Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát így vettem. De amúgy pöccre indul hidegen-melegen.
Am jah tudom hogy annyit kéne de nem akar sehogy..
És ha kompresszió baja van akkor elég lenne a dugót kicserélni?
nem én vagyok kemény, hanem te beszélsz zöldséget.

Normális motoros, akinek minimális technikai érzéke van, a megadott intervallum után, vagy évente lecseréli a váltóolajat.

Természetesen, vannak oylan gyökerek, akik nem a szellemi képességeik nem terjed idáig.
Hát 21 es karbival sikerült üresben 9000 forgatni...
És én akkor szinte mindent ki cseréltem mert mindenre gondoltak csak erre nem! Vagy 250e Ft-m bánta mire a gyűrűtörés meg mondta mi a baja. Kezdő voltam! Bár azt hozzá teszem ha 5be 8000forog akkor azzal már olyan 70-90körül kellene motoroznod...
Így vetted? Vagy használtad és tönkre ment? Mert ha a gyújtás rossz helyen van nehezen indul és akkor is csinálja hogy nem pörög ki meg erőtlen a gép. Előgyújtása akkor nem jó.
Akkor ki kéne cserélnem a hengert? Vagy elég lenne csak a dugót?
am nem 10et pörög üresben csak 9et.. de azt máár nagyon nehezen..
hááát nem olyan kicsi elöl,hátul 44el.. elöl nemtom... de majd megnézem...
De biztos nem az áttétellel van baja mert ha az miatt nem menne akkor lenne elég nagy ereje...
És neked is ezt csinálta hogy nem pörgött ki teljesen?
Hu de kemény vagy :D

Azt megnézem mire tekersz sip sup 10000km egy ilyen 50es sárkányba...
legfeljebb nálatok.
Miért kell minden hónapban olajat cserélni?
Hát motorolajat mivel 2T nem cseréled hanem elhasználja keveri a benzinhez

A másikat (Blokk, váltó ami egy és ugyan az)meg általában úgy szokták hogy bontásnál vagy 1000évente kb 1X :D
apriliamotorok@freemail.hu

Neki írj elég sok Apriliát bontott. Én is tőle vásároltam de kérj képet róla mielőtt meg veszed mindenképp...
A motorolajra gondoltam :)
Sziasztok :)
Nem tud valaki véletlenül olcsón kipu. dobot rs-re ? (95-98)
Esetleg ledes hátsó lámpát ? :) Az új 12 ezer ft.
köszi előre is .
Hülyén írtam! mivel mind a két tengely ékkel van annyit tudsz hibázni hogy a jelölést rosszul rakod össze. a pontoknak egymással szemben úgy értsd hogy a legközelebb legyenek egymáshoz és így értve szemben... Ekkor a fötengejt ha felső holtpontra forgatod a súlynak lent kell lenni így egyenliti ki a rezgést!
Emlékeim szerinte nem nagyon lehet "rosszul összerakni"
Ahogy írták a két pontnak egymással szemben kell lenni a váltó oldali részen a fogaskeréknél és minden jó lesz vele! elég ha csak a jobb oldali deklit szeded le. Nem kell szét robbantani az egész blokkot hozzá
Henger csere és menni fog!
Az én Rs-em is anno ilyen volt! Kompresszió is meg volt benne ezért a szervizbe is hülyének néztek! Amikor el törött a gyürű és meg kapta 70-es hengert 120ig meg se állt :D

Ha már így írok akkor mutatok valamit :D

kb 5 hónapi meló után elkészült barátom motorja! Pár kép róla!
Szép napot!

Ma készülök Szegedről Pécsre menni a kis rs-el. Még sosem voltam ilyen hosszú úton vele, kíváncsi vagyok mit szól majd hozzá. Nem akarom széthajtani olyan 80 km/h utazótempóval fogok menni. Aztán mennyire lassul vissza a dimbes-dombos vidéken, nem tudom. Majd beszámolok az útról. Üdv: DonPedro
Vélhetőleg a kézikönyv további oldalain található segítség a tengely beállításához. Emlékeim szerint a kapcsolódó fogaskerekeken vannak jelzések és a főtengely bizonyos állásában kell együtt állniuk. Érdemes ismeretlen blokk szétszedésénél dokumentálni az eredeti állapotokat, mert ez jelentősen csökkenti az okozott kár mértékét. Az NSR-em előző gazdája egy szimering cseréből csinált nekem 100K kárt. Végülis nem nagy történet fordítva rakta be a futógyűrűt, ami szétbaszta a 40K fogaskereket és a kihagyott hézagolók meg a blokk szét össze. Gyújtás, kiegyensúlyozó tengely , váltó, berugó racsni, szimering futógyűrű, ó gyűrűk. Amit érdemes megjegyezni felírni lefényképezni.
60-nál 8 ezret forog? milyen áttétel van rajta?
en arra tippelnek hogy a kipufogonal keresgej
probald meg h leveszed es ugy kicsit hangos lesz de egy probat meger
sziasztok
volna egy kis problemam: van egy 96 os rs 50 esem 70 es szettel vettem minden zsir volt mig szet nem kellet sedjem majd mindent oszeraktam es ugy 3000-7500 kozott berezeg az egesz.
mi lehet a problema en a"countershaft"-re tippelek (szerintem ez egyensujozza ki a motrot) nem jol raktam vissza a fogaskereket most ponton van hova kenne alitasa es hany fogat
segitseg elakadtam
Ha üresben pörög 10et terhelés alat 8at csak, akkor az valszeg kompresszio. ha elektronika lenne akkor mindenhogyan annyit pörögne. . üresbe se 10et kéne, szoval más baja is lesz
Helló!
Nekem egy 94'es RS-em van és van egy kis bajom vele..
60-nál,azaz 8000-nél megáll és nem pörög tovább...
Ez miért lehet?
Először a karbira gondoltam,de utána vettem rá 17,5-est a 14es helyett. A szívócsonk is gyári volt,a 8,8-as belső átmérőjű,de azt is kicseréltem nagyobbra, valamint kapott 1 polini sportlégszűrőt.
Szóval ezeket mindet kicseréltem de igy is kb ugyanaz,csak annyit változott hogy kicsit jobban gyorsul,de 60nál igy sem megy többet.A kipufogóban sincs fojtás sem,mert aztis megnéztem,és elvileg annak látszódnia kéne.Xal nemtom mi baja lehet...
Kéne valami infó hogy miért lehet ez..
Egyébként ereje is van meg minden de 8000től nem pörög tovább sehogy... csak üresben kilehet 10ig de azt is erőltetni kell kb..
Lehet vmi elektronikai gond?
Ha valaki tudna valamit segíteni nagyon megköszönném.
100 körül, enyém mikor még megvolt belegurult nagynehezen a 110 be! full gyári volt
attól, hogy ráteszel egy nagyobb karbit meg ne várj csodát, alól lesz nyomatékosabb de semmi több
hello nekem 120km