Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuji lehet láma kérdés,de mivel polírozzam meg a
dugó szélét h. ne legyen "még" baja?
A belsejét is kell vagy elég lenne csak a dugót?
én még nem látlak msnen, azért jobb az msnen mert itt gyorsabb meg egyszerübbis képet küldeni majd csinálok a héten mert még nem csináltam :)
Kitartás! :) Én is ma fogok majd hozzá rajta az összes csavart kicserélni... Remélem boldogulok majd egyedül... :)
Már fölvettelek msn-re. De email-en keresztül is megtudjuk beszélni a dolgok. :) Itt a címem:
mategabor_molnar@totalcar.hu
Úgy tudom hogy az a gyertya amiről nem lehet lecsavarni a véget az csak 4 ütemű motorhoz való, amelyiket meg le lehet az használható a 2 ütemű motorhoz is.
Ha bele tudsz nézni a kupakba és látsz benne menetet akkor szétszedhető, de van egybeöntött kialakítás is. Mondjuk, ha itt jön szét a gyertya az még használható lehet, mert csak az ellenállás szokott alatta tartózkodni. Ettől még tömít a gyertya máshol.
Most akkor állandóan fog, vagy egyáltalán nem fog? Végülis mindegy, ilyenkor, ha nem sikerül bejáratni a dugattyúkat az egyszerű vissza tolom kipumpálom módszerrel akkor ki kell pumpálni őket ügyelve arra, hogy ne lehessenek olajosak a betétek és meg polírozni a hengereket és a dugattyúkat is, majd fékfolyadékkal bekenve összerakni.
Na ezt jólmegaszondtam :D
Így akartam:
Akkor arról nem lehetett lecsavarni sajnos.. de van amelyikről le lehet csavarni.
Akkor arról nem lehetett lecsavarni.. de van amelyikről le lehet csavarni sajnos.
Mert M4-es pipám van,nem pedig SAE!
Le lehet, fogod és lecsavarod, de mi a ... akarod levenni?
Már késő!
Én is így voltam vele!
Megpróbáltam,de jött vele az egész belseje!
Én még ilyent nem láttam!
sima menetes, le lehet róla csavarni
Am ma átlagosan szar nap!
13h-20h motor service
Jövő héten jön a hátsó fékbetét,& mondom felújítás.
Erre ma beragadt az első fék!
Szétszedtem kitakarítottam semmit nem látok benne
Dot3-al próbáltam felönteni,de az istennek nem akarja kiemelni.
Légtelenítőn már szépen bubimentesen folyt.
Veszek fékolajat (Most olvasom h.a gyári Dot5) azzal hátha menni fog...
Srácok ma vettem ilyen gyertyát,de rajta a kis kupak.
Szerintetek is le lehet szedni róla?
http://www.adaracing.com/produ...
Széles utat akart lenni :P
További szép napot mindenkinek én most megyek meghajtom a riskát Szeles utat minden motoros társamnak
Már ien volt... a srác akitől vettem neki ment a kerítésnek és meghúzta az oldalát és vissza festette az eredeti szinére az oldalsó burkolatot matt feketére csak az oroszlán fejet nem festette vissza :( itt az msn címem ha van vegyél fel Josee666@freemail.hu amugy 2004-es a motorom de nem hiszem hogy a plexibe ez befolyásol max az új kaszniban
Ok, koszi.
Most mar csak azt arulja el nekem valaki, hogy az AM3-as blokkon hol van a motor szam? Sehol sem talalom :(
Attila
Behúzott kuplungnál nem forognak a váltó tengelyek és ha pont úgy állnak a kapcsoló bütykök akkor nem lehet összekapcsolni őket. Szóval jobb folyamatában kapcsolni húzod a kuplungot tolod a gangot így még valszeg forog a tengő.
Komolyan érdekelne,igen. :) Mert az előző tulaj utángyártottat vett rá és megtört... És milyen évjáratú a motorod? Motorodról meg még annyi hozzá fűzni való,hogy nagyon szép! Festését te csináltattad vagy már ilyen volt? Egyszerűség kedvéért inkább email-en küld a képet. Itt a címem: mategabor_molnar@totalcar.hu

Köszi!
Koszi, ezeket mind neztem mar, a szivatot tisztitottam a karbival egyutt, a gyertya meg vadi uj. Most mentem vele egy karikat, es az akkura gyanakszom... szerintem haldoklik :S Jovo heten veszek bele ujat, es meglatjuk.
Viszont en is tapasztaltam valtoproblemat:
Alltam a lampanal, es leleptettem az 5 sebes valtom legalulra. Csak amikor indulni akartam, kiderult hogy az nem az 1-es volt... hiaba tapostam, nem vette be az 1est... fel,le,fel, le, aztan bevette nagynehezen. Utana meg megint jol mukodott... nekem is az olaj lehet az oka?
Indítózz egy rövidet, hogy megszívasd a gépet. Utána vedd le a szívatót és próbáld kis gázzal indítani. Ha túl jól működik a szívató akkor annyira eldúsít, hogy nem indul a motor. A másik eshetőség az lehet, hogy tömődött a szívató rendszer. Gyertyát érdemes megnézni még, hátha nagy a hézaga etc.
Sziasztok!

Van egy kis problema a vasammal: Elso inditaskor majdnem lemerulesig inditozhatom, akkor sem kapja el a motor... ha viszont nagy nehezen egyszer beindult, akkor pocc-roff... akar egy fel oraval utana is. Masnap viszont kezdodik elolrol a tortura. A szivatot megneztem, es mukodik, a karbi ki lett tisztitva, uj gyertya van benne.
Valami otlet, hogy hol lehet a bibi?
Valaki ismeri a Hebo manston Replikát?