Azt elfelejtettem írni, hogy szimeringekből az összeset cseréltem, a csapágyakból meg csak a főtengely csapágyakat. Ezeket inkább SKF csapágyboltban érdemes venni szerintem, ott jóval olcsóbb.
Én csapágyakat kihoztam 2000 Ft -ból, szimeringek a legdrágábbakból(minőségiből) 2500Ft -ra jött ki. Főtengely csapágy darabja volt nagyjából 1000Ft... lényeg, hogy C4 -es legyen.
Hajtókar nekem majdnem 20k -ba fájt. Amúgy alkatrész áraknak utána tudsz nézni. Hengert 1500forintért fúrtak, bár nem az RS -hez, de annyi lenne hozzá is, ha lehetne fúrni. Hengernél ami az árat inkább nyomja az az új dugó, gyűrű,csapszeg. (4-5k..)
Skacok nemtudjátok,hogy kb mennyi lenne egy ''kisebb'' felújítás árilag? :D ( Hengerfúrás.dugó szett,főtengely csapágyak szimeringek,tömítő szett, hajtókar felújítás? :D
Ha esetleg valaki cserélte már ezeket az alkatrészeket leírhatná mennyibe fájt neki :)
74es fuvókával evett 4,7-5litert. a 80as fuvókával is 5 litert most tettem bele 95öset most a 6ot is befogja nyakalni.... de jobbanis ugrik a gázra... haveromnak van 95ös fuvókája de neki meg 4,5ből megáll és jobban tépi neki mint én...
Ahogy érzed, de 7-10 literes fogyasztással senki nem motorozna aki nem pénzes, mivel ugye még olaj is kell... Több ember is van akinek a mito-ja 6 alatt eszik, sőt volt egy mito ami annyira be volt karburálva, hogy 4be megállt. De lehet, hogy csak az alföld hatása.
"befőttesüveg szintű IQ-val" :D
Papa én megtapsollak ha te mítoval 5 literrel eljársz de akkor nem huzod 50km/h fölé vagy mi?
mert én akárhol nézem 7-10 Liter között van a fogyasztása 100 on!
Ismét valaki befőttesüveg szintű IQ-val. Valahogy úgy függ össze, hogy minek szenvedjen az ember 70ccm-essel, ha ugyanakkora fogyasztással nagyobb motorral mehet, nagyobb tempóval stb...
tiédbe mekkora fuvoka van?
az enyémbe beletettem egy 70 est semmivel nem lett jobb csak leette a hajamat és visszatettem az előzőt!
ha hiszed ha nem 2000 böl nem mentem el 100 km-t a 70 es fuvokával!
5 alatt? ha nem indítom be az én motorom is 5 alatt eszik!
am hogy van ez összefüggésben a hengerűrtartalommal?
akkor az rsv 1000 az már csak 1 litert eszik és a hayabusa-ba meg már tankolni se kell vagy hogy?
bemész egy csapágyboltba viszed a régit mintának és veszel biztos fog mutatni az eladó vagy 3 fajtát. én nemrég cseréltem az enyémben a T szárról érdekesen jön le a belső gyűrű.
Nekem 3 litert eszik ha űzöm, még a gyári 12-14es karbival,és top 70es henger. Mondjuk elöl cseréltem lánckereket 1el nagyobbra, 15 fogasra. Nagyobb nem is fér rá.
Üdv!
Nektek mennyit eszik a motor 70es hengerrel 14es karburátorral? Jelenleg még nincs hajtva, érezni si rajta, hogy nem szereti túlságosan a 40-50et. Igy 4 liter körül eszik, amit sokallok.
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Hajtókar nekem majdnem 20k -ba fájt. Amúgy alkatrész áraknak utána tudsz nézni. Hengert 1500forintért fúrtak, bár nem az RS -hez, de annyi lenne hozzá is, ha lehetne fúrni. Hengernél ami az árat inkább nyomja az az új dugó, gyűrű,csapszeg. (4-5k..)
Alkatrész árat amúgy webshopokban találsz.
Ha esetleg valaki cserélte már ezeket az alkatrészeket leírhatná mennyibe fájt neki :)
most pörgős és nem dadog!
fasza!
az enyém a 70 essel 5-6 ezer között dadog és sztem lomhább is lett!
Papa én megtapsollak ha te mítoval 5 literrel eljársz de akkor nem huzod 50km/h fölé vagy mi?
mert én akárhol nézem 7-10 Liter között van a fogyasztása 100 on!
az enyémbe beletettem egy 70 est semmivel nem lett jobb csak leette a hajamat és visszatettem az előzőt!
ha hiszed ha nem 2000 böl nem mentem el 100 km-t a 70 es fuvokával!
am hogy van ez összefüggésben a hengerűrtartalommal?
akkor az rsv 1000 az már csak 1 litert eszik és a hayabusa-ba meg már tankolni se kell vagy hogy?
rs 50-re keresek ulést 2002-es évjárat!
ha valaki tud kérem írjon köszi!
Üdv!
Üdv! DonPedro