Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a lengővilla végén van 2db imbusz fejű 8as csavar. azokat meglazítod (de nem kell kivenni). aztán ha benézel lánckerék mögé a kerékagyhoz látsz majd az "excenterben" néhány furatot. oda bedugsz egy vastagabb csavarhúzót vagy valamit és elkezded tolni a motort előre vagy hátra. elméletileg előre lazítod hátra pedig feszíted a láncot. ha ez megvan a 2 csavart meghúzod. és megvan spanolva a lánc
Sziasztok... Lenne egy nagy kérésem valaki segítsen hogyan tudok húzni a láncomon mert elég laza és kopog. Nagyon szépen köszi srácok előre is
Szép motor,megkérdezhetem,hogy a hátsólámpsbútával micsináltatok hogy olyan sötét belülről lefestettétek feketével?
Sziasztok!
Kérlek Titeket egy kérdésemre válaszoljatok már!
A gyújtáskapcsolóm behalt az Apriliámban 50-es és a 125-ös gyújtáskapcsoló belemegy? Egyezik a kettő?
Eladóó! link
irtam
Szeva, okés irok az emailodra. keresek elemet a fényképezöbe -.- :D
szeva, msnt hanyagoljuk, dobj egy mailt-t képekkel a címemre ha lehet, vagy add meg a számod és felhívlak.
nem tudom hogy jó-e hozzá, nem belevalót meg nem szeretnék venni, mert nem magamnak lesz.
nekem , van felvettelek msnre. de leirom az enyémi

suzuki70ccm@hotmail.com
Főtengelyre való fogas az AM6 -é is jó, nem?

Ha igen, akkor:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
hello, am5-ös blokkba keresek kuplung meghajtó fogaskereket ami a főtengelyen van, illetve fordulatszámspirál meghajtó fém és műanyag fogaskerekeket. Akinek van, jelezze pls.
eladó zsír új dellorto phbg 19 es karbi. 15000ft
Elado 3 db karburátor tuning célra. 20as 22es 23as. 3000/db érdekeklödni itt:

email.: pista014@freemail.hu
igen sha 14-12 karbivan rajta 72es fúvókával elöl 12-es hátul 44es lánckerékkel.
70-80-as hengerhez ajánlott a nagyobb membrán. Nekem Malossi karbon van, nagyon jó, kis fordulaton is nyomatékos lessz a motor, egyenletesebben gyorsúl. 50-essl még nem próbáltam, gondolom azon is javít.
Egy regény! Gyorsulásra a kis szögű és vékony kompozit anyagú membrán és membrán lap jó. A gyári membrán nagy szögű ugyan, de áramlás javító betét van benne. Karbon lapos és 0,3mm-es ( vékony). Egyetlen hibája, hogy a gyári porlasztóhoz készült a betét. Végülis betét cserével alkalmassá tehető nagyobb porlasztó üzemeltetésére. Esetleg tuning alkatrész forgalmazóknál lehet érdeklődni szívócsonk és membrán ügyben. Én még az elején tartok a tuningomnak, de nagyon jó a gyári kialakítás is. Szép feladat túlszárnyalni saját erőből.
Milyen membránt érdemes betenni, hogy jobban gyorsuljon a motor? A vastagság miben számít?
Értem,köszi
Nagyobbat nem érdemes rakni bele, jobban nem menne csak füstölne, többet enne, fulladozna a sok benzintől mivel a 12-es karbin nem kapna levegőt.
Én vállalkoznék a nemes feladatra. Nekem olyan 4,5-et eszik.
Nekem SHA 14-12.es karbim van 2.7-3.3 literig eszik a főfúvoka is gyári egyébként ha nagyobb fúvókát teszek bele jobban menne tőle,mennyivel enne többet?
Nekem gyári henger gyári 12-es karbi 3 liter alá is lement a fogyasztása nem 1-szer de 3.3-nál nem lehet vele megetetni többet.
Mennyire észrevehető a különbség, egy 50-es hengerszett után rátenni egy 70-es körülit?