Ez nagyjából a mechanikájától függ. Lehet állítani valamennyit a bovdenen. Esetleg nagyobb kezet növeszteni :). Kis gyakorlással és nagyobb gázzal orvosolható a dolog.
Verseny motorokon indokolt a 65 fokos üzemi hőmérséklet. Van valami használati utasítás ami taglalja a gyári előírást? Kis nyomású hűtő esetén akár 95 fokos is lehet a hűtővíz, az sem probléma. Persze mire tervezték?
Szia! Nekem 19-es karbin van egy kis kar ami beakad, akkor van szivatón, csut gázra nemtudom, hogy kiakad-e de kézzel visszatolom és ennyi volt a szivató - ilyenkor sima keveréket kapja. a másik oldalról sajna nincs képem :S remélem tudtam segíteni! Üdv!
hello. még motoron van rajta, ki lehet próbálni még hogy milyen nagyon zsir hang-teljesitményt ad, carbon végdobbal van ha érdekel, holnap készitek több képet róla.
Heló. Lehet tévedek de kocsinál a termosztát ha megadja magát, akkor nyitott állapotba van nehogy felforralja a vizet. Ez tuti mert én is cseréltem a kocsimon. Mocinál nem tom. De szerintem ott is ez lehet az elv. Lehet a hőgomba szarakodik
Szerintem nem a vízpumpánál lesz a gond mert ott a szimering szokott elkopni és a váltóolajba nyomja be a vizet. A lapátok nem tudnak elromlani azok mindig tolják a vizet. Szerintem a termosztátod nem nyit rendesen vagy sehogy.
Helló!
Annak a nyílásnak nincs szerepe, kicsit lejjebb a blokk alján is van egy na az ugyan ennek a kivezetése. Gondolom ez a rész csak a felfogatás miatt van mivel elől csak ott fogja. Nem kell foglakozni vele ha nem takarja el a henger max bemegy a víz ha mosod de alúl úgy is kicsöpög mert nyitott.
Sziasztok Skacok!
Beszart a vízpumpám mindig felmegy a víz 80°C fölé, amikor 60°C körül kéne legyen. Az a kérdésem hogy egy vízpumpajavító szettel lehet orvosolni a problémát?Vagy új vízpumpa kell? Ha valaki tud segítsen lécci köszi előre is.
Üdv mindenkinek!
A hétvégén szétszedtük a karbit, kiszedtük a gyertyát állítottunk a levegő benzin keveréken ,és láss csodát jobb lett a motor . Most a kuplunggal való problémát szeretném megoldani.. Az lenne a baj, hogy amikor el akarok indulni a kuplung kiengedésnél kb. a utolsó 2cm-re reagál csak és így nem a legjobb az elindulás főleg ilyen dombos helyen . Esetleg ha valakinek volt már ilyen problémája, vagy hallott ilyenről az tudna segíteni?
köszi a gyors választ....
de a matrica színei nem passzolnak a motor szinéhez
de ha más szinűre festetem akkor lehet róla szó.....
irok majd ha érdekel
Sziasztok !
Szétszedtem az am6os blokkomat és mikor visszaraktam a kuplungkiemelő tengelyt , minden rendben volt , de most mikor behúzom a kuplungot egyre feljebb jön a tengely :/
Valaki tudna segíteni h ez miért van ?
Kéziszívatós karbinál hogy kell szívatni, ha nincs bowden hozzá. Eddig manuál kis lecsukókaros szívatós dellorto 12-es volt fönt, és az ugye beakadt, kopp gázadásra kioldott. De a 19-es dellorto-nál más a helyzet. Hogy oldjam meg?
Üdv: DonPedro
Érdeklődnék a Malossi kipufogó felől van róla külön képed?
Ha van ide küld majd jeneigyula@citromail.hu
Szerintem nem a vízpumpánál lesz a gond mert ott a szimering szokott elkopni és a váltóolajba nyomja be a vizet. A lapátok nem tudnak elromlani azok mindig tolják a vizet. Szerintem a termosztátod nem nyit rendesen vagy sehogy.
Annak a nyílásnak nincs szerepe, kicsit lejjebb a blokk alján is van egy na az ugyan ennek a kivezetése. Gondolom ez a rész csak a felfogatás miatt van mivel elől csak ott fogja. Nem kell foglakozni vele ha nem takarja el a henger max bemegy a víz ha mosod de alúl úgy is kicsöpög mert nyitott.
Össze nem kell érnie kb 0,5 mm a hézag.
Beszart a vízpumpám mindig felmegy a víz 80°C fölé, amikor 60°C körül kéne legyen. Az a kérdésem hogy egy vízpumpajavító szettel lehet orvosolni a problémát?Vagy új vízpumpa kell? Ha valaki tud segítsen lécci köszi előre is.
A hétvégén szétszedtük a karbit, kiszedtük a gyertyát állítottunk a levegő benzin keveréken ,és láss csodát jobb lett a motor . Most a kuplunggal való problémát szeretném megoldani.. Az lenne a baj, hogy amikor el akarok indulni a kuplung kiengedésnél kb. a utolsó 2cm-re reagál csak és így nem a legjobb az elindulás főleg ilyen dombos helyen . Esetleg ha valakinek volt már ilyen problémája, vagy hallott ilyenről az tudna segíteni?
mi a helyzet? vki behúzott? v nem akar fizetni?
de a matrica színei nem passzolnak a motor szinéhez
de ha más szinűre festetem akkor lehet róla szó.....
irok majd ha érdekel
Nekem van egy ilyen szettem:
Malossi kipufogó rendszer derbi gpr 50-re jó csak=30e
dellorto 21-es nagy karbi szivócsonkal=15e
komplet 7500-km futott blokk henger nélkül=40e
müszerfal=30e
első-hátsó felni gumival-tárcsákal=60e
ülés=7e/db
tank=15e
farokidom=13e
segédv
áz=12e
elsőtelo=30e
első sárvédő=8e
villahidak=12e
fejidomtartó=7e
plexi=12e
zárszett=1
5e
km ora jeladó=8e
váltókar=7e
fékpedál=7e
lábtartó konzol=5e/db
elsőfék komplet=15e
hátsófék=12e
sztender=4e
kuplungkar-konzolal=5e
kapc
solok=4e/db
4db gyári index=10e
oldalidom=12e/db(hibátlan nem képen látható töröt enyi!)
hasidom=5e/db
...........stb eladó
érd:ktmktm@freemail.hu
.
Érdeklődnék h 2000-2005-ös évjárat között keresek matricaszettet!
Ha valaki tud,kérem jelezze!
Szétszedtem az am6os blokkomat és mikor visszaraktam a kuplungkiemelő tengelyt , minden rendben volt , de most mikor behúzom a kuplungot egyre feljebb jön a tengely :/
Valaki tudna segíteni h ez miért van ?
Kéziszívatós karbinál hogy kell szívatni, ha nincs bowden hozzá. Eddig manuál kis lecsukókaros szívatós dellorto 12-es volt fönt, és az ugye beakadt, kopp gázadásra kioldott. De a 19-es dellorto-nál más a helyzet. Hogy oldjam meg?
Üdv: DonPedro
akit érdekel nézze meg! :)