Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A blokkot ki kell venni ahhoz,hogy hozzáférjek az önindítóhoz rendesen?
Vagy elég csak a kiput?

"Tuji" Először én is fordítva raktam rá,mert már a vezeték sem a gyári volt az akis kivezetésénél!
Egy biztosíték bánta.
De,a polaritással csak nem lehet már gond,hisz az index,duda üres visszajelző tökéletesen működik!
(-Köszönöm mindenkinek a segítséget! )
Cső! Ha kattogást hallasz, az a relé, akkor zár - ilyenkor kéne tekernie az önindítónak. Lehet gond: önindító vezetéke, testelése(ha nincs pl jól felrögzítve), szénkefék. Összességében az önindító környékén lehet a gond. Érdemes átnézni én már szedtem szét az enyémet. Sok sikert!
Prof!
Nekem is ott a lyuk a 80as hengerem óta. A gyári 50es befedte a nyílást, de a mostani 80-as nem. Nem tudom mire jó, de semmi problémám nincs vele.
Valakit érdekel egy gianelli cső maradvány? Könyököt kell hozzá csinálni,tervem van hozzá.Meg egy tompítót rá.3000Ft.
Én már raktam összekeverve a madzagokat az aksira. Mert valamelyik buzzi talján fekete szigetelést rakott az egyébként piros vezetékre. Ekkor is csak kattog. Ellenőrízd, hátha te is így jártál.
Sziasztok!

Egy gyors kérdésem lenne hozzátok, gondolom volt már dolga itt pár embernek AM6-os blokk-kal.
A kérdésem, hogy a képen bekarikázott lyuk mire szolgál?
Mert hogy látszik a tömítésen is ki van vágva, de a henger nem fedi el.
daviderno94!

Nekem is volt ilyen gondom. Én membránt cseréltem, és gyertyát, aztán minden ok lett. Az akkumlátor is lehet ludas. Még úgy tűnik, hogy jó, de már nem forgat eléggé ahhoz,hogy beindítsa. Próbált bikázd meg olyankor az akkut, akkor beindul-e. Nekem ez jutott eszembe. Hátha segítettem...
Megvettem az akist a motorba.
Mondom önindító szinte új rajta.
Duda minden frankó nyomogatom a gombot & katt,katt,katt
Szerintetek az önindító relével lesz gond?
Hello.Segitsetek kérlek! Mostanság azt játsza az rs h mikor inditom beindul hidegen tökéletesen de mikor bemelegszik hol beindul hol nem.olaj van benne benzin van benn hűtő víz is maxon van karbi kb hónapja letttakarítva . Gondoltam h a gyertya szarakodik de eddig nemvolt semmi prolémája pedig meleggebb időbe többet is mentem vele és mégis indult.Ha van valami ötlet szoljatok
Hebo Frog membránnal van valakinek tapasztalata? Kapható mo.-on? A forgalmazó honlapja enyhén szólva egy vicc.
Próbáljátok ki a régi egyesen a Sopron-Budapest távot.Irdatlan jó volt! :)
Megnézem mekkora van háttul
Ez HOBBI. Biztosan nem ér meg egy fillért sem, de milyen jó érzés! Én is beletolok egy csomó pénzt és tervezést, majd melóba járok vele, ahol számít a fogyasztás. Mondjuk eddig is hamar feladták a kocsisok az előzési kísérleteiket, ezzel a tuninggal meg hozzá sem fognak kezdeni, de attól még tiszta ráfizetés az egész. Mondjuk érdekes egy tuningja van ar RS-nek. Verseny váltó és 4t szinten nyomatékos motor. Ha kicsit megtuningolod akkor a váltó miatt olyan fordulatszámon fog dolgozni a motor ahol már csökken a teljesítmény. Rengeteg videót megnéztem és 90%-ban elbaszott tuningoknak lehettem tanúja. 500 ejt váltásoknál, de 1500-at simán elbírna a motor.
Sok sikert a bátyóhoz!
Megéri eggyáltalán 70es blokkot tenni?
Volt már olyan, hogy hússzal nagyobb dűzni kellett. Füstöl és fullad.
Srácok mától elbúcsúztatom a kis Rs-t!
Hazahoztam a 125-öset! A fórumot továbbra is követem, stb! Majd holnap töltök fel egy képgalériát !
hello.2008 ban vettem scarabeot 50 ccm 13000km van benne agyujtotekercsek elégtek .Megtekercseltetem de nem nemjo valami nem ad szikrát gyergyával de a kezem szétráza.ugy viselkedik mintha nemidőden adna szikrát de mindent agyféleképen lehet őszerakni.
& hátul?
43?
Hello.
Segítséget kérnék. Van egy kis rs-em és egy balf*sz szerelő(csak idővel jöttem rá hogy az) az 50es blokkot 70esre cserélte. Mielőtt lecserélte a blokkot ment jól a kis moci,de most nagyon szarul megy. Minden gyertyával máshogy jár a motor. Van amivel egyáltalán nem megy, és van olyan amivel csak egy bizonyos fordulatszámot elér és utána elkezd fulladni(mintha kifogyott volna belőle a benzin). Kicserélte a porlasztóban a düzniket/fúvókákat is.Valakinek nem volt már hasonló tapasztalata?
Én már leirtam a tapasztalataimat ezzel kapcsolatban TEHÁT: 13 massal jól pörög és max 100 at megy is akár
köszi szépen.. milyen áttételt javasoltok amivel még normálisan pörög is de azért a vége is is több legyen?
Rs 50 '95 érdeklödnék a szivatonak hogy kell állnia vagy hogyan kell müködni?Nekem szinte csak ugy log és ki sem látszik a vázbol
Igen ezt néztem már énis! Majd kiderül még,hogy lesz :)
RS50 99-2005-ig 12/47 420-as 122 szemes lánc a gyári áttétel