolaj szintén elérhető áron http://www.vatera.hu/elf_sport...
érdeklődni szucsik@citromail.hu címen..