szia
én először is állapottól függetlenül karbit takaríttanék rajta meg légszűrőt....
megnézni hogy agyári fuvókák vannak e benne és lompressziót mérni benne
ha eltér agyáritól akkor a hengerrel lesz valami
amugy az önindíttózást azt hallani kel mert lehet hogy elvan kopva a bendix fogai ...vagy a szén vagy bronzkefe az önindíttóbamn..ezeket végig kéne nézni...aztán ha nem változik akkor vidd el szervizbe
mármint ha a javíttás és korrigálás után nme történik javulás
gyári gyertyát szerezz bele még ha azis van benne lehet hogy rosz a gyertyád...
Üdv!
A mai napon sikerült beszereznem egy rs50-et és van is rögtön 2 problémám vele. Az egyik: 2. indítózásra nem akar beindulni,(tolásra indul) .Miután megyek vele egy kört leállítom rögötön be is indul, viszont ha leállítom és újra próbálom indítósni nem akar beindulni. A másik: alacsony fordulaton nagyon gyenge a motor 2-3 ezren, és az indulásnál nem pörög fel, engedem ki a kuplungot egyenletesen és valamiért nem akar húzni Ha esetleg valakinek volt hasonló problémája vagy olvasta hogy másnak volt ilyen legyen szíves leírni ide megköszönném. Esetleg tudok videót csinálni ha kell.
A válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok van néhány eladó alkatrészem:
-segédváz
-blokktartó bölcső kürttel
-hátsó lengővilla
-bal oldali váz
-hátsó tengely
-használt első féktárcsa és hátsó fogaskerék
Kérésre képet rakok fel!
Hali a tompitott égő az két db egyenként 55/60w-os xenon hatású égő, (full jégfehéret akartam, xenont ami villan felkapcsolásnál de a zsaruk fejbelőnek érte arra vigyázz) annyi hogy a gyári égő foglalatot kikell venni mert nemfér el, így házilag készitek foglalatot az égőknek.
a kék háttérvilágitást ugy csináltam hogy a gyári fehér égőt ami van benne kivettem és kék műszerfal égőt tettem bele:)( egy kis forrasztás) De ez csak az a műszerfal ami volt benne azóta szereztem bele gyári af1 125 órasort amiben mind 3 óra egyforma kör átmérőjű. Jaa és mind 3 fehér számlapos:P Annyi hogy leragasztom majd ha időm lessz a 180 at csak 120 ig, hogy elkerüljem a kellemetlen kérdéseket.
+ annyi hogy a hőfokórát szétkell joban kapni h égőt tudj cserélni benne de az is 5 perc volt. Sajna még nemmegy a vasam mert henger szett-re vár de április 10-ére kész leessz:)) Addig még rárakom az arrow alu dobot amivel jobban elhiszik hogy 50ccm:P Ja és addig kész lessz a matrica is. Maga a gép full fekete, zöld moster matricával két oldalt 1-1 db 10x10es a farán meg az 50ccm es.
Ha bármi kérdésed lenne irj bátran.
Cseréljetek benne olajat mindenképpen és tegyétek üresbe de tutira üresbe.Indítsátok el és hagyjátok ketyeregni ,hogy mindent járjon át a friss olaj majd ha meleg óvatosan próbáljátok sebességbe tenni a lényeg ,hogy ne reccsenjen.Persze ez akkor igaz ha ez a probléma hosszú állásában történt és nem használat közben.Ha sokáig áll és még az olaj is 1-2 éves könnyen kiszárad a váltó (lecsurog az olaj az aljára a felső alkatrészek meg kiszáradnak).
A sport vagy nyitott légszűrők bizonyos tartományokban ronthatják a motor teljesítményét főként ha hidegebb van.Mivel nagyon gyorsan és rövíd úton érkezik be a levegő így nincs ideje kicsit sem felmelegedni és ha a kb 8-10 ...stb. fokos levegő bejut a kb.90 fokos hengerbe ott nagyon gyorsan letud csapódni és köztudott ,hogy a víz nem ég!Ezért nem ajánlott hidegben sportszűrőt használni mert hosszútávon a henger károsodásához vezethet.Ha teheted kb. 15-20 fok alatt inkább a gyári szűrőt használd.
Vélhetőleg a porlasztó beállítását kellene módosítani. Nézd meg a gyertyát az utat mutat, hogy többet vagy kevesebbet kíván a motor. Fontos, hogy üzemmeleg állapotban működjön jól a motor. Hidegen nem lényeges mit csinál.
Nemtudom miért,de a motorom 4-6 ezres fordulat között elkezd gyengülni(fuldokolni) nemtudom miért van ez ,de 6 felett már nagyon megy mintha semmi baj nem lenne.Sportlégszűrő van rajta ami 15 fok felett megy rendesen ez lehet a baj?Vagy a karbit kéne kitisztítani?
Aprilia rs 50-es 2009-es magyar papirokkal sérült állapotban:
Malossi 80-as verseny henger
gianneli carbonkipufogó rendszer
Dellorto 21-es kabi
top gyujtás
brutális teljesitmény, kevesett futott 7500km van a motorban.
képen látható állapotban eladó.
motor egyben 3-napig lesz eladó, egyben =235000ft utána szét bontom ha kell belöle vallami irhatod most is.
érd:ktmktm@freemail.hu
Msn:misoc160@freemail.hu
Hali !
Lenne egy kerdesem ,am6-os blokkban a kuplungnal van 4 kis rugo csavarral lefogva ,abbol ha az egyik hianyzik az nagy baj lenne?
vagy anelkul is menne a motor?
Valaszotokat varom.Koszi elore is.
Tudod ez az óra még veszélyesebb mint az enyém:S Az enyém csak 180 ig mér :) Köszönöm a segíteni irányuló szándékot.
Tegnap kaptam ojan fülest, hogy 120-as értéknél fessem át vagy magát a számlapot ragaszam le ugyanojan fehér matricával és irjam rá hogy 50ccm és akkor az órát sem rontom el ha 150-el megyek (nemtépi szét a belét mint a 120-asnak tépné) Am itt egy kép az én órámról annyi hogy a 200 as km órát már kicseréltem 180 asra.
Jaa és azok mennek még a mocira amik a képen vannak.
szia semmi estre se menjetek vele ha szorul mert egy mozdulat és tönkremegy minden .....szóval szedjétek szétt és nézzétek meg hogy mivan vele........vagy vigyétek szerelőhöz..de szerintem ha szorul akkor ott már nem lesz kis baj.....pl törés stb...
Egyik jó haveromnak szarakodik az rs-e. Most mikor elővette szorul neki a váltó! Mit csináljon vele? Esetleg valakinek van eladó váltója? Segítsetek rajta légyszi....:D Én annyira nem értek az rshez, bár holnap megnézem mi lehet vele. Főleg hogy olaj van-e benne, meg még milyen állapotban van! :D
én először is állapottól függetlenül karbit takaríttanék rajta meg légszűrőt....
megnézni hogy agyári fuvókák vannak e benne és lompressziót mérni benne
ha eltér agyáritól akkor a hengerrel lesz valami
amugy az önindíttózást azt hallani kel mert lehet hogy elvan kopva a bendix fogai ...vagy a szén vagy bronzkefe az önindíttóbamn..ezeket végig kéne nézni...aztán ha nem változik akkor vidd el szervizbe
mármint ha a javíttás és korrigálás után nme történik javulás
gyári gyertyát szerezz bele még ha azis van benne lehet hogy rosz a gyertyád...