Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

ELADÓ AM GYÚJTÁSALKATRÉSZEK + SZÍVÓCSONK. Mind szinte új!

Lendkerék + állórész/alaplap, jeladóval + sz.csonk

újabb am blokkokhoz

EGYBEN AZ EGÉSZ: 5.000 azaz ötezer forint.

30/423-0674
Köszi Szépen!

repsol600 Neked is Köszönöm!

Esetleg valakinek Agip Speed 2T-ről vélemény?
Mindegyikre
igazából nincs rá szükségem mert jó a motor csak úgy érdekelt.
Több féle meghibásodás lehetséges. Melyikre vagy kiváncsi?
Heló. Olyan kérdésem lenne hogy 93 extremahoz hátsó teleszkóp felújító készlet, olyan létezik? Vagy nem lehet javítani őket. Köszi üdv
Nehezebben indúl, többet eszik, füstöl, egyenletlen alapjárat, fekete szutyis a gyertya.
A motor hogy viselkedik ha rossz a membrán?
+ még 1 a Castrol Power1 Racing 2T-nek
A membrán vezérli az üzemanyagkeverék bejutását a hengerbe. Onnan tudod ha nem jó hogy nem illeszkedik már a membránházhoz eláll tőle, át lehet látni közte.
Na és a jobb oldali fővázat külön mennyiért adnád?
Hello nekem van hozzá lamellám ha érdekel!
Amit én találtam ott csak a segédváz és a bölcső volt 30... Nem olyan egyszerű vázat szerezni. Igaz, hogy nem új és nincs száma de megéri az árát. Ha nem találnál másik vázat keress meg nyugodtan!
Castrol Power1 Racing 2T
én megvagyok vele elégedve :D
Rs50-be milyen keverő olajat ajánlotok? azon belül hogy full szintetikus.
Okés, ma már semmi gond nem volt, simán indult. Hidegen szivatóval elsőre,aztán húztam egy kis gázt mire visszaállt, és szépen ketyergett alapjáraton.
Valaki meg tudná mondani mi a szerepe a membránnak, és hogy működik? Ha rossz, azt honnan lehet tudni?
Igen csak ez nem komplett váz s nincs váz szám sem Adok 10 000ft.-ot az egészért
Hát nem nyomatékos, ez biztos, 7-8 körül jön élet
Első ránézésre nem egy nyomatékos henger ez.
Próbáld meg szívató nélkül. Ugyanis a túlszívatott motort lehet kis gázzal indítani. Teljes gázzal be sem szabadna indulnia.
KEzdöö vagyok, vagyis annyira nem, már volt egy helyesebb simsonom, meg össze tudom rakni meg ilyesmi, meg értegetem a dolgokat, de hát ez édes kevés, szóval ezért kérem a segitséged, hogy mit javasolsz, hagyjam ezt a hengert ahogy van gyárilag, vagy meg probáljak alakitani a kipufogon?

Valamint, egy mz 24es karburátor helyet érezhetö lenne a külömbség egy stage6 pwk 24 Powerjet el? . szoval meg éri beruházni rá?

Gyári a membrán házam és a membránom is, cseréljem karbonosra? és ha igen, milyen vastagra?

Köszönöm ha válaszolsz :)
48 as furatban, a hibás hengerem ugy van. 57es kipu ablak, persze osztott. ez pedig teljesen ugyan az mint a rajzon. jelenleg 24es karbi van rajt, elég jól lép. nem tudom meg érné e meg kockáztatni olyanra meg csinálni a kiput mint irtam.

loeröt nem tudok mondani, de olyan jo 11be bele forog szerintem
57 széles a kipuablak 57-es furatban?

Az bátor...

Ki fogja kezdeni a gyűrű a nyílások élét.
(ha el nem törik:)

Ha már akkora, akkor a viszintes éleket erősen le kell kerekíteni, és némi ív sem árt a felső élnek.
Maga a palástrajz, szemre nem tűnik elvetemültnek, csak az a baj, hogy igazából nem mérvadó csak a plaástrajz.

A valós áramlási keresztmetszetek kellene időkerezstmetszet szerint értelmezni, komoyl méretezésnek ez a módja, alapja.

Ennek az az oka, hogy a kierített rajznak nem sok köze van az áramlási kerszetmetszethez, mivel a rések valamelyin szöget zárnak be a hengerpalásttal.

Például, ha a kipufogóablakot veszed alapul, egy bizonyos szélesség után, a kiterített rajzon uygan bazi nagynak látszik a nyílás, miközben ha a kiterítet rajzot ráfekteted egy hengerpalásrta, láthatod, hogy az áramlásra merőleges kresztmetszet egyáltalán nem bazi nagy.

De ez szemre elég élesnek tűnik ahhoz, hogy rá lehessen tenni 24-es vagy akár nagyobb karbit is.
(persze, nagyobbal meg már a membrán lesz kicsi:)

Időkeresztmetszet számoló fizetős tuningpogikban van, illletve simsonos srácok csináltak egy elég komoylat, ami ingyen hozzáférhető Gecsei István oldalán (gp racing)

Szóval, ha komoylan gondolod ezt a reszelés dolgot, akor az első lépés az időkeresztmetszet kalkulátor lezedése.

A második emg a kipuméretező:)
Szia! Nekem 75ös henger van am5-ös blokkon. 19-es karbi, sport kipufogódob ("nyitott") és kiherélt rezó. A többi cucc még gyári kuplung, membrán, főtengely.