A membrán vezérli az üzemanyagkeverék bejutását a hengerbe. Onnan tudod ha nem jó hogy nem illeszkedik már a membránházhoz eláll tőle, át lehet látni közte.
Amit én találtam ott csak a segédváz és a bölcső volt 30... Nem olyan egyszerű vázat szerezni. Igaz, hogy nem új és nincs száma de megéri az árát. Ha nem találnál másik vázat keress meg nyugodtan!
Okés, ma már semmi gond nem volt, simán indult. Hidegen szivatóval elsőre,aztán húztam egy kis gázt mire visszaállt, és szépen ketyergett alapjáraton.
Valaki meg tudná mondani mi a szerepe a membránnak, és hogy működik? Ha rossz, azt honnan lehet tudni?
KEzdöö vagyok, vagyis annyira nem, már volt egy helyesebb simsonom, meg össze tudom rakni meg ilyesmi, meg értegetem a dolgokat, de hát ez édes kevés, szóval ezért kérem a segitséged, hogy mit javasolsz, hagyjam ezt a hengert ahogy van gyárilag, vagy meg probáljak alakitani a kipufogon?
Valamint, egy mz 24es karburátor helyet érezhetö lenne a külömbség egy stage6 pwk 24 Powerjet el? . szoval meg éri beruházni rá?
Gyári a membrán házam és a membránom is, cseréljem karbonosra? és ha igen, milyen vastagra?
48 as furatban, a hibás hengerem ugy van. 57es kipu ablak, persze osztott. ez pedig teljesen ugyan az mint a rajzon. jelenleg 24es karbi van rajt, elég jól lép. nem tudom meg érné e meg kockáztatni olyanra meg csinálni a kiput mint irtam.
loeröt nem tudok mondani, de olyan jo 11be bele forog szerintem
Maga a palástrajz, szemre nem tűnik elvetemültnek, csak az a baj, hogy igazából nem mérvadó csak a plaástrajz.
A valós áramlási keresztmetszetek kellene időkerezstmetszet szerint értelmezni, komoyl méretezésnek ez a módja, alapja.
Ennek az az oka, hogy a kierített rajznak nem sok köze van az áramlási kerszetmetszethez, mivel a rések valamelyin szöget zárnak be a hengerpalásttal.
Például, ha a kipufogóablakot veszed alapul, egy bizonyos szélesség után, a kiterített rajzon uygan bazi nagynak látszik a nyílás, miközben ha a kiterítet rajzot ráfekteted egy hengerpalásrta, láthatod, hogy az áramlásra merőleges kresztmetszet egyáltalán nem bazi nagy.
De ez szemre elég élesnek tűnik ahhoz, hogy rá lehessen tenni 24-es vagy akár nagyobb karbit is.
(persze, nagyobbal meg már a membrán lesz kicsi:)
Időkeresztmetszet számoló fizetős tuningpogikban van, illletve simsonos srácok csináltak egy elég komoylat, ami ingyen hozzáférhető Gecsei István oldalán (gp racing)
Szóval, ha komoylan gondolod ezt a reszelés dolgot, akor az első lépés az időkeresztmetszet kalkulátor lezedése.
Szia! Nekem 75ös henger van am5-ös blokkon. 19-es karbi, sport kipufogódob ("nyitott") és kiherélt rezó. A többi cucc még gyári kuplung, membrán, főtengely.
ELADÓ AM GYÚJTÁSALKATRÉSZEK + SZÍVÓCSONK. Mind szinte új!
Lendkerék + állórész/alaplap, jeladóval + sz.csonk
újabb am blokkokhoz
EGYBEN AZ EGÉSZ: 5.000 azaz ötezer forint.
30/423-0674