Sziasztok! Tanácsotokat szeretném kérni. Az a problémám van, hogy amikor a kuplungot kiengedem zörgő hangot hallok a motorba. Amikor behúzom pedig szépen jár a motor. Mi lehet a baja? Ja és ha megyek vele egyhuzamban 30 km-ert akkor ez a hang felerősödik. Olyasmi mintha két fém alaktrész sűrölödna. Köszi a válaszokat előre is :)
Hát gyere ki polgárdiba mocis talira! És van RS nekem is az volt és haveromnak is az van :D Balatonfűzfő - kenese... Régen nekem is ez volt a bajom! De én aszem már láttalak veszprémbe ... :D Vagyis szoktam egyet látni rohangálni
Hát most nem tudom menniyt megyek vele mert nem jó a kmóra elromlott a mérő műszer a keréknél. Hát eléggé füstöl megnézheted a videómat direkt felvettem hogy mennyi az anniy mert itt veszprém környékén nincs rs nem tudok viszonyítani :D És a pumpán hol lehet állítani?
Ha ennyire zavar akkor állíts a pumpán, és annyi! De 2T motornál egy pici füst még üzemmelegen se baj! Hangsúlyozom hogy kicsi füst! De amúgy meg 1000 km re bőven jó egy liter olaj!
Ez attól függ ha havonta el mész vele 800-1000 km-t akkor az jó kb aszem egy teli tartály annyira volt elég.
De azért ennek vannak árulkodó jelei! Pl ha füstöl melegen is akkor sok az olaj. De olyankor köpheti a gyertyát is. Ha ilyen gondod nincs akkor túlsokat motorozol :D Vagy valahol csöpög az olaj...
Én annyit javasolnék hogy ha sokáig meg akarod tartani egy Polini hengert neki és azzal ki motorozod azt az időt míg rá jössz hogy nagyobbra kell ülni!
Bár a fúrás valóban olcsóbb!
Az általam mutatott RS-en most lett cserélve DR henger 35k volt komplett. Bár még nem volt hajtva mert bejáratós!
"ezek a furt dolgok elég rövid élettartamúak (Állítólag) Ebben a fúrás témában nem vagyok jártas mert soha nem csináltattam meg így a motort..."
VAlóban állítólag.
Teljesen korrekt módon , a gyárival azonos minőségűre meg lehet honolni bevonatos hengereket,fúrni is lehet rendesen hüvelyest.
Az már más kérdés, hogy normális szakemberhez kell vinni, nem a sarki pistabácsihoz.
Légyszi ne gyökerezzél mert normálisan beszélek veled...
Te vagy az... hogy kulturált ember lévén nem tudsz normálisan beszélni...
De bocs nem is zavarom a túl intelligens formádat!
Hát ez így nehéz kérdés! Ha nem volt fúrva túlméret van 2is
Olyan 12k körül van az új dugó gyűrűvel csapszeg de a tűgörgős csapágy nincs benne az plusz 2-3e FT
+ még az a költség amiért fel fúrják... Abban nem vagyok otthon én inkább cseréltem mert ezek a furt dolgok elég rövid élettartamúak (Állítólag) Ebben a fúrás témában nem vagyok jártas mert soha nem csináltattam meg így a motort...
köszi
De benyomhacc egy jó halászlevet..:)
Ez attól függ ha havonta el mész vele 800-1000 km-t akkor az jó kb aszem egy teli tartály annyira volt elég.
De azért ennek vannak árulkodó jelei! Pl ha füstöl melegen is akkor sok az olaj. De olyankor köpheti a gyertyát is. Ha ilyen gondod nincs akkor túlsokat motorozol :D Vagy valahol csöpög az olaj...
Bár a fúrás valóban olcsóbb!
Az általam mutatott RS-en most lett cserélve DR henger 35k volt komplett. Bár még nem volt hajtva mert bejáratós!
De nem áll módomba senkivel vitázni... Úgy bocs ha valakinek sértő lettem volna!
VAlóban állítólag.
Teljesen korrekt módon , a gyárival azonos minőségűre meg lehet honolni bevonatos hengereket,fúrni is lehet rendesen hüvelyest.
Az már más kérdés, hogy normális szakemberhez kell vinni, nem a sarki pistabácsihoz.
Havonta biztos nem kell cserélni... Na de nem mondok semmit majd az intelligens kolléga meg mondja!
NEM írtam sehol, hogy TE lennél gyökér, felesleges magadra venni.
Te vagy az... hogy kulturált ember lévén nem tudsz normálisan beszélni...
De bocs nem is zavarom a túl intelligens formádat!
Széles Utat
Olyan 12k körül van az új dugó gyűrűvel csapszeg de a tűgörgős csapágy nincs benne az plusz 2-3e FT
+ még az a költség amiért fel fúrják... Abban nem vagyok otthon én inkább cseréltem mert ezek a furt dolgok elég rövid élettartamúak (Állítólag) Ebben a fúrás témában nem vagyok jártas mert soha nem csináltattam meg így a motort...