De igen.Csak választékosan fogalmaztam Bár ha hivatalosak akarunk maradni akkor izzó mert nem ég hanem izzik ,de ha meg belebonyolódunk az is égési folyamat.Tudod mit mind a 2 jó!
Biztos jó az égő azért mert a féklámpa világít még lehet szar az izzó.Ha még is akkor valahol a kábellal van bibi esetleg a kapcsolóval ,de ha elöl rendesen világít akkor valószínű nem is a kapcsoló.
Vas henger. [31872] hozzászólásba van kép is róla. 1276. oldal.
Akkor nem aggódok. Alapjáraton is csörög alkalmanként. Nem folyamatosan, csak be be csörren.
Milyen henger van fent? Vas? nekem volt pár db hengerem TOP Trophy, TOP DUE+, TOP MAXI KIT, több DR, Metrakit, ezeknek mindegyiknek volt egy kis csörgése alapjáraton de csak annyi hogy kicsit megcsörrent néha. Aminek semmi hangja nem volt az a Polini evo de ez alu a többi vas volt.
Úgy tudom hogy a 7 felömlős hengerek nagy fordulaton üzemelnek szal kis fordulaton nincs bennük erő viszont nagy fordulaton jobban mennek mint az 5 felömlősek, ezekben viszont alacsonyabb fordulaton is van erő.
A nicasilos hengerekhez a dugó úgy van megoldva általában hogy A tól D-s méretig vannak a dugók ami azt jelenti hogy mindegyik pár tizeddel t nagyobb így igazodik a nicasil réteg kopásához.
Nekekm most van benne 19.000 de egy karc nincs a hengeren!
Jó mondjuk nem is sültkrumpli olajat teszek bele mondván hogy "jóóóvanaz azzal is elmegy" hanem csakis minőségit
Jah és hidegen nem cibálni neki, meghálálja! Lvegeőszűrőt meg nem nagy dolog kipucolni, utánna meg egy kis légszűrőspray és mehet vissza a helyére!
Gondolom a főtengely és a kiegyenlítőtengely az 50-es hengerhez vannak beállítva azért ráz kicsit ha nagyobb hengert raksz rá. A jobb "tuning" főtengelyek máshogy vannak súlyozva azért nem ráz azzal. Nyugi az enyém is ráz, kicsit szokatlan az elején de majd megszokod és észre se fogod venni
A több felömlő gyorsabb anyagcserét dinamikusabb áramlást és esetenként nagyobb szívó erőt biztosít a benzin menyiségét nem befolyásolja aszt a karburátor intézi.A nikasilos hengert nem ajánlanám utcai használatra mert nem javítható.Bizonyos mértékig polírozható de nem sokat.Hogy menyi gyűrűt bír ki az csak rajtad múlik vagy is attól ,hogy milyen olajat használsz milyen arányban és milyen sűrűn tisztítod a levegő szűrőd illetve az üzemanyagod menyire tiszta.A nikasilos henger kuka ha komoly sérülés éri (karc, bemarás pl gyűrű töréskor vagy olaj hiány).Illetve ha a belevaló új dugó is lötyög már benne és mivel fúrni nem lehet ezért a következő lépcsős dugót sem lehet belevenni.
Már van köszönöm, csak még nem pattintottam rá. Most így kenem, majd ha már megszoktam, akkor jön a 19-es. Egyébként nekem is rendesen rezonál az egész motor, amióta rákerült a nagyobb henger. A gyári 50-el nem vettem észre rezonálást. Mitől lehet?
Mi a különbség az 5- illetve a 7- felömlős henger között?
(több a felömlő ezért több benzint kap és jobban meg, vagy forgósabb lesz tőle?)
A nikasilos hengert meddig lehet használni?
Hány gyűrű cserét bír ki?
Honnan látom ha már nem használható a nikasilos henger?
Hogy működik ez az egész?
Akkor nem aggódok. Alapjáraton is csörög alkalmanként. Nem folyamatosan, csak be be csörren.
Jó mondjuk nem is sültkrumpli olajat teszek bele mondván hogy "jóóóvanaz azzal is elmegy" hanem csakis minőségit
Jah és hidegen nem cibálni neki, meghálálja! Lvegeőszűrőt meg nem nagy dolog kipucolni, utánna meg egy kis légszűrőspray és mehet vissza a helyére!
Mi a különbség az 5- illetve a 7- felömlős henger között?
(több a felömlő ezért több benzint kap és jobban meg, vagy forgósabb lesz tőle?)
A nikasilos hengert meddig lehet használni?
Hány gyűrű cserét bír ki?
Honnan látom ha már nem használható a nikasilos henger?
Hogy működik ez az egész?
Köszönöm az információt!