Hát gratulálok .. De télleg egy gusztustalan ez az ár ..
De legalább nem áll benne a pénzed.. csak amit elbuktál..
Aztán jó motorozást a nagy testvérrel ;)
Olcsó benzint, gumi fákat .......
Sziamia kuvuki föld! :D XD
Eladó a gépem még mindíg. Csak mostmár eléggé sürget az idő tartozás miatt . Ugyhogy jólenne valakivel meg állpodni. RS 50 es blokkja full gyári 50es. Sportlégszürő, ledes indexek, új akksi, 90%os gumik, új fékbetét. stb stb. A lényeg 200 000 Ft kérek érte de ezmár nem alkuképes, ha valakit érdekel igy ahogy van elviheti.
Tolna megyében nem találsz mégegy ilyen patent gépet! Ez 100%
Jó én sem addig hajtom amég szétesik de amég én megveszek pár ezerért egy karbit addig egy injektor onnan kezdödik hogy 30-40 ezer ft akkor a vezérlősegységröl meg a többi elektronikáról nem is beszélve. meg ár érték arányban sem a legjobb motorok.
De ez az én véleményem. Nem megbántani vagy b.szogatni akartalak de én tuti nem vennék injektorost.
Én nem vagyok ennyire pesszimista. Csak szakszerű karbantartást igényel az előírások szerint. Ezt sajnos a magyar motorosok töredéke sem tartja be. A karburátoros igénytelenebb ott nem probléma ha a szervizeket hanyagolják de az injektorosnál hamarabb megbosszulja magát. Egy kétütemű motornál tudomásul kel venni hogy 10-16 erez km után nagyszervíz, dugócsre stb.... Sokan büszkélkednek hogy 20 22 ezer km-er van a motorban de még gyári bontatlan stb... na erre nem lennék büszke. Én simán adok egy esélyt neki. De tudomásul kell venni hogy nem csak használni kell hanem költeni is rá a megfelelő időben és nem addig hajtani amíg meg nem áll. Ennyi a titka szerintem. Nem vagyok kezdő a témában de ez lesz az első injektoros robogó amit veszek a barátnőmnek.
A jelenség hogy ditech. injektoros retek! Nem akarlak megbántani de ha körülnézel az sr fórumon ott is azt mondják hogy injektorost nem szabad megvenni.
Sziasztok!
Holnap készülök egy Aprilia SR ditech-et vásárolni. 14000km-er van benne 2003-as kiadás. Szép állapotú és állítólag hibátlan. Milyen buktatói vannak motornak? Mire kellene figyelnem vásárlásnál? Van valami visszajelzés ami elárulná motor hibát? Hogyan kell viselkednie? És mi az a jelenség aminél jobb ha elfelejtem mert nem érdemes megvenni?
Nagyjából 6000-től él a motor, ami ebben a kategóriában világcsúcs. A beállítás finomításával lehet javítani a nem ajánlott fordulatszám használhatóságán esetleg a lassú haladás megkönnyítésére lehet nagyobb áttételt használni. DE MINEK? Gyakorlatilag elindulásnál nem elég dízeles a motor, de egyébként teljesen dízelnek tűnik kétütemű létére. Amennyiben tuningolt a motor és a könnyű vezethetőséget preferálod a nagy sebességet nem kívánod akkor alakítsd vissza szériára.
Sziasztok. Először is elnézést kérnék, ha már valaki feltette ezt a kérdést, keresőben nem találtam ehhez hasonló témát. Az Aprilia RS 50 típusú motorommal volna egy kis gond. Amikor már eléggé felforrósodott a motor, akkor van egy kritikus pontja. 4 és 6 ezer közötti fordulatszámon annyira nehezen akar menni, hogy ez nem normális, teljesen elveszti az erejét, ha átmentem ezen azután megy rendesen, minden gyári rajta, olyan 11ezerig pörög körülbelül 102km/h a vége 15/53 fogaskerekekkel. Erre mások annyit mondtak, hogy már elsőben ki kell pörgetni és úgy hajtsam, de ez sem jó, mivel elsőben meleg motornál ledadog, ha felhúzom magas 5ezer fölé, elég erősen... ötleteket kérnék, előre is köszönöm a segítségeket.
Milyen az a hátsó gumi? Ránézésre párhuzamosan áll a felnire a futófelület az oldalán. Amit vettem azon 130-as van amit kénytelen vagyok lecserélni, mert nagyon ostobán fordul.
Rs 50 (96)
- Képet még nem csináltam róla,mert szinte folyamatosan
szét van szedve rajta valami!
Remélem hamarosan össze áll & akkor töltök fel képet
Tegnap volt olajcsere.Hááát néztem egy nagyot
állagra mint a tejes kávé,színre mint az üszök, & úgy habzott mint a Traubi szóda!
Kell a pénz csak emiatt egyébként nem adnám el énsem.