Köszi szépen! Hát engem is rabul ejt még mindig :):)
Fogyasztást még most nemtudok neked mérvadót mondani, mert az első fogaskerék 2 foggal kisebb mint a gyári szóval most elég becsületesen forog! Meg még most nagy az öröm szóval ha megyek vele azért power alatt nem sűrűn van! Megköckáztatom h MOST benyelte a 8 liyót simán de a 7 et minimum! Most a vége se sok így 140-145 öt megy de most mind1 neki ha tornádó van ha nem ezt tudja! Rettenetesen gyorsul így! De majd megkapja előre a gyári méretű fogaskereket, mert nem akarom szétforgatni az agyát, meg azért kell az a 110 es utazó! Egyébként brutális gép! Gyári SP rendzsr van rajta szóval hallják ha megyek
Szerintem ha majd normálisan közlekedek vele gyári áttétellel akkor remélhetőleg 6 literrel megelégszik! Ha nem akkor mérgesleszek! Persze ez rajtam is függ A héten rendezem a eredetvizsgát új forgalmit törzskönyvet biztosítást! Még szép summa lesz az is ....
Ez a gép GYÖNYÖRŰ :D gratulálok! pont ezt néztem én is,kacérkodtam a vásárlás gondolatával,nagyon patent! gondolom élőben is olyan állapotban van mint a képeken! Majd kérlek írd már meg,hogy mit eszik/hogy megy,ha nem nagy kérés,mert én most átültem 4ütemre,hogy költséghatékony legyek,de visszatérnék egy 125-ös rs-re :)
450.000! Full felujított blokk futómű stb! + mindne apróság új pl lánc lánckerekek fékfolyadék fékbetétek meg minden apróság! még kb 50.000 mire a nevemre kerül...
Szét kaptam a karbit, és egy picit meglepő dologgal találkoztam. Főfúvókát nem lehet rendesen becsavarni. Van egy kis hézag, de végül is megszorul. Még ilyennel nem nagyon találkoztam, normális ez? Főfúvóka amúgy 68 -as, ez gyári érték?
Esküszöm holnap megnézem mert ez így nem állapot. Amúgy 3hónapja van meg a motor..kb 1.5 hónapja vettem bele 1liter olajaat és megette :/ váltóolajt is cseréltünk benne már cserélve ilyen gm-eset raktam bele.
Ezeknél nincs olajlehúzó gyűrű. Viszont néztem az előbb a videódat megint és nekem nagyon úgy tűnik, hogy a motorod nem kéken füstöl, hanem fehéren. Jól látom? Ha így van, akkor az nagy valószínűséggel azt jelenti, hogy a váltóból zabálja az olajat. Volt amúgy mostanában olajcsere a váltóban?
Szerintem első körben egy olaj szintet ellenőrizhetnél, nekem mikor sok volt benne akkor volt, hogy zabálta a váltóból az olajat. De ez lehet főtengely szimering miatt is, bár én kétlem. Járasd 2-3 percig a motort, esetleg menj vele egy kisebb kört, és akkor nézd meg, hogy a váltóolaj fehér és/vagy habos-e? Ha fehér, habos, akkor a váltóból vacsorázza az olajat és azért füstöl, mint a pelenkagyár.:D
Amúgy remélem rövidesen összetudunk majd futni, csak az én RS-em alig akar elkészülgetni.:)
Üdv!
Kicseréltem az olajat castrol power 1 racingre és még mindig füstöl..az szerintetek lehetséges hogy a hengerben az olajlehúzó gyűrű kopott el és kiengedi az olajat vagy nemtudom? ( bocs ha hülyeséget mondok :D). Az első fékbetétem elkopott valaki tapasztalat? milyent vegyek?
A válaszokat előre is köszönöm!
Fogyasztást még most nemtudok neked mérvadót mondani, mert az első fogaskerék 2 foggal kisebb mint a gyári szóval most elég becsületesen forog! Meg még most nagy az öröm szóval ha megyek vele azért power alatt nem sűrűn van! Megköckáztatom h MOST benyelte a 8 liyót simán de a 7 et minimum! Most a vége se sok így 140-145 öt megy de most mind1 neki ha tornádó van ha nem ezt tudja! Rettenetesen gyorsul így! De majd megkapja előre a gyári méretű fogaskereket, mert nem akarom szétforgatni az agyát, meg azért kell az a 110 es utazó! Egyébként brutális gép! Gyári SP rendzsr van rajta szóval hallják ha megyek
Szerintem ha majd normálisan közlekedek vele gyári áttétellel akkor remélhetőleg 6 literrel megelégszik! Ha nem akkor mérgesleszek! Persze ez rajtam is függ A héten rendezem a eredetvizsgát új forgalmit törzskönyvet biztosítást! Még szép summa lesz az is ....