Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok eladóó a masina !
http://www.kepesmotor.hu/april...
szia, én is igy jártam ,beszéltem a helyi kulcsmásolós ezezmesterrel ,és mondta hogy vigyem el az egész gyujtáskapcsolót. 2 csavar fogja és 1 csokit kell széthúzni már lent is van !ö valahogy megmahinálta kiszedte a darabot is ill csinált ujj kulcsot nekem ami nyitja a tankot is egyben. remélem segitettem. szia
Elkészült a tölcsér, elég nehéz lesz beapplikálni.
értem kőszi neked mijen van?
Ha,nekem szólt akkor azt,hogy nem rossz!
na ez mit jelent
1316 oldalon van rolla kép
már raktam ki képet rola várj
Kár,hogy nem jeleníti meg a képet az adatlapodon a motorról!
Megnéztem volna milyen is a 94-es kiadás!
kőszi szépen
Ha nem akartok ráfizetni, cufi-val ne üzleteljetek ! piti kis seftes, az ilyeneket ki kellene tiltani a fórumról ,árulja a hulladékait a kisebbségi lomipiacon.
Jaja, minden fasza ;)
Neked is hasonló jókívánságokat :D
Akkor ezek szerint minden fasza!?
Nm teli tankot és olcsó benzint :D
akkor jó mindkettő amit írtam, ellenőrízd a km spirálod, meg nézdmeg azt az alsó vezetéket amit írtam

Üdv!
94 es rs
nemtudom milyen évjáratú géped van de ha spirálos a km-órád akkor nézdmeg hogy nincs-e elszakadva a km spirálod, vagy esetleg kicsúszva alul vagy felül.

Nem áll le a motor ha leállítod a kulcsal? nézdmeg a gyujtás elektronikát (vázon egy kis fekete doboz) elvileg ha onnan levan csúszva az alsó szál akkor nem áll le!
Szia!
Igen, sikerült szerencsére. Gépészmérnök kollégám a zárban a lamellákat állítgatva szét tudta szedni az egész zárat, és úgy sikerült a belső lamellákat mozgatva a kulcsot kiszedni. Elvittem egy jó kulcsmásolóhoz, volt is nála olyan nyers kulcs, a két darabból lemásoltattam két darab kulcsot. Úgyhogy 4 ezerből meg is úsztam a dolgot.
Még egyszer köszi a segítséget ;)
hali két kérdésem lenne valami miatt nem kapcsolja le a motort a gyujtáskapcsolo. a másik nemmér a km orám mi a gyakori hiba?
hali!
jutottál valamire a kulccsal?
Kb, mint a gyári. Nagyjából annyit tud, hogy a tokban található üres tér és becsatlakozó valamint bent tartózkodó csövek kölcsönhatásba lépnek a kipufogóból érkező nyomáshullámok hatására. Az alkatrészek méretezésével jelentős hatást lehet elérni a motor teljesítményére. Az egy kamrás nyomatékos a két kamrás forgós. Van még három kamrás is, de azt meg sem néztem még mire jó. Mellékhatásként még hangtompítóként is üzemel.
Elnézést a tudatlanságomért, de milyen az egykamrás enduro hangtompító?
Én bírom,hogy csöndes. Utálom mikor ordít a kipu
Srácok maradt ki pár top performance tömítésem am6-hoz !
Nekem 2 szettem volt egy el lett használva + a másik feles volt, de pár tömítés megvan még belőle, term. ezek teljesen újak!
Akinek csak egy két dolog hiányzik, az szóljon megnézem nekem megmaradt-e. Azért ne vegyetek komplettet ha csak pár apróságra van szükség 125 höz nekem nemkell, meg am se tudnám már mire használni.
Semmi hangja? Hát nemazért de az elég baj....annó mikor nekem ki lett égetve az 50 esen, utánna olyan szép pattogós hangja lett és fordulaton is olyan gyönyörűen szólt, hogy abban hiba nem volt....
szintén gyári puff