hello cserélni szeretném gyári kipufogómat,két 50 es hengeremet,gyári karbimat sport kipufogó rendszerre akit érdekel írjon, vagy fegyen fel msn re és ott megbeszéljük:nagy9406@freemail.hu
Gyertyával nincs gond, abból is próbáltam már többet. Amúgy 9es hőértékű gyertyát használok.
De majd kiderül, hogy mi a baja jövőhónap elején. Ha meg hajtókar csapágyas, akkor már úgy is mindegy. Majd nem sokára kiderül. :) Bízok benne, hogy csak hengerszett csere... de majd úgy is írok, hogy mi lett vele.
Sziasztok!Valami nagyon idióta felborította a gépemet a parkolóban és mire észre vettem már a kuplung kar el is tört!
Valaki tudna nekem eladni(olcsóba bontottan is)? RS50-eshez kellene!
Jelenleg Sopronkőhidán lakok így sajnos nem tudok érte nagyon utazni!
Alapjárat: alig van hengernyomás alapjárat közelében. Ez azt eredményezi, hogy ha elég meleg a kipufogó akkor van elég teljesítmény az alapjárat fenntartásához. Ha " hideg " akkor nem. Emiatt muszály viszonylag magas fordulatra állítanod az alapjáratot. Ettől ingadozik 3000 és a semmi között, kipufogó hőmérséklet függvényében. Megoldás: sokkal érzékenyebb akár még a beállíthatóságra is hajlamos porlasztó és/vagy előgyújtás szabályzós elektronika ami az alapjárati előgyújtást magasan tartja a megfelelő hengernyomás és teljesítmény eléréséhez.
Ez a mechanika miatt van. Én is szenvedek az elindulással, ha finoman akarom csinálni. Inkább a nagy gázas "verseny " elindulásnak kedvez ez a mechanikai kialakítás.
Hello!
Frissen lett lamellázva a kuplung, és ugyanúgy kint fog a kuplungkar, mint eddig. Erősitett lamella szettről van szó. Ezt a nagyon kint fogást mivel tudnám orvosolni? Másik rugók?
A baj az, hogy 1 centin van csak játéka.
A régi tűgörgővel is és az újjal amit adtak a hajtókar szetthez, mindkettővel csörög. Amúgy csörgés az állandó. Alapjáraton is csörög valamennyire, ott még nem annyira hallható, fordulaton már nagyon észre vehető. Viszont ha felpörgetem mittudomén 10 ezerre üresben és utána elengedem a gázt akkor borzasztó csörgése van (tehát amíg esik a fordulat). Hang az égéstér felől jön. Ha hideg, akkor még annyira nem hallható, de ha bemelegszik akkor borzasztó hangja van. Azt viszont elfelejtettem mondani, hogy nincs alapjárat. Illetve van, 2500-3000. Eléggé ingadozott is. Próbáltam lejjebb állítani, de akkor meg leáll. Csinálok holnap egy videót róla este fele. Hengerszettet jövőhónapban majd, addig nem nagyon akarom használni, bár ma bele csavartam 100 - 150km -ert. Most a 150km után lett egyenletes az alapjárat valamennyire. Na meg van valami pattogás is úgy időnként benne, de ezt nem tudom elmagyarázni, hogy miez, de ez is az égéstér felől jön.
olyan amit még lehet használni legyen meg az összes fog :D