Úgy tudom hogy az a gyertya amiről nem lehet lecsavarni a véget az csak 4 ütemű motorhoz való, amelyiket meg le lehet az használható a 2 ütemű motorhoz is.
Ha bele tudsz nézni a kupakba és látsz benne menetet akkor szétszedhető, de van egybeöntött kialakítás is. Mondjuk, ha itt jön szét a gyertya az még használható lehet, mert csak az ellenállás szokott alatta tartózkodni. Ettől még tömít a gyertya máshol.
Most akkor állandóan fog, vagy egyáltalán nem fog? Végülis mindegy, ilyenkor, ha nem sikerül bejáratni a dugattyúkat az egyszerű vissza tolom kipumpálom módszerrel akkor ki kell pumpálni őket ügyelve arra, hogy ne lehessenek olajosak a betétek és meg polírozni a hengereket és a dugattyúkat is, majd fékfolyadékkal bekenve összerakni.
Am ma átlagosan szar nap!
13h-20h motor service
Jövő héten jön a hátsó fékbetét,& mondom felújítás.
Erre ma beragadt az első fék!
Szétszedtem kitakarítottam semmit nem látok benne
Dot3-al próbáltam felönteni,de az istennek nem akarja kiemelni.
Légtelenítőn már szépen bubimentesen folyt.
Veszek fékolajat (Most olvasom h.a gyári Dot5) azzal hátha menni fog...
Már ien volt... a srác akitől vettem neki ment a kerítésnek és meghúzta az oldalát és vissza festette az eredeti szinére az oldalsó burkolatot matt feketére csak az oroszlán fejet nem festette vissza :( itt az msn címem ha van vegyél fel Josee666@freemail.hu amugy 2004-es a motorom de nem hiszem hogy a plexibe ez befolyásol max az új kaszniban
Behúzott kuplungnál nem forognak a váltó tengelyek és ha pont úgy állnak a kapcsoló bütykök akkor nem lehet összekapcsolni őket. Szóval jobb folyamatában kapcsolni húzod a kuplungot tolod a gangot így még valszeg forog a tengő.
Komolyan érdekelne,igen. :) Mert az előző tulaj utángyártottat vett rá és megtört... És milyen évjáratú a motorod? Motorodról meg még annyi hozzá fűzni való,hogy nagyon szép! Festését te csináltattad vagy már ilyen volt? Egyszerűség kedvéért inkább email-en küld a képet. Itt a címem: mategabor_molnar@totalcar.hu
Koszi, ezeket mind neztem mar, a szivatot tisztitottam a karbival egyutt, a gyertya meg vadi uj. Most mentem vele egy karikat, es az akkura gyanakszom... szerintem haldoklik :S Jovo heten veszek bele ujat, es meglatjuk.
Viszont en is tapasztaltam valtoproblemat:
Alltam a lampanal, es leleptettem az 5 sebes valtom legalulra. Csak amikor indulni akartam, kiderult hogy az nem az 1-es volt... hiaba tapostam, nem vette be az 1est... fel,le,fel, le, aztan bevette nagynehezen. Utana meg megint jol mukodott... nekem is az olaj lehet az oka?
Indítózz egy rövidet, hogy megszívasd a gépet. Utána vedd le a szívatót és próbáld kis gázzal indítani. Ha túl jól működik a szívató akkor annyira eldúsít, hogy nem indul a motor. A másik eshetőség az lehet, hogy tömődött a szívató rendszer. Gyertyát érdemes megnézni még, hátha nagy a hézaga etc.
Van egy kis problema a vasammal: Elso inditaskor majdnem lemerulesig inditozhatom, akkor sem kapja el a motor... ha viszont nagy nehezen egyszer beindult, akkor pocc-roff... akar egy fel oraval utana is. Masnap viszont kezdodik elolrol a tortura. A szivatot megneztem, es mukodik, a karbi ki lett tisztitva, uj gyertya van benne.
Valami otlet, hogy hol lehet a bibi?
dugó szélét h. ne legyen "még" baja?
A belsejét is kell vagy elég lenne csak a dugót?