a lengővilla végén van 2db imbusz fejű 8as csavar. azokat meglazítod (de nem kell kivenni). aztán ha benézel lánckerék mögé a kerékagyhoz látsz majd az "excenterben" néhány furatot. oda bedugsz egy vastagabb csavarhúzót vagy valamit és elkezded tolni a motort előre vagy hátra. elméletileg előre lazítod hátra pedig feszíted a láncot. ha ez megvan a 2 csavart meghúzod. és megvan spanolva a lánc
Sziasztok!
Kérlek Titeket egy kérdésemre válaszoljatok már!
A gyújtáskapcsolóm behalt az Apriliámban 50-es és a 125-ös gyújtáskapcsoló belemegy? Egyezik a kettő?
hello, am5-ös blokkba keresek kuplung meghajtó fogaskereket ami a főtengelyen van, illetve fordulatszámspirál meghajtó fém és műanyag fogaskerekeket. Akinek van, jelezze pls.
70-80-as hengerhez ajánlott a nagyobb membrán. Nekem Malossi karbon van, nagyon jó, kis fordulaton is nyomatékos lessz a motor, egyenletesebben gyorsúl. 50-essl még nem próbáltam, gondolom azon is javít.
Egy regény! Gyorsulásra a kis szögű és vékony kompozit anyagú membrán és membrán lap jó. A gyári membrán nagy szögű ugyan, de áramlás javító betét van benne. Karbon lapos és 0,3mm-es ( vékony). Egyetlen hibája, hogy a gyári porlasztóhoz készült a betét. Végülis betét cserével alkalmassá tehető nagyobb porlasztó üzemeltetésére. Esetleg tuning alkatrész forgalmazóknál lehet érdeklődni szívócsonk és membrán ügyben. Én még az elején tartok a tuningomnak, de nagyon jó a gyári kialakítás is. Szép feladat túlszárnyalni saját erőből.
Nekem SHA 14-12.es karbim van 2.7-3.3 literig eszik a főfúvoka is gyári egyébként ha nagyobb fúvókát teszek bele jobban menne tőle,mennyivel enne többet?
Kérlek Titeket egy kérdésemre válaszoljatok már!
A gyújtáskapcsolóm behalt az Apriliámban 50-es és a 125-ös gyújtáskapcsoló belemegy? Egyezik a kettő?
suzuki70ccm@hotmail.com
Ha igen, akkor:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
email.: pista014@freemail.hu