Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fekete a teljesen széria. A zöld a tuning csővel, de csak a csővel. A piros a fulltuning.
Ki van még mindíg szakadva az olaj bovden ág
szia atti, elszakadt? vagy mi történt vele?
Sziasztok!
Keresek 94-es RS50-hez gázbovdent. A moto-nál rendeltek nekem valami utángyártottat, de sajnos nem jó a vasamhoz (túl rövid volt a gázkar oldalon, nem lehetett befűzni )
Elsősorban pesti boltot keresek, vagy elfekvő darabot postai úton megvennék.

email: tata81@gmail.com

Köszi.
A zöld és a fekete vonal az mutatja a gyári rs gyári kipuffal a teljesítményt vagymi?
újaj ez elég bonyolultnak látszik,de majd segítel ha szépen megkérlek? ,hogy mi merre miujság,amugy mennyibe fog fájni az egész?
köszönöm mindenkinek majd ki próbálom
egyszerüen keress egy személyautó féknyerget és abbol tekerd ki a légtelenítőt.az enyémben pl egy suzuki swift első féknyereg léktelenítője van.annyi hogy 5-6 mm-el kijjebb fog állni.de nem lessz útban.
Hali! Vki nem tudja véletlenül milyen méretű karmantyú kell a villába szívlámpás Rs 50-hez (Asszem 99-es), meg, hogy kb mennyi cm3 olaj kell bele? Köszie előre is!
Azért széria hengerrel is csinál valamit.
Jut eszembe, megnézem mit csinál a széria motoron a tervezett kipufogóm.
Kicsit bonyolultabb a dolog. A sport kipufogó inkább a tetejét javítja. De ehhez kell a henger alakítása is, de e miatt porlasztó membrán szívócsonk is kell, hogy megmaradjon alulra a nyomaték az égésteret is alakítani kell. Hosszú áttételhez is lehet kiput tervezni, de lehet, hogy feleslegesen, mert ha nyomatékosabb akkor nagy valószínűséggel kevesebbet forog. Amúgy haverom most vesz új hegesztőgépet a régit meg már eladta. A blokk már Ivánnál van henger hengerfej alakításon, a Hebo membrán készlet még nem jött meg. Porlasztó megjött és át is alakítottam.
Szia!A kipufogóval miújság van?Én mindenképpen szeretnék rá venni egy sportkipuff-ot sokat dobna rajta most teljesen gyári henger karbi minden áttétel hátúl asszem 46(erre nem emlékszem biztosra de szerintem ennyi)elől 13. Egy sportkipufogót szeretnék rávenni illetve előre 14-es fogaskereket úgymár jobban gyorsulna is illetve végre is jobban menne,nem?
Vélhetőleg a munkahengerben benne van az anya menet, na abba csavarj bele metrikus 6-os csavart. ellenőrízni milyen menet. Szerintem semmi extra nincs abban a légtelenítőben.
Hali. Eladó kizárólag 3 liter Castrol Power 1 Racing 2T motorolaj
6500 Ft
e-mail: ftamas7@freemail.hu
tel:06303384665
További szép napot!
Sziasztok nem kapok sehol a hátsó fékhez légtelenítő csavart és úgy kell csináltatnom csak van 1 kis bi-bi nem tudom milyen a menet emelkedése valaki nem tudná meg mondani hogy sima metrikus vagy milyen a menete ha valaki tudja vagy ki venné és meg nézné nekem nagyon meg köszönném.
Szevasztok
keresnék csutkakormányt rs hez viszonylag jó áron ha valaki tud vmit az jelezzen köszike előre iss
Ez főfékhengerbe való dugattyú karmantyústól. Ha a munkahengered van berohadva ez abba nem jó.
Kb. 800-as vizes, szóval folyadék álló polírpapírral. Ilyet vélhetőleg festők boltjában lehet kapni. Arra is ügyelni kell, hogy a fék gumi alkatrészei nem bírják a motor váltó etc. olajokat.
Sziasztok szerintetek JT vagy D.I.D. láncot érdemesebb megvenni? Melyik a jobb? Sima did 3900 ért van egy oldalon, ugyan ott erősített JT 3500ért.
26-os dellorto csonkkal membránnal:13000ft :06209103659
Nos úgy néz ki,hogy a fékdugattyú adta meg magát!
Semmi ereje nincs...
Ki is néztem egyet,de nem vagyok benne biztos,hogy ez lenne-e
az ami nekem kell
http://italmondo.hu/index.php?...
96-os a gép.
Sziasztok!
Nekem egy 2008-as RS50-re kellene egy hátsó fekete ülés. Ha van valakinek, akkor e-mailben vagy telefonon közölje velem! :)
no1boy@citromail.hu
0630 304 4261

Tuning kipufogó rendszer is érdekelne! :)

Üdv.Tomi
rs50 jó állapotú kipufogó 10000ft.tel:06209103659
Üdv!

Egy kis segítség a Yamaha Dt fórumról, magam is így tisztítottam meg a fékemet:

kawa550
[14980] 2008. december 21. 20:59
Ha már karbantartásnál vagyunk.
Fékdugattyú tisztítása szétszerelés nélkül képekkel illusztrálva. Afféle after-before.
A koszos kép önmagáért beszél.
A tiszta melletti,drótdarabra fűzött cipőfűzőnek tűnő tárgy valójában titkos NASA technika. Ennek segítségével lehet szétszerelés nélkül megoldani a dolgot.
A célszerszámot(továbbiakban cipőfűző) a drót segítségével átfűzzük a már laposvas darabbal kitámasztott ,és fékpumpálással kinyomott dugók mellet,majd vissza a másik oldalon. A cipőfűző így félkör alakban körülöleli a dugót,ezután alaposan befújjuk féktisztítóval, és a cipőfűzőt oda vissza húzogatva kifényesítjük a dugót. Ezt természetesen minden dugó mindkét oldala felől végrehajtjuk.
A művelet kb fél óra nyergenként, le-fel szereléssel együtt.
Veszélyes pontok: az olaj ne fogyjon ki a tartályból,a dugók teljes kinyomásához sok olaj kell. A kitámasztót nem lehet elhagyni,különben a könnyen járó dugók kiesnek,a szorulók meg benn maradnak. A kész dugók visszanyomásánál figyelni kell,szépen lassan, különben az olaj nem vissza megy a tartályba,hanem kilöki a szemben levőt. Akkor aztán jöhet az olajcsere, meg a légtelenítés...
És ha már úgy is kinn vannak a betétek,akkor a csúszócsapok kifényesítése és szilikonzsírral bekenése se maradjon ki. Eltekintve a több dugótól, ezt a dt-n is tudjátok alkalmazni.