Sajnos nem tudom, még új nekem az egész, de egyébként tényleg olyan,mintha dugulás lenne. Ma beindult szépen, de azért valaki leírhatná, mi a beindítás menete, arra már rájöttem, ha tövig húzom a gázt, a szivató visszaáll.
Nincs valaki a XVII kerületben, aki ismeri a típust, és ért hozzá annyira, hogy megmondja milyen állapotban lehet?
Hát ha kiakarod aknázni akkor nem elég csak a henger csere.. szerintem 70esnek már kell a 19es karburátor és hát mindennek a lelke a kipufogó enélkül mondhatni semmit nem ér a henger..jó persze ez erős túlzás de tényleg fontos a jó kipuf. Meg esetleg ha akarsz akkor egy karbonlapos membránra is beruházhatsz de az elöbbi 2re mindenképpen érdemes..
Én is tettem nagyobb 75-ös hengert am5-re. Egyenlőre semmit nem cseréltem még rajta, de szédületes a különbség. Majd ha már nem elég, akkor rárakom a 19-es karbit. Az megint ad majd egy pluszt. Szóval tedd fel a nagyobb hengert, és próbáld ki...beszarsz a gyönyörtől, és már nem is akarsz varizni nagyobb fuvi...stb. egyenlőre.
üdv!
nemlehet hogy felakadt az úszód? :)
Amúgy most oké hogy jó, de meddig?:D én így nem mernék vele hosszabb távra elindulni, vagy vigyél magaddal szerszámokat hogy útközben tudjál szerelni ha gáz van ;) nekem a csomagtartóm felét szerszámok foglalják el :D a fél blokkot szét tudom szedni ha úgyvan :D
Hát az a helyzet, hogy most ketten is érdeklődtök iránta. Neten nem sok eladó vázat találtam, de amiket találtam azok összesen 30-35 ezerbe kerültek. Gondolom nem meglepő. hogy annak adom el aki többet ad érte.. Írd le Neked mennyit érne. Itt vannak a képek:
Sziasztok!
Kis problémám lenne, aminap elkezdett csúszni a kuplungom, sajnos haza kellett vele még jönnöm,ami gondolom nem tett neki jót (vigyáztam h a lehető legkevésbé csússzon meg). Leeresztettem az olajat,tettem bele 75w90-es olajat gyári előírás szerint,de továbbra is csúszik. A bovden jó,a rugók alá is betettem egy alátétet,de továbbra is csúszik! Arra tippelek,hogy a lamellák haltak meg,helytálló a diagnózisom? Ha igen, hol tudnék szerezni hozzá?
Köszi szépen!
Sziasztok!
Épp az előbb indítottam el a motort mondom megnézem hogy muzsikál.. meglepően könnyen indult.. mentem velem 10métert az udvaron megállok és a fordulat leesik és leáll a motor.. ránézek és a karburátorból folyik a benzin lyukas lenne az úszóház? vagy a tűszelep dugult el?
Erre értelmes válazst nemigen fog adni senki látatlanban.
(leltve, kb saccolgatni lehet)
Az a henger úgy már 100 akárhány ccm, tehját nem földtől elrugaszkodott elképzelés egy 24es karbi, de vélhetően szépen elmegy 21-essel is, cska másképpen.
Teljesítméyndiagramon rendszerint látni,ha a karbi kicsi, általában behorpad a görbe a legteteje előtt.
Tulajdonképpen a behorpadás a vége, csak túlforog kicsit.
"mivel óriási a kupufogónyílásom"
a csatornáknak arányban kell lenni, másképp felboru a motor lelki békéje.
Túl nagy(a többihez aráyntalan) kipunyílás, túl fogja öblíteni a hengert, a motor csak egy igen szűk tartománybn fog menni, és erősen melegedni fog.
iylenkor hajlamos a kipu oldalon ragadni.
A túl kicsi karbi nyúlós erőtlen motort eredméynez,ami csak forog, de nem megy.
Ja lehet még találni hírdetések között 1-1 mina blokkos motort aki powerosnak írja... sőt láttam olyan rs-t is ami dupla powerosnak volt hírdetve . Persze ha szolsz nekik hogy vegye le a hídetésből a akkor még te vagy a hülye meg hogy minek pofázol bele, profi szerelő mondta hogy poweres .
Amikor először hallottam, azt sem tudtam miaz, de elhiszem, hogy nincs benne. :) Nekem is sajnos nehezen indul hidegen, az önindító forgat, de nehezen indul el. Először csak egy- két töf-töf aztán szép lassan felpörög kb 2500-ig de úgy, hogy tövig van húzva a gáz. Mit kellene cserélni ahhoz, hogy rendesen induljon gáz nélkül, szivatóval?
Emzoli, van egy airsal 70es hengerem, 5 fe. osztot kipu, tovább nyulva,( 47 helyet , 57es méretre.) És volt aki azt mondta h mivel oriási a kipufogo nyilásom, és viszonylag kicsi a feltöltésen, 24es karbi illik rá hogy mennyen ne csak bögjön, de valakik szerint ez hülyeség, elég a 21. Kiváncsi vagyok hogy te mit mondasz.
Rezóósávnak hivják azt a "power szelepet", de még ezis oltári hülyeség. mert 125östöl van power szelep. de azoknál sem lehet érezni, mer az folyamatosan nyit, és azért van hogy a motor alul ne legyen halot, mert oltári kipufogo nyilása van, és elektronika v röosuly fokozatosan nyisa..
Nincs valaki a XVII kerületben, aki ismeri a típust, és ért hozzá annyira, hogy megmondja milyen állapotban lehet?