Azt elfelejtettem, hogy még nem szedtem szét. Tehát amikor azt írtam, hogy "ahogy néztem a kuplungnál nem nagyon lehet baj (a kopáson kívül)", akkor azt a robbantott ábrák alapján gondoltam.
Köszönöm szépen a válaszokat!
Már csak annyi gondom van hogy nem találom a motorszámot!
A hengeren ennyi áll: (112 49cm3 & a hengerfejen pedig:209)
Ezt a 112-öt megtaláltam kicsit hátrább is.
Kb hány betűből áll & hol találom meg,ha nem ez az!?
Én is "boldog" RS tulaj lettem. A gépsárkány 2002-es, olasz országi (a szívatókar a kormányon van, 80-ig van az óra skálázva). Olcsón vettem, viszont cserébe minden gyári rajta a fojtások kivételén kívül (20 ezer Km a gyári dugattyúval, fék folyadékkal, stb. - tehát nem véletlenül volt occsó). Kisebb esztétikai hibák (idom tőrés - házilag javítva, lámpabúra betörve, lábtartó törve, stb.). Olyan 100 Km messziről hoztam haza, eleinte nem ment csak 75-80-at, mire haza értem addigra a hangja is másabb lett és a vége is 90-95 lett. :-)
Első lépésben csak üzembiztossá szeretném tenni. A távlati tervek: 70-es henger, 19-es karbi, sport membrán, és végül egy sport kipufogó rendszer (ha rám szakad az ötös lottó)
Tehát neki állnék helyre hozni, ehhez kérnék tőletek egy kis szakmai segítséget!
Odáig rendben, hogy a csapágyakat SKF boltban kapok (sokan a C4-est javasolják a főtengelyhez, de szerintem elég a C3-as is), de például szimeringeket, tűgörgőket honnan érdemes beszerezni? (Esetleg amit a web shopokban árulnak 7 darabos szimering készletet, az elegendő lenne? Bár szerintem azok nem tartalmazzák az összest.)
Tömítések. Láttam, hogy lehet kapni tömítés garnitúrát is, mégis a legtöbb ismerősöm felülettömítő anyagot használnak a blokk összerakásnál. Ez szerintetek is érdemes, vagy csak a felülettől függ? (Ezek a "paszták" elég drágák {pl. loctite 510 -- 10 ezer körül van} és egy újbóli szétszedésnél megkínlódik vele az ember mire leszedi/le pucolja).
Amikor behúzom a kuplung kart, akkor sokkal halkabb a motor, de ahogy néztem a kuplungnál nem nagyon lehet baj (a kopáson kívül). Ezért arra gondoltam, hogy a váltónál is cserélni kéne a csapágyakat. Szerintetek is a váltó okozza ezt vagy esetleg a kuplung lamellák vannak elkopva vagy valami más?
Bocsánat a regényért, de már nagyon szeretnék motorozni (ebben az állapotban nem merem használni). Szerelési tapasztalatom motorok terén még nem nagyon van, idáig inkább személy és teher autót szerelgettem (hobbyból saját részre).
Sziasztok!
Aprilia Sr 50 tulajdonos vagyok:-)
Sajnos nem tudom hogy mikori évjárat, akitől vettem ( 2 hete ) ő azt mondta,hogy 2003-as...hát én ebben sajnos nem vagyok biztos...
Itt az alvázszám, légyszi ha valaki tudja, mondja meg hogy mikori!
ZD4RLA100YS000778
Előre is nagyon köszönöm!
Azt akarod mondani, hogy felforr a fékfolyadékod és lelevegősödik, vagy azt, hogy megszorul a fékkar? A fékfolyadékot illik cserélni két évente. A kar szorulása passz, meg kell nézni. Amit most vettem motort annak is egy remek gazdája volt, a 11 éves motorban a gyári fékolaj volt, pedig ez gyilkossági kísérlet számba megy.
üdv!
Tanácsot kérnék,h mit tegyek mivel az elsőfék csövem műanyag és melegben tágul. Tehát megváltozik a fékem holtjátéka és nem húz vissza. Csak fékcső cserével lehet orvosollni?
Hellosztok. Segítséget kérnék honnét tudnék beszerezni kuplungkiemelő tengelyen lévő rugót használt is jo lenne csak olcso legyen! Köszi a válaszokat előre is!
Az elméleti helyéről beszúrtam egy képet.
Gyakorlatilag a blokk tetején, a hátsó részén is szokott lenni (a rögzítésnél).
Üdv.
Azt elfelejtettem, hogy még nem szedtem szét. Tehát amikor azt írtam, hogy "ahogy néztem a kuplungnál nem nagyon lehet baj (a kopáson kívül)", akkor azt a robbantott ábrák alapján gondoltam.
Üdv.
Sgab
Már csak annyi gondom van hogy nem találom a motorszámot!
A hengeren ennyi áll: (112 49cm3 & a hengerfejen pedig:209)
Ezt a 112-öt megtaláltam kicsit hátrább is.
Kb hány betűből áll & hol találom meg,ha nem ez az!?
Én is "boldog" RS tulaj lettem. A gépsárkány 2002-es, olasz országi (a szívatókar a kormányon van, 80-ig van az óra skálázva). Olcsón vettem, viszont cserébe minden gyári rajta a fojtások kivételén kívül (20 ezer Km a gyári dugattyúval, fék folyadékkal, stb. - tehát nem véletlenül volt occsó). Kisebb esztétikai hibák (idom tőrés - házilag javítva, lámpabúra betörve, lábtartó törve, stb.). Olyan 100 Km messziről hoztam haza, eleinte nem ment csak 75-80-at, mire haza értem addigra a hangja is másabb lett és a vége is 90-95 lett. :-)
Első lépésben csak üzembiztossá szeretném tenni. A távlati tervek: 70-es henger, 19-es karbi, sport membrán, és végül egy sport kipufogó rendszer (ha rám szakad az ötös lottó)
Tehát neki állnék helyre hozni, ehhez kérnék tőletek egy kis szakmai segítséget!
Odáig rendben, hogy a csapágyakat SKF boltban kapok (sokan a C4-est javasolják a főtengelyhez, de szerintem elég a C3-as is), de például szimeringeket, tűgörgőket honnan érdemes beszerezni? (Esetleg amit a web shopokban árulnak 7 darabos szimering készletet, az elegendő lenne? Bár szerintem azok nem tartalmazzák az összest.)
Tömítések. Láttam, hogy lehet kapni tömítés garnitúrát is, mégis a legtöbb ismerősöm felülettömítő anyagot használnak a blokk összerakásnál. Ez szerintetek is érdemes, vagy csak a felülettől függ? (Ezek a "paszták" elég drágák {pl. loctite 510 -- 10 ezer körül van} és egy újbóli szétszedésnél megkínlódik vele az ember mire leszedi/le pucolja).
Amikor behúzom a kuplung kart, akkor sokkal halkabb a motor, de ahogy néztem a kuplungnál nem nagyon lehet baj (a kopáson kívül). Ezért arra gondoltam, hogy a váltónál is cserélni kéne a csapágyakat. Szerintetek is a váltó okozza ezt vagy esetleg a kuplung lamellák vannak elkopva vagy valami más?
Bocsánat a regényért, de már nagyon szeretnék motorozni (ebben az állapotban nem merem használni). Szerelési tapasztalatom motorok terén még nem nagyon van, idáig inkább személy és teher autót szerelgettem (hobbyból saját részre).
Előre is köszönöm!
Pincemély tisztelettel:
Sgab
Aprilia Sr 50 tulajdonos vagyok:-)
Sajnos nem tudom hogy mikori évjárat, akitől vettem ( 2 hete ) ő azt mondta,hogy 2003-as...hát én ebben sajnos nem vagyok biztos...
Itt az alvázszám, légyszi ha valaki tudja, mondja meg hogy mikori!
ZD4RLA100YS000778
Előre is nagyon köszönöm!
Köszönöm Istenem
A hűtővíznek van leeresztő csavarja?
Vagy hogy(hol) tudom leengedni?
Tanácsot kérnék,h mit tegyek mivel az elsőfék csövem műanyag és melegben tágul. Tehát megváltozik a fékem holtjátéka és nem húz vissza. Csak fékcső cserével lehet orvosollni?
Mert le van fojtva, ha full gyári...
Ha nincs benne fojtás, akkor már nem full gyári !
karbi légszűrővel+szívócsonk.
A karbi 0km. Benzint még nem látott.
06706574245
csababoy0@t-online.hu