Igen , ezt nem rég vettem. Egyébként hibátlan volt a hengerszett. Előzménye annyi volt, hogy már amikor felraktam, akkor is kicsit csörgött, de azt mondák a hozzá értők, hogy ezek a top-ok már csak ilyenek. Semmi más rendellenes hangja nem volt. Sebaj, most legalább a főtengely csapágyak is ki lesznek cserélve
Értem köszi! Még azt had kérdezzem meg hogy a forgáttyűsházat a kupakig kell önteni olajjal? :) Meg hogy Minarelli AM6 os blokkba milyen gyertya való? meg hogy hány miliméter a pólus közötti rés. Válaszod előre is köszönöm :)
Ennek tuti volt előzménye, ha szar egy tűgörgő annak hangja van...! Ez egyik pillanatról a másikra nem csinál ilyen kárt. Ennek már előtte is véres volt a torka, ebben 10000% ban biztos vagyok
Szerencsésen hazaértem! Röviden:
Szegedről indultam Pécsre és Baján megállt az rs. Vittem magammal szerszámokat, levettem a karbit,membránt, akkor már láttam, hogy a hajtókar alsó tűgörgők között furcsa, nem odaillő fémdarab van. Mivel nem szereltem még blokk-ot szét, és hát azt az út szélén elég vicces lett volna, segítséget hívtam, utánfutóval fatert. Összeraktam a mocit, szerencsémre kb. 100m re volt a potyka csárda Duna híd alatt, gyorsan benyomtam egy whisky-t meg egy sört. Akkor már semmi nem érdekelt. Ma szétszedtem, és a dugó elég érdekesen néz ki. Tiszta rücskös a teteje, és a gyűrűk belegyógyultak. Valami mintha beleesett volna a dugattyú tetejére és szétdolgozta volna, közbe kisebb darabok valahogy alulra kerültek, és a főtengely környékét karmolták,koptatták. A hajtókar fölső része és a fölső tűgörgő ép. Ha szétkaptuk a szerelő haverral a blokk-ot, jelentkezem a fejleményekkel. És még azt is ki kell deríteni, hogy mitől lett rücskös a dugattyú teteje. Üdv: DonPedro
Hát ha gondolod majd haverommal össze szervezitek aztán lehet bandázni :D Bár ezek a gépek mennek már úgy hogy én is élvezem a nagy géppel... Pogárdiban most sok RS, Af-1 volt
ajánlatokat várok! köszi!
Üzenet nektek itt: http://www.sportmotor.hu/motor...
Üdv, Zsolt
1 l 2000-2500Ft körül van.
Nekem bevált.
nagyon szép kis piros szívlámpás RS-t!
Jó lenne tudni vajon kié lehetett!
Szívesen megnézném közelebbről is!
amugy megkérdezhetem mi járatban indultál Pécsre? 35-40 km-es körzetben lakom :)
Szegedről indultam Pécsre és Baján megállt az rs. Vittem magammal szerszámokat, levettem a karbit,membránt, akkor már láttam, hogy a hajtókar alsó tűgörgők között furcsa, nem odaillő fémdarab van. Mivel nem szereltem még blokk-ot szét, és hát azt az út szélén elég vicces lett volna, segítséget hívtam, utánfutóval fatert. Összeraktam a mocit, szerencsémre kb. 100m re volt a potyka csárda Duna híd alatt, gyorsan benyomtam egy whisky-t meg egy sört. Akkor már semmi nem érdekelt. Ma szétszedtem, és a dugó elég érdekesen néz ki. Tiszta rücskös a teteje, és a gyűrűk belegyógyultak. Valami mintha beleesett volna a dugattyú tetejére és szétdolgozta volna, közbe kisebb darabok valahogy alulra kerültek, és a főtengely környékét karmolták,koptatták. A hajtókar fölső része és a fölső tűgörgő ép. Ha szétkaptuk a szerelő haverral a blokk-ot, jelentkezem a fejleményekkel. És még azt is ki kell deríteni, hogy mitől lett rücskös a dugattyú teteje. Üdv: DonPedro