Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szakembernek a tudását és a célszerszámait fizeted meg.

Neked egyik sincs.
jolvan köszönöm....
szimeringes az tuti, meg ha állitásod szerint, nem lóg a hajtókar, görgök is megvannak, akkor csapágyazás ment szét. de, keress hozzá valakit a közeledben, és akkor megtudja nézni...
hát akkor keresek valakit .. de még arra is gondoltam hogy valami elszálhatott benne mert füstöl is meg csattog gyorsulni voltam vele és 16.5 ezret fordul...és csak a kipum a henger meg a karbi volt cserélve fötengej meg ijenek semmi...lehet nembirhatta a nagyobb igénybevételt a belseje?
Olyan emberhez kell vinni, aki olcsón dolgozik (vagy ép postán elküldeni, ha nincs a közelben olyan) Mert egy blokk széthúzás azért némileg nagyobb meló, mint a henger csere..
tuti hogy a hengernél minden rendben volt csak nemnagyn akarom elvinni senkihez mert multkor vettem rá egy 70 es malossi hengert és 12 ért rakták rá... ugyhogy köszönöm nem....
Egyszerübb, ha ő nem áll neki, hanem elviszi olyannak aki meg tudja csinálni, és akkor megnézi, h miket kell cserélni még... mert lehet ami neki jónak tünik, az mégse olyan jó..
valószínűleg főtengely csapágy meg szimering baja van. Én se nagyon értek ehez a részhez de szerintem szét kell húzni a blokkot
De javítsatok ki ha nem így van
sziasztok valaki tudna nekem segíteni mert nagyon hangos lett az RS-em blokkja levettem a balos deknit és tiszta olaj volt fötengelycsapágybajos lehet? ha ha igen azt nemtudom hogy szedjem szét.::S mert nemnagyon konyitok hozzá levettem a hengert a gyürük rendben tügörgök csakszeg minden rendben van...
ez így igaz, de ha kicsi akkor meg van egy pont ahol már nem tud üzemanyagot átengedni ,de te még tudsz húzni a gázon. Húzod a gázt, egyre fentebb húzod a tolattyút az ugye egyre több levegőt enged át de a fúvókábol már nem jön több benzin. El kell találni pont azt améretet ahol még nem túl nagy.
Ez bármiylen motorra igaz.
nem okoskodni akarok de ha a simson nál nagy a fuvoka akkor nehezen veszi fel a fordulatot fullad mig kinem pőrőg
Ugyan az a tészta.

Annyibn tényleg más, hogy kevésbé primitív a karburátora, mint gyárialg az rs nek.
de nemtudom mik vannak benne
de més sebességeknél is ledadog
amugy meg mivel három hete vettem nemtudom hogy ezeknél mi a természetes mivel nincs tapasztalatom az apriliak kőzt azért kérdezem
kőszi a választ de egy simson az més tészta
Ha túl nagy a főfuvi, akkor is ezt csinálja:)
Ha teljesítmény leadás szempontjából nézzük a beállítást akkor két gáz állás létezik. Jól ketyegjen alapjáraton és elforogjon maxi gázon. Amikor ezt már tudja akkor lehet a részterhelés tűvel a köztes fordulatokkal foglalkozni. Úgy próbáld ki a motort, hogy koppra gyorsítassz minden fokozatban. Amennyiben így probléma mentes akkor mondjuk negyedikben az elérhető legalacsonyabb fordulatról megnézed, hogy mely tűállással gyorsul leginkább. Ha ezt megtaláltad akkor jön az alapjárat beállítása. Buktatók: amennyiben innen onnan összevásárolt alkatrészekre épül a tuning akkor nem biztos a tökéletes összehangoltság, ami azt eredményezheti, hogy nem tud tökéletes lenni a beállítás. 19-es vagy 21-es porlasztó, 19-cel nagyot forog, de nem annyira gyorsul 21-gyel fordítva, DE az már csak a motoron derül ki, hogy mi a megfelelőbb neki. Esetleg lehet vásárlás előtt szoftveresen szimulálni a dolgokat, de ez itthon nem túl elterjedt.
azt hozzáteszem hogy szerintem a fehér vonalnál már ne várjál sok erőt
próbálj valamivel nagyobb fúvókát beletenni. nekm is ezt csinálta a simsonom
na arrrolvolna szo hogy háromnegyed gáz után már semmit nem gyorsul a gép sőt olyan mintha vissza is fogná kicsit hozzá teszem olyankor a fordulat már a fehér vonalnál van és majdnem 120 at mutat az ora kis tulzásal el is éri egy am 5 blokkannyit tok hogy egy mikuni 19 karbim van meg ez a kipu ami a képenakitől vettemazt mondta 50 es ami hihető is mert indulásnál kell rángatni neki mit lehet csinálni vele ha éppen lehet még
Eladó
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs-4768782
ak
it érdekel írjon.
1998-as TZR50, de ritka madár.
Milyen témában szakember?