Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A blokk középet, meg a kuplungdeknit pasztázhatod nyogodtan. A hangot meg hallani kellene leírni nem lehet milyen hangja van. A hengertalphoz viszont mindenképp kell papír tömítés, én is csináltam egyszer pasztával de egy idő múlva el kezdett folyni.
Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat !

Azt hiszem a csapágy boltból fogom beszerezni a csapágyakat és a szimeringeket.

A tömítésről ezek szerint megoszlanak a vélemények (arra azért kíváncsi lennék, hogy a henger talphoz és a vízpumpához miért jobb a tömítés {thebadboy016 ?}). Valószínűleg pasztázni fogom, csak nem a loctite-al hanem keresek valami hasonlót ami olcsóbb (úgy rémlik a Tytan is gyárt ilyen hőálló szillikon tömítőt).

Azt hiszem így írásban egy picit túl finoman fogalmaztam. Szóval, ha nincs behúzva a kuplungom, akkor sokkal de sokkal hangosabb a motor (fémes koppanó hangot ad). Mindenesetre legkésőbb a hétvégén szétszedem a blokkot és akkor megnézem a repsol600 által említett réz betétet is. Bár őszintén megvallva én még mindig valami másra gyanakszom.

Továbbra is szívesen veszem a jó tanácsokat!

Köszönettel:
Sgab
Értem köszi szépen a választ!
Ja és a Sendába is jó hosszabb membrán az igazi 0,3-as carbonos lappal.
A terv már készen van egy 13 lovas komplett tuningra. 19-es porlasztóval rövid szívócsonkkal, blair pipe-pal, henger igazítással. Magamnak megcsinálom, azután beszámolok róla esetleg árulni fogom, ha megfelelő lesz a kipu hegesztési minősége. Az elgondolás az volt, hogy alulról ugyanazt tegye mint a széria, de többet forogjon és erősebb legyen. Erre a gyári cső még herélve sem képes igazán, mert a magas fordulatot nem támogatja, ráadásul a kelleténél sokkal vastagabb. Ahogy a kapható csöveket megnézegettem leginkább a Malossi hasonlit a megfelelő csőre. Na de az majd hetven rugó. Kis mértékben a gyári hengert is piszkálni kell. Növelni a sűrítést, de úgy, hogy a hengerfejhez nem kell hozzányúlni. Még fokolni kell a cuccot, mert elég pongyola módon van össze állítva a motor. Tervezek mégy egy nyomatékos szívó tölcsért is. Alapból a 19-es porlasztótól alulra erősebb lesz a motor, de a tetejét a lehetőségekhez képest nem viszi el. Nem mindegy milyen szívócsonkot választassz hozzá. Én igyekszem belevarázsolni a gyári légyszűrőbe az új porlasztót, mert utálom a sport szűrőt, de a rövid beledugós gumi flajsni egyébként is jobb mint a hosszabb fém rádugós csonkok.

Tuji
Varga Robert, Berecz adrián, 15-30 ezer. elküldöd a hengered, ha neki nincs othon olyan meg a kipud és meg tervezi rá. meglepöen jo lesz
Nem muszály persze a papír tömítés, pasztázásökéletes is tökéletes. Szimering szettekből pedig millió márka kapható am6-hoz szal lehet pont rosszat fogtál ki
És ilyen kipuffot hol kivel lehet csináltatni illetve kb mennyibee csinálnak egyet?
Én ugy tudom h ezek egymáshoz vannak illesztve , mármint a blokkfelek, és nem kel tömitö papir közéjük. amit eddig láttam mind igy volt. csak pénz lehuzás a tömités készlet a szimering készlet is. a tömités készlet 3900-t abbol a vizpumpáét tudod használni meg a hengerhez, de mindegyikhez pik pak lehet gyártani. A szimering szzett meg egy nagy rakat fos és elég drága is ahhoz képest hogy Viton szimering menyibe kerül és annak milyen a minösége meg a szetté milyen.
Ha cserélsz csövet, meg rendes légszüröt. akkor kb ég és föld lesz a külömbség, a kiput ugy értem h egy tervezettet.
Illetve ha valaki tud ocsóó pízírt gömbi rs-re(1999-2005)sportkipuffot az szoljon
Sziasztok,ha van egy full gyári rs 50-ed 12 es dellortoval ha ráteszel pl egy 19-es dellortot(gyári henger stb marad csak a karbit cseréled)akkor azzal micsinálna jobban menne vagy sokat kapna nem menni dadogna füstölne?
Helló, üdv a klubban
Főtengelyhez jó bőven a C3-as csapágy is, én abból SKF-et vagy Koyót ajánlanék ezek jók. Elég a 7 darabos rs be csak 5 kell + a vízpumpához az nem tudom hogy van-e benne (főtengelynél 2, kuplungkiemelőnél, váltókarnál, lánckeréknél) Adnak a berúgóhoz is mert van am6 berúgós is. Nyugodtan vedd meg a tömítés szettet az ugye papír, csak bezsírozod nem kell semilyen paszta hozzá gyárilag is ilyenek vannak benne és utánna könnyű szétszedni. Esetleg ajánlom a Palmatex-et nagyon jól tömít, van olyan mint a tömítőpaszta, ezt nekem is egy autószerelő műhelyben ajánlották ahol autókat! raktak össze vele, gondoltam kipróbálom és bevált . Amit írtál hogy behúzott kuplungnál halkabb.... az mindegy am6 blokkosnál így van sajnos a kuplungtengely kikoptatja réz betétet egy idő után, gond nincs vele csak aki ezt nem tudja azt zavarja. Attól a csapágyat kicserélheted ártani nem ártasz neki.
Hello, Szimering garniturát venni nem érdemes mert 3x annyiba kerül és fele olyan minöség. bemész a csapágy boltba beviszed öket és adnak helyete. lehet h nem lesz 7.5ös de akkor adnak 8asat vagy 7eset Teljesen jó azis! és kb 1000-1500ból meg van az összes.

Tömitést szintén nem érdemes venni mert csak a hengertalphoz kel és a vizpumpához, máshova csak meg kel kenni olyan tömitö pasztával, gyárilag sincs tömités máshol, ezt a kettöt pedig kivágod valami tömitö lapból

üdv
egyik a vázszám másik a blokk és kész
Azt azért nem vettem eddig észre,mert le volt festve de kisilabizáltam,hogy ugyan az van rajta,
ami a kis alu táblán is szerepel! :(
vagyis a teleszkop kőzépső nyakán értem
a kormány nyakon nézd meg
tizenhat
Ott meg csak ezt találtam!:S
"CI-144"
Sajna azt sem tudom hogy hány számból kellene állnia!
a kormány alatt a vázszámnál nincs másik sor szám? mert a blokkon nekemse volt semmi és azt irtam be ami a vázszám alatt volt és nekem elfogadták a biztositásnál
Nos ahol az ábra mutatja nekem csak annyi van hogy "112"
Létezik hogy ez a 3 szám az?
Fontos lenne a biztosításhoz.
Üdv.!

Ha van valakinek 2008-as Aprilia RS 50-hez hátsó lábtartója meg oldalsó sztenderje, az kérem írjon! Nagyon sürgős lenne a dolog...