Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én ma cseréltem le az elsöt 13 rol 14 re de nem igazán sikerült nagyobb végs. elérni viszont elötte 5 dikbe más maxon pörgött 90 nál kb most 4 be megy 80 at ás utánna jön au öt de tul sokkal nem lett gyorsabb!Viszont nagy emelkedönek mentem 90 nel 5 be és dsokáig birta tartani ugy hogy nem kelett visszaváltanom.Ha nagy emelkedö elött megállok nagyobb mint 13% nemtok felmenni (hiába hosszabb lett az átétel)
ISZONYAT JO GÉPEK EZEK
110-es gumma tuti elfér az enyémen 120-as van :D
Szia!

-13-43-as a gyári áttétel, nagyvas.hu-n utánanézhetsz, ha esetleg vásárolni szeretnél láncszettet.

-110-es gumi bőven jó. 120-as gumival nem lesz nagymotor.

Ha még van kérdésed, ne kímélj!

Üdv!
Az enyém 95 ös tuti elfér ? én ugy nézem hogy a 110 es gumi melett nincs tul nagy hely
Kedves fórumozók!

Eladóvá vált szeretett motorom, kategóriaváltás végett. Akit érdekel a következő linken megtekintheti:

http://www.kepesmotor.hu/april...

Széles utat, tele tankot!
valahol láttam akciot hogy megadod az évjátatot és megkapod a hátsofogast a láncal az elsőfogast ajándékba adják
hello mondja már meg valaki hogy az rs 50 mennyi lovas mert olvasom a sok hirdetést és mind más
Nos?
Elméletileg ki. mondom ha hűvös az idő akkor tökéletesen működik.
Fellevegősödni elméletileg nem tud. Ki van az légtelenítve rendesen? Milyen fékolaj van benne?
Igen cseréltem benne fékfolyadékot. Fogalmam sincs,hogy felforr-e de szerintem igen. Ha nap közben használom a motort kb 25-30fokban,megváltozik a holtjáték,belevegősödik. Ha felpumpálom kicsit jobb lesz de 1behúzásra megint elromlik. Ha éjszaka v hűvös időben használom semmi baja!
Széles gumival nagyon buta lesz a motor kanyarban.
Itt az elmélet. Széria motor, tuning motor széria kipu és tuning motor tuning kipu. Alap esetben nem igazán érzékelhető mit csinál a motor, mert látszólag mindenhol ugyan annyira erős. Tuning motor a széria kipuval nem jó mert a váltó magasabb fordulaton tartja a motort mint ahol a cső dolgozik. Emelkedőn előfordulhat, hogy ahogy esik a furdulat úgy erősödik a motor, de ezek ellenére nem bírja az emelkedőt, csak kis fordulaton. A full tuning cucc magáért beszél, mindent tud! Szépen eljön alulról, megvan a karaktere és a teljesítménye is. Szerintem 11250-11500-as fordulatra képes. Mostmár csak meg kell valósítani!
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat (nekem is a rés mérete volt gyanús a hengertalpnál)!

Tudnátok nekem ajánlani egy olyan boltot Budapesten ahova csak bemegyek és rámutatok (például /vagy inkább konkrétan, mert a bátyámnak kéne/ egy kuplung lamella szettre), hogy azt szeretném és már vihetem is? Tehát az RS-hez jól elvannak látva alkatrészekkel (egész véletlenül Ő is egy 2001-es RS-t vett ).
Tudom, hogy web shopokban minden van, de jó lenne ismerni egy ilyen helyet is.

Köszönettel:
Sgab
12/47-es áttétellel mien végsebességet várjak?
Az ötvenes verseny motorok 2-2,5 colos gumikkal mentek. A 110-essel már vidáman kacsázik a motor az úthibákon (és még csak egyenesen szeretnél menni vele), látvány elemként tudnám jellemezni, mert semmi nem indokolja ezeket az óriás gumikat, mint a choppereken a 280-as úthengereket.
Sajnos még nem jutottam el odáig, hogy lemérjem mekkora a présmagassága a motoromnak, de legalább fél milliméterrel magasabb a kelleténél. A probléma kettős, mert ugyan a présmagasság is állítható a hengertalp tömítéssel, de igazából a vezérlést ildomos beállítani a tömítéssel és ehhez beállítani a présmagasságot. Az ideális érték 25m/s préssebességre de gyárilag csak 12m/s körül van. Ki kell fokoljam a dolgot, mert tized milliméterre érzékeny vezérlés ügyileg a motor. Ezért mondtam, hogy nagyon kevéssé van élesre állítva gyárilag a henger. Valószínűleg a henger hengerfej felőli tömítő felületéből fogok esztergáltatni, hogy minden a helyére kerüljön.
Nekem 130/70 volt rajta gyárilag. Most is az van rajta. Bár az enyém 2008 -as.
nekem 120/80 as gumi van mostis rajta az még simán elfér, és sztem nem is fogja vissza a motort, sőt már megvannak hozzá az új gumik is az is 120as, de sajna amíg csak a garázsban áll a kisRS addig az új gumik is pihennek :/
130as gumit is pakolnak sztem 50 esre, de az már biztos érezhetőbb teljesítménycsökkenést eredményez, nem véletlenül 110es a gyári érték, kivan az találva :)

Mindenki motorozik, jóidő meg minden, énmeg csak lesem míg nemlesz lé
CSákány
Eladó ar Rs motorom full gyári 50 es, ledes indexek, sportlégszűrő. gyöngyház fekete szín. Am5 blokkal uj aksival, 90% os gumikkal. Új fékbetéttel. ára 220 000FT

csak gondoltam ki irom hátha érdekel vkit =)
ja és még 1 kérdésem lenne kissé kopott a hátso gumi milyet lenne érdemes venni rá méretileg?
Most 110/80 de nagyon virsli de nemtom mi az ami elférne alig van hely a lánc és a kerák között ?
Sziasztok engem is érdekelne hogy a 95ös rs 50 hez mekkora elsö lánckerék van gyárilag:?
Hengertalphoz azért kel hogy jo legyen a résprés. mer ha kiveszed lehet még a fejbe is bele ver, és egyébkéntsem olyan jo ott a felölet h pasztátol megáljon. valami vékony tömitö anyagbol kel vágni. ugyan igy a vizpumpánál, de azt ovatosan kel meg huzni mert nagy szokásuk hogy elrepenek a fülek
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy Aprilia Rs 50 2005-ös évjáratú motorhoz nem tudnátok-e kilométeróra kihajtást.
A válaszokat előre is köszönöm!
Honnan tudhatom azt meg,hogy milyen láncot kell vennem?
Meg kell számoljam a szemeket?
Elől:12-es
Hátul:43-as fogaskerék van. (ez egyébként a gyári méret?)
Mivel azt is kell cserélnem ti mit ajánlanátok?
(Gyári karbi gyári légszűrő;gyári blokk)
A 420 & 415 a lánc vastagságát jelöli?