Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fémmel nem kell foglalkoznod.Ez komplett hengerfej tömítés készlet és van olyan típus amihez az is kell,de a tiedbe csak a papír tömítés (henger talp töm.) a nagy karika (a vízkör henger felőli tömítése) a négy kicsi karika (az a tőcsavar felőli tömítés) amit 1 el jelöltél az a leömlőnek a tömítése (ahol a hengerbe dugod a kipufogót) a nagy piros az pedig értelem szerűen a hengerfej külső tömítése.
Sikerült kiszednem a termosztát csavarokat is Felmelegítettem a hengerfejet a termosztátnál, csavarhúzót beletettem a csavar fejébe, megkalapáltam és fellazult, utánna már könnyedén kicsavartam.
Urak!

Ma megcsináltam a henger cserét. Megvan az új tömítésszett is. Vannak homályos foltok az ismereteim között, Kérlek segítsetek!
A képen bejelöltem azokat, amit nem tudom hova valóak. Forrás www.italmondo.hu
Én is szeretlek cica... Beszéld meg Kukodával az a főtengő tőle volt...
Ha új cucc kell újat kell venni, nem a használtban a hibát keresni...
Nekem a mai napig működik az a főtengely, de azért köszönöm az intellektuális reklámot
Én tisztellek szívvel lélekkel, de ha nem érted a motorokat,akkor minek oktatsz másokat? Te őszintén ütnél egy hengerfejet? Hogy lehet ilyen tanácsokat adni? Repedjen meg persze, van pénze a kölyöknek... Azért grat... Minden tiszteletem az Öné... Ha meg átvertelek volna, akkor nem cseréltem volna ki. Van reláció az állítottakban... Sok szerencsét ezermester
Heló. Azt tudom hogy vetemedhet. De van kb egy 3-5 cm szakasz ahol beleér a betét s tárcsába. Akkor szerinted nefoglalkozzak vele, vagy csere esetleg esztergályos felszabályozza. Köszi
sziasztok!eladó a Yamaha yzf-r 125-ös mocim!Ha valakit érdelek vagy van valmailyen kérdése nyugottan hívjon!http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf-r_125-449487

1
Értem,köszi!
ha már enyire hülyének nézzük a másikat azért nem egy flexelt hajtókarhibás főtengelyt kellet volna küldened 18ezerér!
és akkor 500telefonálás után nagynehezen kicserélted de kp-t sose fizetted volna vissza igy is lehúztál hogy a gyújtást küldted rengeteg pénzt buktam ezen a kis vételen én akkor megbiztam benned te átvertél és még te szád jár csak bennem volt annyi tartás hogy nem irlak le a fórumon de neked ennyi eszed sincs hogy a másikat tiszteld már aha átverted többi fórumozó vigyázzon ezzel a kölyökkel drága pénzér piszkot küld ne vegyetek tőle semmit!
na te csak csendbe legyél kisfiam aki átveri a másikat a főtengellyel!
nagyon szemét dolog volt de nem, járattalak le de úgylátom muszály lesz 18 ezer ftér küldtél egy fost na meg tudod ki keveri a főtengelyt a kiegyenlitővel te hülyegyerek vegyél viszább!
Nem tudom,mert gumis rakta fel,ettől mondjuk még elbarmolhatott valamit.... Nem onnan rendeltem,mert Debrecen nekem messze volt,kiszállítással nekem már drágábbra jött volna ki,mintha pesten megveszem picit drágábban,de én is azt néztem, hogy maga a guma ott a legolcsóbb!Egyébként a rövid tesztidő alatt jónak ítélem,mert hamar melegszik,és vízen is is egész jól teljesít!üdv,
Hát szerintem a continental-t fogom olcsóbb 4 ezerrel is meg sokan mondták,hogy jó nekem még nemvolt fent most hátúl pirelli diablo sport dragon van fent de ennél szarabb gumit még nem láttam esőbe egyzserűen nem lehet vele menni csúszik mászik száraz úton is összevissza megy a motor alattad mentem vele vagy 7 ezer km-t de elég is volt belőle elis kopott nagyon,de életveszélyes a gumma.Nyáron hűtötték előttem az utat mentem vagy 50-el és alig tudtam megálni elől dunlop van vagy 20 ezer km mentem vele és az meg nnem csúszkált semmibaja nemvolt.Szóval ezt a pirelli dragon-t nem ajánlom senkinek,lehet csak én voltam béna meg szar de nekem nagyon nem volt jó!
Hát nemhiszem,hogy a gumi miatt,lehet rosszúl lett felrakva a gumi vagy nemtudom érdekes..Te is az R17.hu-ról rendelted?
Gyári főtengely dobozában: 20.000Ft
Bontott főtengely 10.000Ft
Blokközép 5.000Ft/fél
Jobb oldali dekli berúgós 4.000Ft
Olajpumpa Dellorto 4.000Ft
Erősített komplett kuplung 14.000Ft
Ballance tengely 1.500Ft
Membrán komplett 3.000Ft
Kuplungkosár 4.000Ft
Kuplungfedél 2.000Ft
Stb stb...
e-mail: 2csako@citromail.hu
tel: 06-30-535-36-45
Látom téged is megtalált... Telisonkás főtengely meg mifaszom... xD
Beszél olyanokat, hogy huhhhh... Összekeveri a HPC-s főtengelyeket a ballance tengellyel...
Eladó egy kitűnő állapotban lévő AGV Airtech M-es méretben. Nálam kb. 3000 km-ert ment. Teljesen kivehető, mosható béléssel. A Cagiva matrica leszedhető.
Az ár fix, posta OK!
Ára: 20.000 Ft
A "kosztatás" mértékétől függ. Egy két tized belefér, mert egyébként természetes jelenség a tárcsa vetemedése.
Én meg azt mondom, hogy a Contit vedd meg!
-nekem ez van elől ( hátul 120 as 2 komponensű pályagumi ) ezzel a kombóval akkorát lehet borítani mint a szar
-jó a keveréke szerintem, igaz be kell egy kicst melegíteni aztán szépen tapad
-a michelin meg tapasztalatból mondom h kockásra kopik, érdekes a felülete! láttam is és tapasztalta is haverom akinek ez volt elől fent szintén Rs en!
-a Conti hegyesebb profilú jobban lehet dönteni csak el kell találni a jó nyomást!
-esőben is kiváló tapadást nyújt nem mászkál a motor eleje!
Nekem bevált bátran ajánlom!
szerintem inkább ezt vedd meg:

http://www.r17.hu/index.php?pa...

sokkal jobban jársz a Michelin-el szerintem 5ször jobb mint a continental
Nekem most pont olyan került fel,és hát bár nemtudom h van-e köze hozzá,de ereszt folyamatosan a felni pereménél,még én sem tudom mit csináljak vele,de elég fura.a felni nem sérült,szal nemtudom mi lehet,lehet semmi köze a gumihoz. :)
Else hiszem hogy tudtam vkin segíteni
Am nincsmit
Köszönet a segítségekért.

Gericsi: igazad volt nem kapott levegőt. Tettem fel direkt szűrőt és jó lett. :) Köszi !
90/80-17 M/C 46S TL ContiGo! Continental gummáról valakinek valamilyen tapasztalata?
RSgiliszta! Megjött a karbi! Köszönöm!
Nekem ugyanez volt a problémám, és sokáig küzdöttem is vele, végül egy sportlégszűrőt pakoltam rá és volt gond, nincs gond
(vszínű hogy kevés levegőt kapott )

Persze előtte próbálkozz meg a karbitisztítással, nekem az is javított rajta 1 icipicit
Sziasztok. Ma járattam a mocit úgy hogy nincs benne kerék, és arra lettem figyelmes hogy a hátsó féktárcsám bizonyos szakasznál kosztat. Olyan mintha 8 as lenne benne. Ez mitől lehet és mit lehet vele kezdeni? Fel kéne szabályoztatni a tárcsát vagy csere?