Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam mondhatni , hogy nem vált be a 9 es gyertya . 8 assal egy kicsit jobb .
Hello! Valakinek eladó tuning alkatrészek RS-hez?
ajánlatokat várok! köszi!
jobb helyen 1500ft/l de ha tunningos géped van én inkább castrol power1 2t ajánlanám bár az ára kicsit húzós de mégse olyan drága mint a motul
Szevasztok,

Üzenet nektek itt: http://www.sportmotor.hu/motor...

Üdv, Zsolt
Heló baloldali kormányrudad van 2007-es Rs-hez? de csak teljesen hibátlan érdekelne.
Értem köszi :)
Volt valaki polgárdiban? Élmények, milyen volt?
9-es gyertya vagy annak megfelelő kell bele.
A váltót kell kupakig önteni, gyertya hézag 0,6-0,7mm.
Repsol MOTO SCOOTER 2T
1 l 2000-2500Ft körül van.
Nekem bevált.
Milyen motorolajat javasoltok az rs be? Am5 blokkom van.... Válaszokat köszi!
Hétvégén láttam BERETTYÓÚJFALUBAN egy
nagyon szép kis piros szívlámpás RS-t!
Jó lenne tudni vajon kié lehetett!
Szívesen megnézném közelebbről is!
Pécs mellé Kisherend-re indultam a haveromékhoz. Neki is rs-50 van.
Igen , ezt nem rég vettem. Egyébként hibátlan volt a hengerszett. Előzménye annyi volt, hogy már amikor felraktam, akkor is kicsit csörgött, de azt mondák a hozzá értők, hogy ezek a top-ok már csak ilyenek. Semmi más rendellenes hangja nem volt. Sebaj, most legalább a főtengely csapágyak is ki lesznek cserélve
uhh az szép :( de nemrég vettél nagyobb hengert nem?
amugy megkérdezhetem mi járatban indultál Pécsre? 35-40 km-es körzetben lakom :)
Értem köszi! Még azt had kérdezzem meg hogy a forgáttyűsházat a kupakig kell önteni olajjal? :) Meg hogy Minarelli AM6 os blokkba milyen gyertya való? meg hogy hány miliméter a pólus közötti rés. Válaszod előre is köszönöm :)
Alsó görgő, de ezek még csak a kosár darabkái.
Ennek tuti volt előzménye, ha szar egy tűgörgő annak hangja van...! Ez egyik pillanatról a másikra nem csinál ilyen kárt. Ennek már előtte is véres volt a torka, ebben 10000% ban biztos vagyok
elèggè pòrul jártál , jòl szèt darálta valami tèlleg :s
és a többi kép...
sziasztok! van itt valali?
Szerencsésen hazaértem! Röviden:
Szegedről indultam Pécsre és Baján megállt az rs. Vittem magammal szerszámokat, levettem a karbit,membránt, akkor már láttam, hogy a hajtókar alsó tűgörgők között furcsa, nem odaillő fémdarab van. Mivel nem szereltem még blokk-ot szét, és hát azt az út szélén elég vicces lett volna, segítséget hívtam, utánfutóval fatert. Összeraktam a mocit, szerencsémre kb. 100m re volt a potyka csárda Duna híd alatt, gyorsan benyomtam egy whisky-t meg egy sört. Akkor már semmi nem érdekelt. Ma szétszedtem, és a dugó elég érdekesen néz ki. Tiszta rücskös a teteje, és a gyűrűk belegyógyultak. Valami mintha beleesett volna a dugattyú tetejére és szétdolgozta volna, közbe kisebb darabok valahogy alulra kerültek, és a főtengely környékét karmolták,koptatták. A hajtókar fölső része és a fölső tűgörgő ép. Ha szétkaptuk a szerelő haverral a blokk-ot, jelentkezem a fejleményekkel. És még azt is ki kell deríteni, hogy mitől lett rücskös a dugattyú teteje. Üdv: DonPedro
az a baj hogy mifelénk itt pestmegyébe meg kevés az rs
Hát ha gondolod majd haverommal össze szervezitek aztán lehet bandázni :D Bár ezek a gépek mennek már úgy hogy én is élvezem a nagy géppel... Pogárdiban most sok RS, Af-1 volt