Ha eleve mentél vele úgy, hogy rajta hagytad a szivatót + írtad is hogy fullad akkor az nagyon rosszul van beállítva!
Magas alapjárat ebből is adódhat, de necces nekem hogy főtengószimering!
Váltóban nézz olajat, vagy próbálj meg a kuplungon állítani!
Sziasztok!
Tegnapi napon újra előjött egy hiba amit eddig úgy nézet ki orvosoltuk a levegő benzin arányának módosításával de lehet mégsem. Probléma a következő mentem vele olyan 30kmert városba és nem kiméltem tehát rendesen pörgettem.. ugye jött egy stoptábla megálltam vissza raktam egybe engedem a kuplungot indul a motor és akkor egyszer csak a fordulat vissza esik és teljesen elmegy belőle az erő.. hogy nehogy lefulladjon behúzom a kuplungot majd újra ettől valahogy észhez tér de ugyan úgy vissza esik a fordulat de utána emelkedik és megy rendesen.. ebből gondoltam tegnap hogy mivel pörgettem lehet túl sok benzit kapot és benn marad ami meg megfojtotta.. viszont annyi furcsaságot észre vettem hogy mikor haza értem és kiraktam üresbe az alapjárat nagyon magason volt 4-5 körül mintha szívatón lett volna. nem is értetettem mi lehet.. Mai nap suliba menet is ezt csinálta csak most már ugy hogy pl 3asba vagyok és egyszer csak elmegy az ereje a motornak és belassul de teljesen és nem is huzztam neki egyáltalán tehát olyan 6-7 ezernél járok és egyszer csak erő elmegy a motor meg le akar állni és ez csúcsforgalomba elégé aggasztó . Haza fele viszont véletlenül rajta hagytam a szívatott és ugyan ezt csinálta hogy elmegy az ereje teljesen és csak nagy nehezen kuplunggal akar újra menni.. egyszerűen nem értem mi lelte.. igaz ezt mindig hideg időben csinálta szóval lehet a szívató miatt? vagy hülyeséget mondok?
Másik dolog nem értem miért de mostanában a vissza váltások elégé macerásak lettek.. eddig semmi gondom nem volt vele szépen rakta vissza őket most viszont mikor fékezek van mikor nem rakja vissza.. ezt általában kanyaroknál csinálja.. ha haladok és lassítás miatt kell vissza váltanom egyet semmi gond.. meg olyan érzés mikor rálépek a karra mintha csak 1esbe lenne és nem lenne lejjebb fokozat teljesen "puha" vagy hogy mondjam
Elnézést kérek hogy ilyen hosszúra sikeredet de elégé irritáló csúcsforgalomba... ha valakinek lenne ötlete leírhatná megköszönném.. apámmal is ránézünk hogy mi lehet hátha rájövünk de a segítség sosem árt főleg hozzáértőktől!
Előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy nemrégiben vettem egy aprilia rs50-t 2001-es évjáratú ezekbe már került folytás? Ha igen honnan tudhatom meg,hogy benne van-e még és ha benne van,hogy tudok megszabadulni tőle?
Email: wektor93@freemail.hu
Lécives e-mailra írjatok mert nem szoktam sűrűn fórumon keresgetni idő hiány miatt :/ Előre is köszönöm!
Megragad, ugyan mi lenne?! Biztos kiment az ABS biztosítékja......
Meg se haragudj, de hatalmas műszaki tudással rendelkezhetsz, ha még ötleted sincs, hogy mibaja lehet! Legalább a kurva kuplungot behúznád ilyenkor......
Azt vajon kitalálod, ha puha a gumid akkor levegőt kell bele fújni?
Csóri GPR
Nemérdekel, ha bunkónak tartasz, egészségedre!
Enyém eladó lesz! Igaz nem 2005-ös hanem 2002-es!
Most lesz cserélve a fél blokk szal nem lesz vele gondod! Csak azért csináltatom meg, hogy más ne szopjon vele! Ha kell leírom ide fórumra, hogy az elmúlt időben menni lett ráköltve+mik lettek cserélve!
Köszi a válasz amigy 165 cm vagyok és most egy Peugeot Zenithem van annak olyan 75cm az ólésmagasága és mind 2 lábbam biztosan lerér és "nagymotorosan" is megy a felülés
Helló! Alapvetően a kisebb pilótákra lett "kitalálva", mégiscsak arra tervezték, hogy fiatalok vezessék! De persze ha nagyon kicsi vagy lehetnek bajok... Az ülésmagasság talán az egyetlen dolog ami nagymotoros, szóval az nem olyan alacsony, de pl én a 176 centimmel le tudom rakni mindkét oldalt a lábam,ha úgy hozza a szükség! A gép maga elég jó,a 2005ös meg már elég kiforrott konstrukció! Persze 2ütemű,pörgős gép, szóval a karbantartást igényli, és ha ez elmarad akkor nagyon meg tudja bosszulni! Gondolok itt a minőségi olajra,a rendszeres olajcserére, és hasonlókra! A vásárlásnál nagyon oda kell figyelni, de ha találsz egy jó állapotú gépet,akkor mindenképp sok örömöd lehet benne! Remélem tudtam segíteni!
Sziasztok! Minap vettem egy RX 50-eset. Még a régebbi - 1990-es - RV3-as blokk van benne. A kérdésem, hogy lehet-e nagyobb váltót beletenni pl. minarelli AM6-ból? Vagy RV-5-6-ból, ha van 6-os is. ? Esetleg valakinek van hozzá alkatrésze? Remélem nem a legrosszabb helyre írtam. Zoli
Sziasztok szeretnék vásárolni egy 2005ös évjáratu Rs 50est és kiváncsi lennék tapasztalatokra véleményekre illetve hogy kisebb termetü piloták is biztonságosan tudják e vezetni
Hali!
Eladó egy 110/70*17-es Heidenau hátsó gumma.Rs-re pont jó;) 0 kilóméteres még motoron sem volt.Boltban 14körül van,én 8-ér adom.
2008-as gyártmányú.
m-eger@hotmail.com
én is azokkal próbálkoztam de sajnos ha benne van a házba a bowden akkor nem húzza! nemtudom miért!vaz osztálynál ráhúzza a bowdenházat és onnan se kép se hang
Magas alapjárat ebből is adódhat, de necces nekem hogy főtengószimering!
Váltóban nézz olajat, vagy próbálj meg a kuplungon állítani!